Opinie: Jak wymienić pasek w skuterze?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #91943 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Nie założył on waszym zdaniem trochę za luźnego tego paska ?

    #91944 Reply
    mario_78_78
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 58
    • Postów: 65

    Nieźle „przytyrany” ten skuterek 🙂 … a czy ta metoda działa w każdym modelu np Kymco 2T ? … jaka długość klucza … jest 13 i 13 ?

    #91945 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Nie, nie. Niestety obudowy różnią się swoją budową.

    #94314 Reply
    Digital94
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4

    Jest łatwiejszy sposób zdejmowania paska napędowego 1 zdjąć kapę 2 od strony wiatraka chłodniczego zdjąć obudowę , zdjać wiatrak (imbus 4-5) 3 poprosić 2 osobę o pomoc aby od strony magneta wzięła klucz oczkowy np.14 , a ty klucz nasadowy 17 do odkręcenia śruby wariatora , 2 osoba tylko trzyma w miejscu klucz , a ty kręcisz w lewą stronę i dziękuję śruba odkręcona . po założeniu new paska (kedralowego) 🙂 robimy tą samą operację tylko od 3do 1 :):) Powodzenia

    #94318 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    za dużo roboty, blokadę nakręcić to minute trwa a zdjąć dekiel od strony iskrownika to zajmie więcej czasu. PS: Pasek kevlarowy jak już 🙂 tak pozatym paski kevlarowe szybciej niszczą wariator, a nic nie wnoszą poza tym, że można się pochwalić, że ma się kawałek kevlaru w przekładni

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Jak wymienić pasek w skuterze?
Twoje informacje:




Back to top button