Opinie: Kymco K-XCT 300i, 2013 wkrótce w Polsce

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #105642
    Skuterowo.com
    Użytkownik
    • Postów: 328

    Na taki zbieram 🙂 Tylko te elektroniczne zegary jakoś nie zbyt mi się podobają,ale jakoś przeboleje.

    #105643
    Nomad
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Mi też zegary się zbytnio nie podobają, ale cały jest ekstra. Przydałby się test z porównaniem do Downtown’a.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #105647
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Bardziej podoba się Wam Kymco K-XCT 300i czy Kymco Downtown? Albo jakbyście mieli do wyboru DT z ABS lub K-XCT?

    #105648
    jovo
    Użytkownik
    • Postów: 83

    Z przodu jak rasowy motocykl. Ogólnie fajny i cena nie jest strasznie wygórowana jak na nowy model na rynku

    #105649
    jovo
    Użytkownik
    • Postów: 83

    Wolałbym downtown’a 🙂

    #105651
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    wszystko fajnie tylko czemu nie dali z tylu min 14 cali troche to male koleczko jak na 300cm3 z tylu
    co do pytania Leszka
    majac doswiadczenie (przebieg) wybralbym tego nowego Kymcacza bez abs

    #105659
    MarSen
    Użytkownik
    • Postów: 260

    Nie jeżdżę maxi skuterami co prawda, ale dlaczego bez ABS w tym roku? Tak z ciekawości czystej pytam…

    #105660
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    sprawia wrażenie Downtowna w nowej budzie, żaden nowy model tylko DT-FL

    #105666
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Bardziej podoba mi się K-XCT,ale żeby był z tradycyjnymi zegarami. Przód z tymi ledowymi liniami jest zajebisty 🙂
    Tak właściwie to jest to samo co Downtown tylko zmienili design i zegary.

    #105668
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Ja też jestem tradycjonalistą i wolę „analogową” szafę. Ledy przód fajne. Zero „chińskości” w designie. Bo z kolei w DT moim zdaniem tył ewidentnie wskazuje na skośnooki rodowód. Taka zupełnie prywatna opinia.

    #105673
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Zegary porażka, w Dowtownie są świetne, chyba jedne z najładniejszych w maxiskuterach. Jak bym miał kupować maxiskuter to byłby to Kymco Downtown 300i ABS.

    #105674
    Nomad
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Również, gdybym miał do wyboru (a chyba będę miał :D) to na ten moment Downtown 300i ABS. I również zgadzam się, co do zegarów w DT – proste i ładne, bez kombinacji.

    #105717
    Nano
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Wszystko fajnie, ale największa wada Downtowna (sądząc po zdjęciach) nie została wyeliminowana – brak miejsca na wyciągnięcie nóg. A jeśli Xciting 400 ma wyglądać tak samo jak XCT 300 (jedynie silnik większy, a w Xcitingu 500 miejsca na płozach było pod dostatkiem) to klienci uciekną do Hondy po nową Forzę 300…

    #105719
    harekop
    Użytkownik
    • Postów: 530

    Ten jego przód mi się troszkę kojarzy z Kawasaki z1000 ; d

    #105850
    gugol
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Mnie problem wyboru przestał dotyczyć. Własnie stałem się szczęsliwym posiadaczem Downtowna z ABS. New Dink 50 stoi i czeka na chętnego…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button