Peugeot LOOXOR nie odpala
- This topic has 21 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 1 year, 2 months temu by
Szumek811.
- AutorWpisy
-
- 17 listopada 2019 dnia 19:18 #673826
Panowie peugot looxor 50 nie zapala
Iskra jest kompresja 8,1.gaźnik wyczyszczony , podmieniony moduł ,cewka nawet stator i dalej nic , brak chęci nawet po podlaniu benzyny pod świece - 17 listopada 2019 dnia 21:43 #673833
a na samostarcie lub od biedy plaku/lakierze do włosów (takim palnym)?
z kopniaka czy z rozrusznika?
to jest natywnie gaźnik czy przeróbka z wtrysku? świeca mokra czy czy sucha po tym odpalaniu? - 17 listopada 2019 dnia 22:25 #673835
Na plaku także nic
Oryginalnie gaźnik
Z rozrusznika i kopniaka nic
Świeca mokra - 17 listopada 2019 dnia 22:37 #673836
iskre jak sprawdzałes? na tej świecy wyjętej z cylindra i obsadzoenj w fajce?
- 17 listopada 2019 dnia 22:48 #673837
Tak, była tez podmieniona na inna , po odkręceniu fajki ma jakiś centymetr
- 17 listopada 2019 dnia 23:08 #673838
to jedyne co mi przychodzi do głowy to zbyt wiele oleju w mieszance.
skoro masz kompresje, masz iskre i paliwo dociera to powinien odpalać - 18 listopada 2019 dnia 08:37 #673841
I ty muszę was zmartwić, ponieważ kompresja może zdusić iskrę. Ta kompresja to wcale nie takie hop siup… mała troszkę. Spróbuj wlać troszkę czystej benzyny ale naparstek nie więcej i włóż coś , np ołówek w cylinder aby tłok był w górnym położeniu żeby paliwo nie wyleciało do wydechu.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
Szumek811.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
Szumek811.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
- 18 listopada 2019 dnia 09:48 #673843
ale kompresja to może zdmuchnąć iskre jak to jest potęznie doładowane turbo. Tutaj jest 8 bar kompresji czyli w zasadzie bardziej jej nie ma niż jest. Ale na 8 powinien palić skoro nawet na 6bar zapalają.
tutaj teoretycznie spełnia wszystkie warunki żeby przynajmniej prychać. wiec to jakies kompletnie banalny błąd – MEGA zła mieszanka lub coś źle złożone. Ale zła mieszanka by miała nic do tego jak go karmisz plakiem lub samostartem. Może ta iskra słabiutka, żółta . ledwo ledwo?
- 18 listopada 2019 dnia 10:34 #673844
Co może być złe poskładane ? Jazdzilo i nagle padło
Iskra wydaje się dobra chyba ze ze rzeczywiście w cylindrze ginie - 18 listopada 2019 dnia 11:24 #673847
Co to znaczy „iskra wydaje się dobra” ? Jaki ma kolor ? Na czystej benzynie też nie pali ? A zawór membranowy kiedy ostatnio wymieniałeś ? Może być nieszczelny zawór i stąd kłopoty. A iskrę sprawdź kopiąc kilka razy bo po jednym kopnięciu nie stwierdza się czy iskra jest czy nie. Kilka razy kopnij wtedy zobaczysz czy nie znika.
- 18 listopada 2019 dnia 11:28 #673848
To nie perpetummobile aby nie działało, o ile jest paliwo, powietrze i sprężanie musi dojść do zapłonu. Jeżeli świeca jest mokra to układ paliwowy możemy w teorii wykluczyć ale sprawdź zawór membranowy. Znajdź przy module zapłonowym przewód od „gaszenia” u mnie to czarno-biały i odłącz go, potem kopnij i sprawdź czy odpali. Chodzi o przewód, który idzie od modułu do stacyjki. Sprawdź też czy na magnecie jakimś cudem nie scieło klina i wtedy iskrę masz ale nie w tym miejscu co potrzeba.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
Szumek811.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
Szumek811.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
- 18 listopada 2019 dnia 17:11 #673856
Gaźnik przełożony do innnego skutera i zapala bez problemu , przełożyłem tez dziś moduł , cewkę i stator od innego działającego skutera nic nadal nie zapala
Kil także nowy - 18 listopada 2019 dnia 17:23 #673857
Czy odłączyłeś przewód odpowiedzialny za gaszenie silnika od modułu ?
- 18 listopada 2019 dnia 17:30 #673858
ale gaźnik po każdym przełozeniu w zasadzie nalezy wyregulowac do innego silnika. to nie żarówka że przekładasz i świeci zawsze tak samo.
to że przełożony w jedna strone działa nie znaczy że przełozony w drugą też zadziała. wiec to nie jest powód do diagnozy że z gaźnikiem jest wszystko ok. chyba że przekładasz miedzy identycznymi silnikami o identycznej konfiguracji a nawet zużyciu- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
Wombat.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
Wombat.
- Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 year, 2 months temu przez
- 18 listopada 2019 dnia 17:38 #673861
Tak i nadal nic
- 18 listopada 2019 dnia 17:43 #673863
Wiem ze gaźnik zawsze trzeba regulować ale po podlaniu benzyny powinien Chwile chociaż załapać chyba ze się myle
- 18 listopada 2019 dnia 19:04 #673870
a zmierz tą kompresje jeszcze raz. porządnie, manometrem.
- 18 listopada 2019 dnia 19:21 #673871
A spróbuj zatkać gaźnik ręką i wtedy odpalaj czy da oznaki życia.
- 18 listopada 2019 dnia 19:30 #673872
Co miałoby dać zatkanie filtra jak nawet po zastosowaniu plaka czy podlania paliwa wprost do cylindra nie daje oznak życia ?
- 18 listopada 2019 dnia 20:12 #673877
A czemu nie daje oznak życia skoro z opisu wynika że ma wszystko co potrzebne aby te oznaki dać??
- 18 listopada 2019 dnia 20:22 #673878
no i tu jest zagadka
- 18 listopada 2019 dnia 20:31 #673880
Albo kolega coś źle mierzy albo sam do końca nie wie czy aby na pewno wszystko sprawdził i pytanie czy wyniki pomiarów są prawidłowe. To naprawdę nie jest enigma, do tego to 2t (przynajmniej tak wywnioskowałem) więc sprawa jest jeszcze prostsza, ma spełnione warunki zapłonu mieszanki to do tego zapłonu dojść musi. Albo jest gdzieś przebicie albo faktycznie nie ma kompresji. Przed tymi usterkami lało się paliwo do filtra powietrza ?
-
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.