Opinie: Barton Ranger 50: Powrót do klasyki gatunku

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Barton Ranger 50: Powrót do klasyki gatunku

Tagi: 

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe XtremeRider_ XtremeRider_ 4 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #181536 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
    Przemysław Borkowski
    Użytkownik
    • Postów: 95

    Fajny, tylko te biegi… Nie chodzi i to że trzeba wajchować, tylko o to dziwaczne ułożenie: N1234N12… zamiast 1N234. To był powód który odrzucił mnie od Bartona-Rangera i Torosa-ElClassico. Nawet Router WM50 (nie mylić z WS50!) ma biegi jak w motocyklu. A tu? Dziwy jakieś…

    #181545 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe WodzuWGK
    WodzuWGK
    Użytkownik
    • Postów: 422

    Stylizacyjne na prawdę ładnie to wygląda, jeśli tylko jakość wykonania będzie na przyzwoitym poziomie to będzie super maszynka

    Kiedyś Kymco New Dink 50 obecnie Aprilia SR Max 125 i.e.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #181578 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe AdrianPe
    AdrianPe
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Posiadam Bartona i mogę śmiało powiedzieć, że jest to najlepsza maszyna na początek. Uczy obsługi biegów, sprzęgła. Najlepszy by wejść w świat motocyklizmu. Warto dodać, że identyczne modele innych producentów można znaleźć pod hasłem Wonjan WJ50, gdyż jest to nazwa fabryczna tego modelu. 😉 Niska cena, w miarę dobrze wykonana. Osobiście polecam początkującym. 🙂

    Adrian
    #181625 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    obejrzałem nie daleko siebie nawet dobrze wykonany,na stalówkach ładniejszy tylko jak długo wytrzymają? pamiętam je w romecie ogar 900 były strasznie lipne, na alu za 2100 nie widze konkurenta>
    http://allegro.pl/barton-ranger-2014-tuning-gratisy-dowoz-raty-i5008219342.html

    #684684 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe XtremeRider_
    XtremeRider_
    Użytkownik
    • Postów: 1

    To tak, plusy:
    + lekki
    + ekonomiczny
    + podatny na modyfikacje
    + dosyć mocna rama (niestety tylko rama)
    + wygodna kanapa
    + dosyć dobre manetki
    + drgania można łatwo zniwelować dając
    gumową podkładkę pod mocowanie tłumika
    + dobry na TYLKO początek – nowy maks. pół roku, potem zaczyna się psuć
    Minusy:
    – tragiczna jakość wykonania szprych
    – tragiczna amortyzacja (w swoim zmieniłem lagi ze simsona sr50, z tyłu amory simson enduro),
    – gumowe podnóżki kierowcy – podczas deszczu noga ześlizguje się, polecam zrobić takie jak w enduro – przyspawać blaszkę 3mm i do każdej wkręcić 15 śrubek M4 1cm
    – tragiczne spawy podnóżek kierowcy pod silnikiem, po roku puściły,
    – tragiczna jakość wykonania fabrycznego silnika – po 2500km się zatarł, teraz mam MRF 120,
    – krótka kierownica z gumy, polecam zmienić na dłuższą z supermoto,
    – fabryczne opony nie kleją w deszczu – polecam zmienić na vee rubber lub heidenau
    – słaba jakość wykonania obręczy koła – krzywią się od ściągania opony…
    – elektryka – bez komentarza. Zepsuła się po 2000km – wylądowała w koszu, polutowałem całą od nowa,
    – regulator za 15 zł – 2 aku prawie wybuchły, żarówki popaliło, polecam kupić porządny za 100 zł,
    – największy minus – brak hamulca tarczowego z przodu, bębnowy strasznie słabo hamuje,
    – mały bak, przez co nie można idealnie wyczuć motoru, czy też trzymać się go podczas jazdy,
    – fabryczny tłumik – ma w sobie chyba 10 blokad, do swapu polecam zrobić własne kolanko 30mm oraz kupić atrapovica z JM,
    – fabryczny kufer lubi otworzyć się podczas jazdy – przez co zgubiłem uchwyt na telefon oraz narzędzia,
    – mało miejsca na aku – przez co nie można wsadzić większego niż 4ah,
    – spawy na obu błotnikach lubią się urwać
    – wajcha biegów powinna być tylko z przodu, nie z obu stron podnóżka, można przez to przypadkowo zredukować bieg podczas jazdy, gumówka rozwiąże problem.
    Ogólnie z całego serca odradzam kupna, mam go od 2 lat, wymieniłem w nim prawie wszystko, kolega kupił używanego Kreidlera 125 Supermoto za 3500, katuje go, też go ma od 2 lat, wymienił w nim tylko łańcuch i olej 😉
    Na 1 moto lepiej kupić coś typu DT 80, KMX 125, Simson S51 enduro, Kreidler 125, Suzuki DR 125, Honda MTX 125.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Opinie: Barton Ranger 50: Powrót do klasyki gatunku
Informacje o Tobie: