Peugeot LOOXOR nie odpala

Wyświetlanie 21 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #673826
      Grzesiek
      Uczestnik
      • Postów: 16

      Panowie peugot looxor 50 nie zapala
      Iskra jest kompresja 8,1.gaźnik wyczyszczony , podmieniony moduł ,cewka nawet stator i dalej nic , brak chęci nawet po podlaniu benzyny pod świece

    • #673833
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      a na samostarcie lub od biedy plaku/lakierze do włosów (takim palnym)?
      z kopniaka czy z rozrusznika?
      to jest natywnie gaźnik czy przeróbka z wtrysku? świeca mokra czy czy sucha po tym odpalaniu?

    • #673835
      Grzesiek
      Uczestnik
      • Postów: 16

      Na plaku także nic
      Oryginalnie gaźnik
      Z rozrusznika i kopniaka nic
      Świeca mokra

    • #673836
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      iskre jak sprawdzałes? na tej świecy wyjętej z cylindra i obsadzoenj w fajce?

    • #673837
      Grzesiek
      Uczestnik
      • Postów: 16

      Tak, była tez podmieniona na inna , po odkręceniu fajki ma jakiś centymetr

    • #673838
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      to jedyne co mi przychodzi do głowy to zbyt wiele oleju w mieszance.
      skoro masz kompresje, masz iskre i paliwo dociera to powinien odpalać

    • #673841
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 887

      I ty muszę was zmartwić, ponieważ kompresja może zdusić iskrę. Ta kompresja to wcale nie takie hop siup… mała troszkę. Spróbuj wlać troszkę czystej benzyny ale naparstek nie więcej i włóż coś , np ołówek w cylinder aby tłok był w górnym położeniu żeby paliwo nie wyleciało do wydechu.

      • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez Szumek811.
      • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez Szumek811.
    • #673843
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      ale kompresja to może zdmuchnąć iskre jak to jest potęznie doładowane turbo. Tutaj jest 8 bar kompresji czyli w zasadzie bardziej jej nie ma niż jest. Ale na 8 powinien palić skoro nawet na 6bar zapalają.

      tutaj teoretycznie spełnia wszystkie warunki żeby przynajmniej prychać. wiec to jakies kompletnie banalny błąd – MEGA zła mieszanka lub coś źle złożone. Ale zła mieszanka by miała nic do tego jak go karmisz plakiem lub samostartem. Może ta iskra słabiutka, żółta . ledwo ledwo?

    • #673844
      Grzesiek
      Uczestnik
      • Postów: 16

      Co może być złe poskładane ? Jazdzilo i nagle padło
      Iskra wydaje się dobra chyba ze ze rzeczywiście w cylindrze ginie

    • #673847
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 887

      Co to znaczy „iskra wydaje się dobra” ? Jaki ma kolor ? Na czystej benzynie też nie pali ? A zawór membranowy kiedy ostatnio wymieniałeś ? Może być nieszczelny zawór i stąd kłopoty. A iskrę sprawdź kopiąc kilka razy bo po jednym kopnięciu nie stwierdza się czy iskra jest czy nie. Kilka razy kopnij wtedy zobaczysz czy nie znika.

    • #673848
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 887

      To nie perpetummobile aby nie działało, o ile jest paliwo, powietrze i sprężanie musi dojść do zapłonu. Jeżeli świeca jest mokra to układ paliwowy możemy w teorii wykluczyć ale sprawdź zawór membranowy. Znajdź przy module zapłonowym przewód od „gaszenia” u mnie to czarno-biały i odłącz go, potem kopnij i sprawdź czy odpali. Chodzi o przewód, który idzie od modułu do stacyjki. Sprawdź też czy na magnecie jakimś cudem nie scieło klina i wtedy iskrę masz ale nie w tym miejscu co potrzeba.

      • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez Szumek811.
      • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez Szumek811.
    • #673856
      Grzesiek
      Uczestnik
      • Postów: 16

      Gaźnik przełożony do innnego skutera i zapala bez problemu , przełożyłem tez dziś moduł , cewkę i stator od innego działającego skutera nic nadal nie zapala
      Kil także nowy

    • #673857
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 887

      Czy odłączyłeś przewód odpowiedzialny za gaszenie silnika od modułu ?

    • #673858
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      ale gaźnik po każdym przełozeniu w zasadzie nalezy wyregulowac do innego silnika. to nie żarówka że przekładasz i świeci zawsze tak samo.
      to że przełożony w jedna strone działa nie znaczy że przełozony w drugą też zadziała. wiec to nie jest powód do diagnozy że z gaźnikiem jest wszystko ok. chyba że przekładasz miedzy identycznymi silnikami o identycznej konfiguracji a nawet zużyciu

      • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez Wombat.
      • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez Wombat.
    • #673861
      Grzesiek
      Uczestnik
      • Postów: 16

      Tak i nadal nic

    • #673863
      Grzesiek
      Uczestnik
      • Postów: 16

      Wiem ze gaźnik zawsze trzeba regulować ale po podlaniu benzyny powinien Chwile chociaż załapać chyba ze się myle

    • #673870
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      a zmierz tą kompresje jeszcze raz. porządnie, manometrem.

    • #673871
      Przemysław
      Uczestnik
      • Postów: 35

      A spróbuj zatkać gaźnik ręką i wtedy odpalaj czy da oznaki życia.

    • #673872
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 887

      Co miałoby dać zatkanie filtra jak nawet po zastosowaniu plaka czy podlania paliwa wprost do cylindra nie daje oznak życia ?

    • #673877
      Przemysław
      Uczestnik
      • Postów: 35

      A czemu nie daje oznak życia skoro z opisu wynika że ma wszystko co potrzebne aby te oznaki dać??

    • #673878
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      no i tu jest zagadka

    • #673880
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 887

      Albo kolega coś źle mierzy albo sam do końca nie wie czy aby na pewno wszystko sprawdził i pytanie czy wyniki pomiarów są prawidłowe. To naprawdę nie jest enigma, do tego to 2t (przynajmniej tak wywnioskowałem) więc sprawa jest jeszcze prostsza, ma spełnione warunki zapłonu mieszanki to do tego zapłonu dojść musi. Albo jest gdzieś przebicie albo faktycznie nie ma kompresji. Przed tymi usterkami lało się paliwo do filtra powietrza ?

Wyświetlanie 21 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button