Peugeot LOOXOR nie odpala

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #673826 Reply
    Grzesiek
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 11
    • Postów: 16

    Panowie peugot looxor 50 nie zapala
    Iskra jest kompresja 8,1.gaźnik wyczyszczony , podmieniony moduł ,cewka nawet stator i dalej nic , brak chęci nawet po podlaniu benzyny pod świece

    #673833 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    a na samostarcie lub od biedy plaku/lakierze do włosów (takim palnym)?
    z kopniaka czy z rozrusznika?
    to jest natywnie gaźnik czy przeróbka z wtrysku? świeca mokra czy czy sucha po tym odpalaniu?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #673835 Reply
    Grzesiek
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 11
    • Postów: 16

    Na plaku także nic
    Oryginalnie gaźnik
    Z rozrusznika i kopniaka nic
    Świeca mokra

    #673836 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    iskre jak sprawdzałes? na tej świecy wyjętej z cylindra i obsadzoenj w fajce?

    #673837 Reply
    Grzesiek
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 11
    • Postów: 16

    Tak, była tez podmieniona na inna , po odkręceniu fajki ma jakiś centymetr

    #673838 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    to jedyne co mi przychodzi do głowy to zbyt wiele oleju w mieszance.
    skoro masz kompresje, masz iskre i paliwo dociera to powinien odpalać

    #673841 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    I ty muszę was zmartwić, ponieważ kompresja może zdusić iskrę. Ta kompresja to wcale nie takie hop siup… mała troszkę. Spróbuj wlać troszkę czystej benzyny ale naparstek nie więcej i włóż coś , np ołówek w cylinder aby tłok był w górnym położeniu żeby paliwo nie wyleciało do wydechu.

    #673843 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    ale kompresja to może zdmuchnąć iskre jak to jest potęznie doładowane turbo. Tutaj jest 8 bar kompresji czyli w zasadzie bardziej jej nie ma niż jest. Ale na 8 powinien palić skoro nawet na 6bar zapalają.

    tutaj teoretycznie spełnia wszystkie warunki żeby przynajmniej prychać. wiec to jakies kompletnie banalny błąd – MEGA zła mieszanka lub coś źle złożone. Ale zła mieszanka by miała nic do tego jak go karmisz plakiem lub samostartem. Może ta iskra słabiutka, żółta . ledwo ledwo?

    #673844 Reply
    Grzesiek
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 11
    • Postów: 16

    Co może być złe poskładane ? Jazdzilo i nagle padło
    Iskra wydaje się dobra chyba ze ze rzeczywiście w cylindrze ginie

    #673847 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Co to znaczy „iskra wydaje się dobra” ? Jaki ma kolor ? Na czystej benzynie też nie pali ? A zawór membranowy kiedy ostatnio wymieniałeś ? Może być nieszczelny zawór i stąd kłopoty. A iskrę sprawdź kopiąc kilka razy bo po jednym kopnięciu nie stwierdza się czy iskra jest czy nie. Kilka razy kopnij wtedy zobaczysz czy nie znika.

    #673848 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    To nie perpetummobile aby nie działało, o ile jest paliwo, powietrze i sprężanie musi dojść do zapłonu. Jeżeli świeca jest mokra to układ paliwowy możemy w teorii wykluczyć ale sprawdź zawór membranowy. Znajdź przy module zapłonowym przewód od „gaszenia” u mnie to czarno-biały i odłącz go, potem kopnij i sprawdź czy odpali. Chodzi o przewód, który idzie od modułu do stacyjki. Sprawdź też czy na magnecie jakimś cudem nie scieło klina i wtedy iskrę masz ale nie w tym miejscu co potrzeba.

    #673856 Reply
    Grzesiek
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 11
    • Postów: 16

    Gaźnik przełożony do innnego skutera i zapala bez problemu , przełożyłem tez dziś moduł , cewkę i stator od innego działającego skutera nic nadal nie zapala
    Kil także nowy

    #673857 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Czy odłączyłeś przewód odpowiedzialny za gaszenie silnika od modułu ?

    #673858 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    ale gaźnik po każdym przełozeniu w zasadzie nalezy wyregulowac do innego silnika. to nie żarówka że przekładasz i świeci zawsze tak samo.
    to że przełożony w jedna strone działa nie znaczy że przełozony w drugą też zadziała. wiec to nie jest powód do diagnozy że z gaźnikiem jest wszystko ok. chyba że przekładasz miedzy identycznymi silnikami o identycznej konfiguracji a nawet zużyciu

    #673861 Reply
    Grzesiek
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 11
    • Postów: 16

    Tak i nadal nic

    #673863 Reply
    Grzesiek
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 11
    • Postów: 16

    Wiem ze gaźnik zawsze trzeba regulować ale po podlaniu benzyny powinien Chwile chociaż załapać chyba ze się myle

    #673870 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    a zmierz tą kompresje jeszcze raz. porządnie, manometrem.

    #673871 Reply
    Przemysław
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 34
    • Postów: 35

    A spróbuj zatkać gaźnik ręką i wtedy odpalaj czy da oznaki życia.

    #673872 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Co miałoby dać zatkanie filtra jak nawet po zastosowaniu plaka czy podlania paliwa wprost do cylindra nie daje oznak życia ?

    #673877 Reply
    Przemysław
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 34
    • Postów: 35

    A czemu nie daje oznak życia skoro z opisu wynika że ma wszystko co potrzebne aby te oznaki dać??

    #673878 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    no i tu jest zagadka

    #673880 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Albo kolega coś źle mierzy albo sam do końca nie wie czy aby na pewno wszystko sprawdził i pytanie czy wyniki pomiarów są prawidłowe. To naprawdę nie jest enigma, do tego to 2t (przynajmniej tak wywnioskowałem) więc sprawa jest jeszcze prostsza, ma spełnione warunki zapłonu mieszanki to do tego zapłonu dojść musi. Albo jest gdzieś przebicie albo faktycznie nie ma kompresji. Przed tymi usterkami lało się paliwo do filtra powietrza ?

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Peugeot LOOXOR nie odpala
Twoje informacje:




Back to top button