Opinie: Moto Magnus T-Rex 50: Segment się rozrasta?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #95431 Reply
    Skuterowo.com
    Użytkownik
    • 318
    • 327Postów:

    T-rexa sprzedają bodajże od 2008 roku 🙂 Chyba jeden z największych skuterów 50 ccm.

    #95432 Reply
    marin09
    Użytkownik
    • 19
    • 349Postów:

    Ten t-rex jest pokrewny z Kingway touran ale podobno lepiej wykonany.Pisałem tutaj z osobami które posiadają takowy sprzęt i są bardzo na tak.Model ciekawy ale nie często można go spotkac. Może redakcja przeprowadzi jakiś test owego sprzętu?

    #95446 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    marin masz racje ze to rzadki okaz na naszych drogach ale podobny do niego jest euroboy. ja osobiście zmieniłbym w nim układ podłogi zaraza kolumna kierownicy

    #95447 Reply
    marin09
    Użytkownik
    • 19
    • 349Postów:

    Redakcja powinna zrobić jakiś test tego skuterka.Szukałem w sieci testu ale nic nie znalazłem,a model przyznam ciekawy….

    #95448 Reply
    Karbon
    Użytkownik
    • 7
    • 222Postów:

    Masz rację co do popularności na polskich drogach. Nie zdarzyło mi się spotkać na trasie innego T-rexa. Popularniejsze i bardziej dostępne były wersje czterosuwowe sprzedawane pod nazwą „Touran”. Natomiast nie bardzo mogę się zgodzić z opinią co do podobieństwa obu skuterów. Zgoda co do gabarytów i oba z dwusuwowymi silnikami. Jednak Różnice są na tyle duże i istotne, że są to zupełnie różne skutery. Zupełnie różne karoserie, zupełnie inne kanapy, inne kolumny kierownicy. Wskaźniki w t-rexie analogowe a w Euroboyu cyfrowe (była też wersja Euroboya z analogowymi wskaźnikami, inną kanapą i przednią owiewką, sprzedawana pod nazwą Eurostar). Różniły się zasadniczo tylnym hamulcem, amortyzatorem i wielkością tylnego koła. Mogę powiedzieć, że do całej czwórki się przymierzałem i wszystkie miałem w „rękach”. Wybierałem między Eurostarem a T- rexem. Wygrał T-rex.

    #95488 Reply
    marin09
    Użytkownik
    • 19
    • 349Postów:

    Karbon a jak ten T-rex na co dzień się sprawuje? Nie ma jakiś dokuczliwych awarii?Jaka dostępność części,pasują od Tourana(tych więcej na allegro)

    #95489 Reply
    Karbon
    Użytkownik
    • 7
    • 222Postów:

    Marin09- spróbuję napisać parę słów o T- rexie i podsumować moje z nim doświadczenia. Musiał byś sprecyzować co to jest „dokuczliwa awaria”. Po dwóch latach jazdy skuterem potrafię zdjagnozować i naprawić swój skuter, więc teraz awaria to nie problem. Najczęściej padały cewki zapłonowe. Cena takiej cewki to około 35 zł. Części są względnie tanie i dostępne. T- rex i Touran różniły się silnikami, więc myślę, że prócz silników reszta części jest taka sama (ale tego nie sprawdzałem).

    #95490 Reply
    Piotras_Lublin
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    T-rexa nie miałem okazji dosiadać jednak od kilku dni jestem posiadaczem Kingway Touran i sądząc z opisu obu i ich fot to nie widzę różnicy pomiędzy nimi , ani w wyglądzie ani masie . Touran to jak już ktoś napisał czterosuw i ja osobiście jakoś jestem przekonany do tego typu silnika i jego niezawodności . Dzięki swojej masie i dużym kołom dobrze się prowadzi i pewnie czuje na drodze oraz naprawdę świetnie wchodzi w zakręty . Fakt , do jego wagi trzeba się przyzwyczaić , a już szczególnie podczas jazdy po mieście i poruszania się pomiędzy samochodami . Przy moim wzroście 186 cm i wadze ok. 90 kg jego rozmiary są wystarczające aby wygodnie siedzieć z całkowicie wyprostowanymi nogami i cieszyć się komfortem jazdy . Wygodna i duża kanapa to zdecydowany plus . Po zdjęciu blokad bez problemu na prostej drodze ” zamykam licznik ” 🙂 . Nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości wykonania , dobrze spasowane plastiki , czytelne wskaźniki i szkoda tylko , że nie pomyśleli aby wmontować dzienny licznik kilometrów . Jest za to , na razie nie potrzebna mi zapalniczka . Niestety problem pojawia się podczas podjazdów pod górki i jego silnik o mocy 3KM okazuje się nieco za słaby dlatego na wiosnę mam w planach zmienić cylinder na 80 aby zwiększyć jego moc i pozbyć się problemu ” górek ” . Minusem jest mały schowek pod kanapą ( jest w nim ulokowany akumulator ) w którym nie zmieści się niestety kask tak że , pozostaje zamontować kufer . W ciągu tych kilku dni zdarzyło mi się jeździć podczas śniegu i tak jak dzisiaj deszczu i silnego wiatru . Nie zwiało , gleby nie zaliczyłem więc jutro niezależnie od pogody znów śmigam skuterem do pracy . Pozdrawiam !

    #95491 Reply
    marin09
    Użytkownik
    • 19
    • 349Postów:

    Karbon ciekawy mnie ten T -rex.Mój sprzęt jest praktycznie bezawaryjny mimo prawie 20 lat ale niezbyt komfortowy.Więc jeśli bym kiedyś zmieniał to albo nowy t-rex albo używany Elyseo.Karbon o ile pamiętam to 17000 Zrobiłeś na nim? Jaka była najpoważniejsza awaria? Pytam u źródła bo w necie mało piszą.Testu nie ma żadnego-może skuterowo kiedyś przeprowadzi? Piotras nie wiem czy z cylindrem nie Musisz wał wymienić….

    #95492 Reply
    Karbon
    Użytkownik
    • 7
    • 222Postów:

    Marin09- wymienię po kolei: skuter odbieram z zepsutym licznikiem kilometrów i alarmem (przekręt sprzedawcy)- wymiana w serwisie (miałem do serwisu prawie 100 km). Po 500 km poszła cewka zapłonowa co można zaliczyć do tego co napisałem powyżej. Na drugiej przejechałem 6700 km na trzeciej- 6500 km, czwarta wytrzymała 1500 km. Na piątej mam przejechane około 2000 km (cewka to 28-45 zł). Przy 17000 km padło ssanie (35 zł). Po 6000 km wymieniłem wariator (75 zł). Nie wliczam świec i żarówek. Widać stąd, że najsłabszy punkt to cewka. Postaram się napisać i zamieścić mały test T-rexa bo to fajny skuter szczególnie do turystyki. Piotras_Lublin – zgadzam się z Twoim opisem, który pasuje i do mojego T-rexa. Wybrałem dwusuw ze względu na trochę większą moc i prostszy tuning. Mój całkiem sprawnie porusza się po górach. Wymieniłem w nim tylko rolki na lżejsze. Co do zapalniczki, to to raczej miejsce na montaż gniazdka (tak było u mnie). Zamontowałem tam gniazdko, które bardzo mi się przydało (ładowanie telefonu).

    #95503 Reply
    marin09
    Użytkownik
    • 19
    • 349Postów:

    Taki tekst o T -rexie by się naprawdę przydał.Skuter ciekawy a mało o nim napisane….

    #625780 Reply
    viteck
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    Odkurzę troche temat, bo akurat niedawno stałem się posiadaczem t-rexa i nie mogę go rozpędzić więcej jak 50 a zdjęte wszystkie blokady. Wykręca się na 7k obrotów. Ostatnio sprawdziłem przelozenie i wychodzi 13.5/1 Czyżby to był ostateczny gwóźdź w mojej trumnie ze nie buja się szybciej? Ludzie piszcie coś więcej na temat tego skutera bo totalnie nic o nim nie ma w sieci. Jakie macie osiągi po ściągnięciu jakich blokad i jakie przełożenia.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Moto Magnus T-Rex 50: Segment się rozrasta?
Twoje informacje:




Back to top button