Opinie: Chińskie 125-tki też potrafią!
- This topic has 14 odpowiedzi, 9 głosów, and was last updated 11 years, 2 months temu by
Kisiu1981.
-
AutorWpisy
-
30 grudnia 2011 dnia 03:35 #95075
„Zipp Pro 125 – swoim wyglądem z całą pewnością nie przypomina czegoś, co ma tylko 11KM.” To nic większego nie przypomina… Przypomina za to coś bardzo dziwnego oblepionego tandetnymi plastikami z cienkimi oponami…
30 grudnia 2011 dnia 12:02 #95076Swoim Keewayem z silnikiem Minarelli LC i zmienionym tłumikiem brałem każdą chińską 125-ke do tych 90km/h, potem brakowało mi prędkości. Jeśli chodzi o przyśpieszenie to nie mają za grosz polotu. Sądze że Di-Tech albo Pure Jet też nie miałyby najmniejszych problemów pokonać takiego czegoś.
30 grudnia 2011 dnia 12:08 #95077Swoim Keewayem z silnikiem Minarelli LC i zmienionym tłumikiem brałem każdą chińską 125-ke do tych 90km/h, potem brakowało mi prędkości 🙂 Dla mnie to sklejanka opisów ze stron producentów a nie rzetelny artykuł.
30 grudnia 2011 dnia 13:22 #95078Br3w zgodzę się co do tego Keewaya, ale teraz powiedz mi ile spalał? Te 125-tki mają być przede wszystkim ekonomiczne, one nie są do wyścigów 🙂 Szczerze, gdybym miał wybrać 125-tkę to jedynie Yamahę YBR 125.
30 grudnia 2011 dnia 17:20 #95079„Cena motocykla na poziomie 4800 zł za nowy pojazd z gwarancją, to dwa razy mniej, niż w przypadku Hondy CBR125R” Cena CBR125 jest patologiczna, bo wynosi tyle co cena CBR250, czyli ok. 15 tys. zł, a więc 3x więcej niż Zippa. „Mam na celu przedstawienie najtańszych z możliwych motocykli o poj. 125cm3 z dalekiego wschodu, które wbrew opiniom potrafią przysporzyć wiele frajdy z jazdy.” Przysporzyć to można problemów, a frajdę z jazdy można dać ;). „Mogą się one różnić jedynie ustawieniem cylindra (pionowym lub poziomym) a także materiałem z jakiego zostały wykonane (żeliwo lub aluminium).” A gdzie jest to aluminium? Bo na pewno nie w silniku, wszystkie mają żeliwne cylindry.
30 grudnia 2011 dnia 17:36 #95080Podmieniać dane motocykli i ich zdjęcia z innego artykułu, to i ja potrafię: http://www.skuterowo.com/do-codziennej-jazdy-motocykle-250ccm/ Tylko tam jest mniej błędów / lub wcale ich nie ma…
30 grudnia 2011 dnia 17:37 #95081😉
30 grudnia 2011 dnia 22:43 #95088A dlaczego nie ma opisu żadnej 125 w dwusuwie?
31 grudnia 2011 dnia 00:06 #95089„A gdzie jest to aluminium? Bo na pewno nie w silniku, wszystkie mają żeliwne cylindry” albo tulejowane
31 grudnia 2011 dnia 00:57 #95090Watpie. Ale nie chcialbym widzieć chińskiej tulei, skoro nawet te robione w Motor-Techu potrafią się obsunac…
31 grudnia 2011 dnia 11:39 #95091Kisiu1981 nie ma opisu żadnego dwusuwa, bo ile kojarzę nie ma żadnej chińskiej 125-tki w 2T. Ogólnie wszystkie 125-tki (chińskie) bazują na jednym a tym samym silniku.
31 grudnia 2011 dnia 11:51 #95092Senke w Rometach to zupełnie inny silnik niż te w zippie i fighterze, czyli poczciwym 139FMB.
31 grudnia 2011 dnia 20:32 #95093Wie ktoś od jakiej maszynki jest ten licznik ? Strasznie mi się podoba 🙂
6 stycznia 2012 dnia 13:14 #95112A ja sobie patrzę na Kymco 125 street i cho****nie podoba mi się. Takim sprzętem bez stresu można przemierzać miasto, traktować jak osiołka roboczego przy dojazdach do pracy, eksplorować najbliższą okolicą i bez prawnych przeszkód wjechać na drogę ekspresową.
11 stycznia 2012 dnia 22:07 #95160Szkoda, RydeR. Takie coś na pewno dałoby sporo przyjemności z jazdy. Ale skoro już nawet dmuchawy do liści zaczynają robić z silnikiem 4T…
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.