peugeot elystar sprężyna dociskowa

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #632152
    bambo225
    Uczestnik
    • 25
    • 76Postów:

    Witam
    wymieniam wariator bo stary jest mocno zużyty razem z przeciw talerzem

    kupuje
    Wariator Malossi Multivar tam w zestawie sa rolki 8.5 gr oryginalne sa 8.0 gr u mnie
    plus biała sprężyna mallosi ewentualnie Wariator Polini Hi-Speed

    zakładać tą sprężynę czy jakoś inna założyć lub zostawić twardszą czy bardziej miękka może albo serujną zostawić
    skuter seryjny 50 ka gaźnik
    WYDECH POLINI ORIGINAL PEUGEOT 50CC 2T

    #632153
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 115Postów:

    jeżeli kupujesz wariator w wersji nie tyle tylko pasującej co dedykowanej to najczęściej jest on wyposażony w rolki i spreżynę o optymalnej wadze/twardości ALE jeżeli masz serie w idealnym stanie. Jeżeli coś zmieniłeś (lub zmieniły się parametry ze względu na zużycie) i już nie jest to seria to istnieje spore prawdopodobieństwo że te elementy z zestawu nie bedą optymalne. No i się zaczyna zabawa ze zmianą rolek, testami, zmianą sprezyny centralnej, testami…itd.
    Do tego (z racji na niedobór mocy) ma znaczenie jak jeździsz i po jakich drogach jeździsz. Regulacja to temat rzeka.
    Ja pamietam taki moment w strojeniu że mój zestaw na rolkach 5.5g pokazywał na hamowni 7,2KM na tylnym kole ale skuter jechał maksymalnie w okolicy 80km/h (wg GPS) a na rolkach 6.0g pokazywał mniej bo 6,5KM na kole ale za to na drodze skuter przekraczał 90km/h. Co teoretycznie nie trzyma się kupy bo większa moc max to powinna być wyższa prędkość max – ale CVT tak działa. Wiec zasadniczo na lżejszych rolkach podniosłem sobie zdolnośc pokonywania wzniesień ale kosztem prędkości max. I za boga nie dało się tego ustawić tak żeby i tą wieksza moc pokazywał na hamowni i na drodze był szybszy. Albo – albo.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button