Opinie: Osiągi cylindra 70ccm w 2T: Raport

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Osiągi cylindra 70ccm w 2T: Raport

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 10 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #96760
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Zmieniając cylinder na większą pojemność wypadałoby zmienić przełożenie wtórne, zakładając większą zębatkę zdawczą. Zmniejszyłoby to zużycie paliwa, a bardziej zwiększyło v-max.

    #96766
    Zdjęcie profilowe Kymcus
    Kymcus
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Zgadzam sie, Po cholere ladowac duzo gotowki w mala 50tke Kiedy mozna kupic 125cc o duzo lepszych osiagach i malym spalaniu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #96767
    Zdjęcie profilowe mikef
    mikef
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Brakuje informacji czy prędkości podane w artykule są „licznikowe” czy mierzone gps’em. Tłumik pozwala kręcić wyższe obroty stąd przyrost prędkości. Cylek daje moc czyli przyśpieszenie. Jeżeli vmax wypada za obrotami z peak’em mocy warto zmienić przełożenia. Jestem ciekaw ile da zmiana gaźnika 0,5 – 1 KM? Możnaby zrobić pomiary mocy i momentu i wtedy wszystko jasne.

    #96768
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Podane prędkości były mierzone za pomocą GPSu, powyżej 80km/h w liczniku brakowało już skali no i oczywiście trochę on przekłamywał.

    #96778
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Fajnie. Ciekawe u mnie w 50 2T co dałaby zmiana na 80 i potem ewentualnie zmiana wydechu. I co ze spalaniem?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #96782
    Zdjęcie profilowe mikef
    mikef
    Użytkownik
    • Postów: 34

    To ładnie. Jaki jest gaźnik w serii? Co do 125, to 70 2t w „sporcie” można osiągnąć 9-10 KM i odpowiada to słabej chłodzonej powietrzem 125 4T. Co do przyspieszeń może być fajniej na 2T, krótsze przełożenia i inne oddawanie mocy.

    #96814
    Zdjęcie profilowe skurViwi
    skurViwi
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Gaźnik w seri to pewnie coś koło 17,5mm, do 19mm. Kolega ma w aprrili pegasso areche 19 mm, seryjnie w 50cmm.

    #96815
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Seryjny gaźnik to Dell’orto PHBN 16. Co do mocy 70ccm to w zależności od stopnia tuningu można uzyskać różną moc, jeśli wymienionych jest wiele części może to być nawet ok 16KM.

    #98246
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 5
    #119583
    Zdjęcie profilowe Mroku
    Mroku
    Użytkownik
    • Postów: 2

    @MichałWujak , po full tuningu moc powinna się wachać od 18km-20km 😀 .Wberw pozorom do takiego zestawienia gdybyście dołożyli gaźnik 19-21mm (niewiele większe spalanie) to osiągi były by naprawdę WIĘKSZE. Mój ojciec po zmianie cylindra w aprili classic (am6) na 80ccm od Minarelli i gaźnika na 19mm , przy jego wadze 90kg , spokojnie leci 120km/h . Wymienił tylko te 2 części. Przy spokojnej jeździe pali nawet 3,5l przy rżnięciu 5l , i żadna 125ccm 4t nam nie straszna 😀 . Trzeba będzie zbierać piniążki na tune swojej Dt-ki.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie