Opinie: Barton Ranger 50: Powrót do klasyki gatunku

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #181536
    Przemysław Borkowski
    Uczestnik
    • Postów: 95

    Fajny, tylko te biegi… Nie chodzi i to że trzeba wajchować, tylko o to dziwaczne ułożenie: N1234N12… zamiast 1N234. To był powód który odrzucił mnie od Bartona-Rangera i Torosa-ElClassico. Nawet Router WM50 (nie mylić z WS50!) ma biegi jak w motocyklu. A tu? Dziwy jakieś…

    #181545
    WodzuWGK
    Uczestnik
    • Postów: 422

    Stylizacyjne na prawdę ładnie to wygląda, jeśli tylko jakość wykonania będzie na przyzwoitym poziomie to będzie super maszynka

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #181578
    AdrianPe
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Posiadam Bartona i mogę śmiało powiedzieć, że jest to najlepsza maszyna na początek. Uczy obsługi biegów, sprzęgła. Najlepszy by wejść w świat motocyklizmu. Warto dodać, że identyczne modele innych producentów można znaleźć pod hasłem Wonjan WJ50, gdyż jest to nazwa fabryczna tego modelu. 😉 Niska cena, w miarę dobrze wykonana. Osobiście polecam początkującym. 🙂

    #181625
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    obejrzałem nie daleko siebie nawet dobrze wykonany,na stalówkach ładniejszy tylko jak długo wytrzymają? pamiętam je w romecie ogar 900 były strasznie lipne, na alu za 2100 nie widze konkurenta>
    http://allegro.pl/barton-ranger-2014-tuning-gratisy-dowoz-raty-i5008219342.html

    #684684
    XtremeRider_
    Uczestnik
    • Postów: 1

    To tak, plusy:
    + lekki
    + ekonomiczny
    + podatny na modyfikacje
    + dosyć mocna rama (niestety tylko rama)
    + wygodna kanapa
    + dosyć dobre manetki
    + drgania można łatwo zniwelować dając
    gumową podkładkę pod mocowanie tłumika
    + dobry na TYLKO początek – nowy maks. pół roku, potem zaczyna się psuć
    Minusy:
    – tragiczna jakość wykonania szprych
    – tragiczna amortyzacja (w swoim zmieniłem lagi ze simsona sr50, z tyłu amory simson enduro),
    – gumowe podnóżki kierowcy – podczas deszczu noga ześlizguje się, polecam zrobić takie jak w enduro – przyspawać blaszkę 3mm i do każdej wkręcić 15 śrubek M4 1cm
    – tragiczne spawy podnóżek kierowcy pod silnikiem, po roku puściły,
    – tragiczna jakość wykonania fabrycznego silnika – po 2500km się zatarł, teraz mam MRF 120,
    – krótka kierownica z gumy, polecam zmienić na dłuższą z supermoto,
    – fabryczne opony nie kleją w deszczu – polecam zmienić na vee rubber lub heidenau
    – słaba jakość wykonania obręczy koła – krzywią się od ściągania opony…
    – elektryka – bez komentarza. Zepsuła się po 2000km – wylądowała w koszu, polutowałem całą od nowa,
    – regulator za 15 zł – 2 aku prawie wybuchły, żarówki popaliło, polecam kupić porządny za 100 zł,
    – największy minus – brak hamulca tarczowego z przodu, bębnowy strasznie słabo hamuje,
    – mały bak, przez co nie można idealnie wyczuć motoru, czy też trzymać się go podczas jazdy,
    – fabryczny tłumik – ma w sobie chyba 10 blokad, do swapu polecam zrobić własne kolanko 30mm oraz kupić atrapovica z JM,
    – fabryczny kufer lubi otworzyć się podczas jazdy – przez co zgubiłem uchwyt na telefon oraz narzędzia,
    – mało miejsca na aku – przez co nie można wsadzić większego niż 4ah,
    – spawy na obu błotnikach lubią się urwać
    – wajcha biegów powinna być tylko z przodu, nie z obu stron podnóżka, można przez to przypadkowo zredukować bieg podczas jazdy, gumówka rozwiąże problem.
    Ogólnie z całego serca odradzam kupna, mam go od 2 lat, wymieniłem w nim prawie wszystko, kolega kupił używanego Kreidlera 125 Supermoto za 3500, katuje go, też go ma od 2 lat, wymienił w nim tylko łańcuch i olej 😉
    Na 1 moto lepiej kupić coś typu DT 80, KMX 125, Simson S51 enduro, Kreidler 125, Suzuki DR 125, Honda MTX 125.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button