Opinie: Moim zdaniem: Jak Tuningować 2T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #94522 Reply
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 596Postów:

    można było by jeszcze mniej więcej zamieścić zakres kosztów… ile by to nas kosztowało.. i tak moje pytanie.. ile by spalał taki np. aerox po takim tuningu na 100km???

    #94523 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    I Ile by kosztował taki w miarę tłok plus cylinder? Bo np. w MotorLandzie 80 można mieć za 280 zł ale jaka marka to nie wiem…

    #94527 Reply
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 596Postów:

    tulus212 zakres kosztów zależy od tego, czy części być do skutera czy motoroweru, od marki części i rozmiarów tuningu. Nie ma sensu podawać przykładów, bo rozstrzał cen potrafi być naprawdę wielki. Kisiu1981 wydaje mi się, że będzie to jakiś Power Force, ogólnie wiara jeździ na tych cylindrach, ale narzekają na kiepskie tłoki, które szybko puchną. Niektórzy wolą kupić PF i markowy tłok, ale wtedy koszt jest taki jak zestawu lepszej firmy. Z tego co wiem u Ciebie jest chyba kopia silnika Minarelli Horizontal AC, więc polecić mogę taką 70-tkę http://allegro.pl/cylinder-stage6-streetrace-70-minarelli-lezace-ac-i1864686953.html . Z tego co widać po forach to wiara sobie ceni Streetrace, co prawda większość pakuje to do LC, ale w AC też powinno zdać egzamin ;).

    #94528 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Tak sobie rozważam na razie ale jeśli chodzi o Power Force to chyba rzeczywiście jest najpopularniejszy i na nim poprzestanę. Nie uprawiam szaleństw więc nie będzie chyba puchnąć, a zresztą nie wiem ile pojeżdżę sprzętem. Poza tym kumpel ma w MotorLandzie zniżkę i jestem uzależniony od ich asortymentu. Nie zamierzam przepłacać robiąc skuterem 6000 km rocznie. Ale dzięki za podpowiedzi.

    #94563 Reply
    Robertonos
    Użytkownik
    • 9
    • 537Postów:

    Witam Panowie!Jest wiele opcji do wielu marek i modeli.Ja sam chcę coś w tym temacie zadziałać z moim Kymco Vitality,ale sam już nie wiem czy Malossi,Polini czy co????Napiszcie coś jak ma któryś Vitalkę po robieniu silnika:jaki cylinder,wariator,rolki ile gram,jaki wydech do tego i co jeszcze muszę kupić żeby mieć już pełną opcję Sport???Za podpowiedzi z góry dzięki.

    #94583 Reply
    macsienk
    Użytkownik
    • 5
    • 45Postów:

    ja polecam Polini Sport 70ccm , mialem taki cylinder i bardzo dobrze sie sprawował , przy seryjnych cześciach i w miare seryjnym wyedechu , wzrotst mocy byl zadowalający . naprade z czystym sercem mogę go polecić każdemu , no tylko pamiętajcie o docieraniu . pozdrawiam

    #94735 Reply
    gregorkin
    Użytkownik
    • 0
    • 34Postów:

    „dawać więcej fun’u z jazdy.” czy autor jest obcokrajowcem czy może zabrakło mu polskich słów w słowniku?

    #94874 Reply
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    robertonos jak chcesz mieć full sport no to tak: Cylinder proponuje Mallosi 70 sport(żeliwo), Polini 70 sport(żeliwo), Stage6 streetrace(nie wiem jaki), Stage6 70 sport pro(aluminium) (jeden z najmocniejszych) Metrakit Hand Made 70( nie wiem jaki) – na tyle co mi się w tej chwili przypomina Wydech tutaj mógłbym napisać Ci pół strony o wydechach sport podaje pare nazw: Doppler S3R,Hebo Performer,Laser XPro(bardzo popularny wydech),LeoVince Handmade 70,LeoVince TT,LeoVince ZX,Stage6 Pro Replica,Tecnigas Next-R(dobry i sprawdzony),Tecnigas Tek,Tecnigas Trek(jeden z nowszych produktów tecnigas, nowsza wersja tek, sam taki posiadam),Yasuni R(mocny),Yasuni Z (słabszy brat yasuni r) no na tyle co mi do głowy przyszło. Wariator wypisze jedne z najpopularniejszych Mallosi multivar, polini speed control, hebo next generation,polinie evolution super speed,stage6 sport pro. Sprzęgło tutaj moja wiedza nie jest duża kojarze sprzęgło hebo n, naraku r vent i stage6 oversize Wypisałem jedne z ważniejszych rzeczy, przydało by się też dokupić pasek(najlepiej kevlar), odblokowany moduł, gaźnik(pod cylinder, pod klase sport podpasowałby jakoś 17,5 i 19mm), króciec, łożysko igiełkowe wzmacniane no i przydałoby się więcej kasy w kieszeni na paliwo. Osiągi by się szacowały by dobrym nastrojeniu napędu ok 100km/h (może więcej) Jak coś źle napisałem to prosze mnie poprawić:p

    #94875 Reply
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 596Postów:

    Streetrace to też żeliwo.

    #94876 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    tuning skutera to bezsens, wydawać kupe kasy by pojechał 20 km/h szybciej…

    #98245 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 0
    • 5Postów:
Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Moim zdaniem: Jak Tuningować 2T
Twoje informacje:




Back to top button