Peugeot elystar 50 tsdi 2t 2004r

Dzień dobry wszystkim. Wróciłem z jazdy skuterem (troszkę padało) i na drugi dzień problem. Kontrolka od immo zapaliła się mrugnela dwa razy i się pali. Rozebrałem plastiki i wszędzie jest sucho. Próba z czerwonym kluczykiem i też nic. Gdzie może być problem?

problem to może być w wielu miejscach. kluczyk, moduł immo w komputerze, problem z pętlą indukcyjną w stacyjce, zalane zegary

Stał na deszczu , zegary mają coś z tym wspólnego? Nie wiem dlatego pytam. Bo jak ściągnęłam przód to było sucho.

ma coś z tym wspólnego woda. ale gdzie sie dostała i co uszkodziła to nie wymyśle.
na pewno coś z obwodu immobilizera - ale który element to nie wiadomo. Może sie tylko kluczyk wyprogramował i trzeba go dodać (użyj szukaj na forum lub google - procedura jest opisana) a może coś faktycznie padło