peugeot elystar sprężyna dociskowa

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning peugeot elystar sprężyna dociskowa

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #632152
    Zdjęcie profilowe bambo225
    bambo225
    Użytkownik
    • Postów: 61

    Witam
    wymieniam wariator bo stary jest mocno zużyty razem z przeciw talerzem

    kupuje
    Wariator Malossi Multivar tam w zestawie sa rolki 8.5 gr oryginalne sa 8.0 gr u mnie
    plus biała sprężyna mallosi ewentualnie Wariator Polini Hi-Speed

    zakładać tą sprężynę czy jakoś inna założyć lub zostawić twardszą czy bardziej miękka może albo serujną zostawić
    skuter seryjny 50 ka gaźnik
    WYDECH POLINI ORIGINAL PEUGEOT 50CC 2T

    #632153
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 682

    jeżeli kupujesz wariator w wersji nie tyle tylko pasującej co dedykowanej to najczęściej jest on wyposażony w rolki i spreżynę o optymalnej wadze/twardości ALE jeżeli masz serie w idealnym stanie. Jeżeli coś zmieniłeś (lub zmieniły się parametry ze względu na zużycie) i już nie jest to seria to istnieje spore prawdopodobieństwo że te elementy z zestawu nie bedą optymalne. No i się zaczyna zabawa ze zmianą rolek, testami, zmianą sprezyny centralnej, testami…itd.
    Do tego (z racji na niedobór mocy) ma znaczenie jak jeździsz i po jakich drogach jeździsz. Regulacja to temat rzeka.
    Ja pamietam taki moment w strojeniu że mój zestaw na rolkach 5.5g pokazywał na hamowni 7,2KM na tylnym kole ale skuter jechał maksymalnie w okolicy 80km/h (wg GPS) a na rolkach 6.0g pokazywał mniej bo 6,5KM na kole ale za to na drodze skuter przekraczał 90km/h. Co teoretycznie nie trzyma się kupy bo większa moc max to powinna być wyższa prędkość max – ale CVT tak działa. Wiec zasadniczo na lżejszych rolkach podniosłem sobie zdolnośc pokonywania wzniesień ale kosztem prędkości max. I za boga nie dało się tego ustawić tak żeby i tą wieksza moc pokazywał na hamowni i na drodze był szybszy. Albo – albo.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie