Opinie: Nowy Zipp Pro 50 GT 2013

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #103737
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    będzie taki sam szrot jak tamten pro?

    #103754
    monek100
    Użytkownik
    • Postów: 296

    zamiast wyglądu mogliby wsadzic tam 2t albo cos mocniejszego.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #103757
    Padalec
    Uczestnik
    • Postów: 887

    monek100 napisał:

    zamiast wyglądu mogliby wsadzic tam 2t albo cos mocniejszego.

    – po co ??? Dlatego że „monek100” albo inny Kowalski chciałby więcej 🙂 Ten sprzęt ma śmigać w Polsce 45 km/h Jaki to ma sens dla producenta ??? Jak ktoś chce szybciej to prawko i inny sprzęt.

    #103758
    przemokras
    Użytkownik
    • Postów: 34

    ja tam wole swojego matrixa za 4 tysie:d

    #103761
    Padalec
    Uczestnik
    • Postów: 887

    przemokras napisał:

    ja tam wole swojego matrixa za 4 tysie:d

    – dzięki wniosłeś dużo do dyskusji o pro 50 gt.

    #103822
    rabit29
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Troche przesadzili z ceną za takie drobne zmiany

    #103862
    hidden
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Fap fap fap złom

    #103868
    matol1798
    Użytkownik
    • Postów: 750

    hidden napisał:

    Fap fap fap

    złom

    Wiesz to z doświadczenia czy tylko ktoś kto markowy skuter tak twierdzi ?

    #103873
    hidden
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Mam chinola (romet zetka) i z czystym sumieniem mówię, że to złom jak za takie pieniądze. Ten Zipp to ten sam silnik, podzespoły podobne, nawet przy dbaniu nie pojeździ tyle co katowana markówka.

    #103920
    monek100
    Użytkownik
    • Postów: 296

    zetka ma inny silnik.

    #103922
    harekop
    Użytkownik
    • Postów: 530

    Dokładnie. Układ pionowy, a nie poziomy.

    #104023
    JKieszek
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Łoooł Panowie spoko – po żyjemy zobaczymy , co do silnika to przy dobrej konstrukcji i materiałach + wykonanie może służyć latami i nie ważny układ pion czy poziom.Fakt Zippo Pro 50 nie jest ideałem i mogli w nim zrobić więcej zmian ale jak to zawsze bywa pewnie te zmiany są i nie oficjalne np : lepsze spawy ramy, inne lepsze materiał użyte do produkcji …. Fakt jest taki że jeśli ktoś ma ZP50 bez GT nie zamieni go tylko dla LAMPEK LED !!!

    #104070
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    Mi osobiście nie podoba się wygląd ścigacza z takim silniczkiem.

    #104080
    Caldir
    Użytkownik
    • Postów: 98

    padalec napisał – po co ??? Dlatego że ”monek100” albo inny Kowalski chciałby więcej 🙂 Ten sprzęt ma śmigać w Polsce 45 km/h Jaki to ma sens dla producenta ??? Jak ktoś chce szybciej to prawko i inny sprzęt. a no po to żeby nie zwalniać pod górkę żeby nie tamować ruchu zapasowa moc daje bezpieczeństo pomyśl jedziesz 45 km/h za miastem wyjeżdzasz z zakrętu nagle od tyłu bach zeby muc z kimś normalnie dojeczać i jeszcze wiele takich kito wciskacz

    #104083
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    „zapasowa moc daje bezpieczeństo” Ludzie nie piszcie czegos takiego bo to nie jest nawet zalosne..

    #104120
    Padalec
    Uczestnik
    • Postów: 887

    Caldir – spójrz na to oczami importera.
    Jeśli w Polsce obowiązują takie przepisy a nie inne – to pakujemy do zipp-a słaby silnik ale za to masowo produkowany w milionach szt.- którego cena jednostkowa jest mała. Spełnia wymagania ? rozpędza poj. do 45 km/h ?
    A dzięki temu cena zipp-a jest niższa.
    I chińczyk weżmie wypłatę i armator zarobi i państwo skasuje podatek i importerowi zostanie parę PLN.
    Przypuszczam że po zdjęciu blokad będzie śmigał 55-65 km/h (może więcej) więc argument o byciu zawalidrogą jest mocno naciągany.
    Co do – „Fakt Zippo Pro 50 nie jest ideałem i mogli w nim zrobić więcej zmian ale jak to zawsze bywa pewnie te zmiany są i nie oficjalne np : lepsze spawy ramy, inne lepsze materiał użyte do produkcji ….”- To jakaś teoria spiskowa – Proszę zacznijcie myśleć ! Lepsze materiały = większa cena !

    #104222
    JKieszek
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Padalec pisze: Co do – ”Fakt Zippo Pro 50 nie jest ideałem i mogli w nim zrobić więcej zmian ale jak to zawsze bywa pewnie te zmiany są i nie oficjalne np : lepsze spawy ramy, inne lepsze materiał użyte do produkcji ….” – Proszę zacznijcie myśleć ! Lepsze materiały = większa cena ! CHODZI IM O BŁĘDY I POPRAWKI WZGLĘDEM STARSZEGO MODELU DO JAKICH ŻADEN PRODUCENT NIGDY SIĘ NIE PRZYZNA!!!A tak z ciekawości czy oprócz teoretyków jest ktoś kto ktoś jeździł na codziennie Zippo Pro 50.

    #104273
    jara992
    Użytkownik
    • Postów: 2

    SUPER!!!! dobra,żartowałem. Mogli się chinole postarać i wbić tam jakieś 10HP am6,wtedy byłby sens to kupić. Z wyglądu zawsze mi się podobał,lecz 4t chłodzony powietrzem i moc max. 4.5HP z górki to całkowicie mnie odstrasza.

    #106513
    marasss666
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Ludzie z której choinki pospadaliście jeśli dla was 4.5 HP to was za mało i niezgadzacie sie z przepisami odnośnie motorowerów czyli prędkość max 45 km/h zróbcie prawko „A” i wsiadajcie na bandita zawsze jakaś nerka sie przyda. ŻAL…

    #106514
    Tadzik
    Użytkownik
    • Postów: 8

    ZIPP PRO kupiłem w tamtym roku, czyli teoretycznie po tym jak producent deklarował poprawę jakości tego sprzętu. I rzeczywiście tak było i jest, zrobiłam na nim prawie 10 tyś w rok i nie ma się do czego przyczepić! Pojazd spisuje się bez zarzutów. Więc nie wiem skąd biorą się opinie osób, które z praktycznego punktu widzenia nie mają doczynienia z tym pojazdem, i tak naprawdę nie powinni się wypowiadać na forach bo od snucia domysłów to raczej nie jesteście… Nowy Pro GT bardzo dobrze wygląda i nie mogę się doczekać kiedy zobaczę go na żywo w punktach sprzedaży!

    #106519
    stig
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Moim zdaniem ProGT to ciekawa propozycja na sezon 2013, fajnie że firma Zipp postanowiła odmłodzić pojazd (w pewnym sensie pozwoli to zaoszczędzić trochę kasy wszystkim „agrotuningowcom”). Nowe oświetlenie i lekko zmieniona przednia owiewka niby nie wiele ale to zawsze coś świeżego i nowego coś co cieszy oko. A propo kasy może i cena nie jest najniższa ale w punktach sprzedaży zawsze idzie urwać parę złotych trzeba tylko się targować.

    #107896
    dodo1
    Użytkownik
    • Postów: 1

    według mnie pojazd całkiem przyzwoity, nie ma do czego się czepiać.

    #137613
    kubalski123
    Użytkownik
    • Postów: 2

    ludzie piszecie bzdury usłyszeli od kogoś jedną wadę i innych zniechęcają
    ja na swoim zipp’ie pro 50 przejechałem 17 tys km i ani razu nic sie nie stało ja polecam super motor a to brzmienie 🙂 a wygląd 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button