Opinie: Chińskie 125-tki też potrafią!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #95075
    RydeR
    Użytkownik
    • 1
    • 21Postów:

    „Zipp Pro 125 – swoim wyglądem z całą pewnością nie przypomina czegoś, co ma tylko 11KM.” To nic większego nie przypomina… Przypomina za to coś bardzo dziwnego oblepionego tandetnymi plastikami z cienkimi oponami…

    #95076
    br3w
    Użytkownik
    • 2
    • 1 665Postów:

    Swoim Keewayem z silnikiem Minarelli LC i zmienionym tłumikiem brałem każdą chińską 125-ke do tych 90km/h, potem brakowało mi prędkości. Jeśli chodzi o przyśpieszenie to nie mają za grosz polotu. Sądze że Di-Tech albo Pure Jet też nie miałyby najmniejszych problemów pokonać takiego czegoś.

    #95077
    br3w
    Użytkownik
    • 2
    • 1 665Postów:

    Swoim Keewayem z silnikiem Minarelli LC i zmienionym tłumikiem brałem każdą chińską 125-ke do tych 90km/h, potem brakowało mi prędkości 🙂 Dla mnie to sklejanka opisów ze stron producentów a nie rzetelny artykuł.

    #95078
    RydeR
    Użytkownik
    • 1
    • 21Postów:

    Br3w zgodzę się co do tego Keewaya, ale teraz powiedz mi ile spalał? Te 125-tki mają być przede wszystkim ekonomiczne, one nie są do wyścigów 🙂 Szczerze, gdybym miał wybrać 125-tkę to jedynie Yamahę YBR 125.

    #95079
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    „Cena motocykla na poziomie 4800 zł za nowy pojazd z gwarancją, to dwa razy mniej, niż w przypadku Hondy CBR125R” Cena CBR125 jest patologiczna, bo wynosi tyle co cena CBR250, czyli ok. 15 tys. zł, a więc 3x więcej niż Zippa. „Mam na celu przedstawienie najtańszych z możliwych motocykli o poj. 125cm3 z dalekiego wschodu, które wbrew opiniom potrafią przysporzyć wiele frajdy z jazdy.” Przysporzyć to można problemów, a frajdę z jazdy można dać ;). „Mogą się one różnić jedynie ustawieniem cylindra (pionowym lub poziomym) a także materiałem z jakiego zostały wykonane (żeliwo lub aluminium).” A gdzie jest to aluminium? Bo na pewno nie w silniku, wszystkie mają żeliwne cylindry.

    #95080
    marcin0915
    Użytkownik
    • 10
    • 165Postów:

    Podmieniać dane motocykli i ich zdjęcia z innego artykułu, to i ja potrafię: http://www.skuterowo.com/do-codziennej-jazdy-motocykle-250ccm/ Tylko tam jest mniej błędów / lub wcale ich nie ma…

    #95081
    marcin0915
    Użytkownik
    • 10
    • 165Postów:

    😉

    #95088
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    A dlaczego nie ma opisu żadnej 125 w dwusuwie?

    #95089
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    „A gdzie jest to aluminium? Bo na pewno nie w silniku, wszystkie mają żeliwne cylindry” albo tulejowane

    #95090
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    Watpie. Ale nie chcialbym widzieć chińskiej tulei, skoro nawet te robione w Motor-Techu potrafią się obsunac…

    #95091
    RydeR
    Użytkownik
    • 1
    • 21Postów:

    Kisiu1981 nie ma opisu żadnego dwusuwa, bo ile kojarzę nie ma żadnej chińskiej 125-tki w 2T. Ogólnie wszystkie 125-tki (chińskie) bazują na jednym a tym samym silniku.

    #95092
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Senke w Rometach to zupełnie inny silnik niż te w zippie i fighterze, czyli poczciwym 139FMB.

    #95093
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    Wie ktoś od jakiej maszynki jest ten licznik ? Strasznie mi się podoba 🙂

    #95112
    dychul
    Uczestnik
    • 8
    • 971Postów:

    A ja sobie patrzę na Kymco 125 street i cho****nie podoba mi się. Takim sprzętem bez stresu można przemierzać miasto, traktować jak osiołka roboczego przy dojazdach do pracy, eksplorować najbliższą okolicą i bez prawnych przeszkód wjechać na drogę ekspresową.

    #95160
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Szkoda, RydeR. Takie coś na pewno dałoby sporo przyjemności z jazdy. Ale skoro już nawet dmuchawy do liści zaczynają robić z silnikiem 4T…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button