Opinie: Audio w Skuterze: Witamy na wsi?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #95073
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    ja preferuje zestaw słuchawkowy bluetooth bh 111 w połączeniu z nokia e66, niektórzy powiedzą , ze niebezpiecznie jest jeździć ze słuchawkami na uszach w skuterze , ja jeżdżę obserwując bacznie to co się dzieje na drodze a słuchać i tak słychać jak ktoś trąbi , nie wiem bo nikt jeszcze na mnie nie miał okazji trąbić , za to ja ostatnio na światłach obtrąbiłem wymuszającego pierwszeństwo kierowce który spowodował ostre zagrożenie na skrzyżowaniu na śliskiej nawierzchni ! pozdrawiam , audio to wiocha !!!!

    #95074
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • 2 527Postów:

    Ludzie ogarnijcie się. Czemu niby audio to wiocha? Montuje to co mi się podoba. Podczas jazdy i tak gówno słychać, jeśli się montuje chińszczyzne, ale podczas postoju można sobie posłuchać muzyki. Słuchawki psują słuch ;D Oczywiście te douszne, a takich “zewnętrznych” raczej pod kask nie wsadzisz. Przy audio często każdy używa słowa “szpan”. Wy tak to postrzegacie, szczególnie ci starsi… Kiedyś może się i szanowało takim czymś, no ale czasy się zmieniają… Także po raz kolejny nawołuję: Ogarnijcie się!

    #95082
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Dobre audio nie jest złe. Na postoju czy na jakimś wypadzie faktycznie może być OK. Można to fajnie zrobić nie zajmując schowka (takie audio w formie dechy zajmujące cały schowek to bezsens)

    #95083
    Zulwiczek
    Użytkownik
    • 8
    • 256Postów:

    Dokladnie Madi, ja zrobiłem to tak http://www.youtube.com/watch?v=ITr9L2-J3zU&feature=g-upl&context=G213b6c0AUAAAAAAACAA , może nie wyglada super ale schowek dalej spełnia swoja funkcje choć troszkę mniej miejsca jest

    #95084
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    No i to Twoje ładnie gra, ten wzmacniacz bardzo fajny jest ( z wyświetlaczem ) no i dobre głośniczki masz a nie jakieś najtańsze 😉

    #95085
    Zulwiczek
    Użytkownik
    • 8
    • 256Postów:

    🙂 No wzmacniacz wiadomo że chiński ale fajnie że ma wejście na USB, na Kartę Pamięci, ma radio no i wyświetlacz oraz jest tez na pilota a głośniki to Ground Zero Iridium GZIF 4003X, nie są jakieś super ale są trój-drożne i daję naprawdę głośno i dźwięk też jest ładny

    #95094
    macsienk
    Użytkownik
    • 5
    • 45Postów:

    a pozwolicie , że będę sobie myślał o audio to co ja chcę , czy muszę myśleć tak jak wy ? …

    #95095
    Zulwiczek
    Użytkownik
    • 8
    • 256Postów:

    Nie no co ty macsienk, nie urażaj się tak od razu 🙂 Jednym się podoba innym nie ale fakt, nie powinno się nikogo obrażać że jest jakimś wiochmenem bo uprzyjemnia sobie postój na wycieczce…

    #95096
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    Zulwiczek, nigdzie w artykule, nie napisałem, że ktoś kto montuje audio jest wichochmenem 🙂 I bardziej chodziło mi o to, że ludzie którzy nie koniecznie chcą słuchać takiej muzyki jak ja muszą jej słuchać.

    #95111
    Zulwiczek
    Użytkownik
    • 8
    • 256Postów:

    To zależy, ja w trasie nie słucham bo i tak nic nie słychać, a we wzmacniaczu mam radio więc repertuar różnorodny a na jakiś postój podczas wypadu jak znalazł 🙂

    #95130
    macsienk
    Użytkownik
    • 5
    • 45Postów:

    okej przepraszam wszystkich posiadaczy audio w skuterze , po głębszym przemyśleniu na postoju to może być nawet fajna sprawa 🙂 pozdrawiam i jeszcze raz sorry za wyrażenie wiocha … 🙂 hejay

    #95131
    dychul
    Uczestnik
    • 8
    • 971Postów:

    Może ze względów takich o jakich wspomniał Madi renomowane firmy motocyklowe montują zestawy audio. Takie cuda były prawie w standardzie ciężkich BMW w wersjach RT, Hondy Goldwing. Moje osobiste wrażenie jest takie, że drażni mnie jak stojąc na światłach kiedy jestem zmuszony do słuchania czegoś na co nie mam ochoty.

    #95132
    Zulwiczek
    Użytkownik
    • 8
    • 256Postów:

    No ja dlatego nie słucham podczas jazdy bo i tak nie wiele słychać, choć nie powiem raz spróbowałem jak wracałem po 22 z pracy to na światłach jacyś goście z BMW pytali czy u mnie tak daje muza i że spoko jest i fajna opcja…ale na co dzień nie korzystam z tego 🙂 więc bez obaw

    #95154
    Bojan
    Użytkownik
    • 7
    • 69Postów:

    jak komus sie nie podoba to przecierz nie musi miec. Ja mam zamiar zrobic takie audio nie dla szpanu ale na postoj czy wypad z ekipa za miasto nad jeziorko czy cos to dobra sprawa. A miejsce w kufrze zajmuje ale nie nastałe bo można to wyciągnąc i zostawic w domu jak nie będzie sie chciało słuchac. A podczas jazdy to lipa bo nie słychac przy wysokich obrotach i inni nie koniecznie chcieli by słuchac ale to wtedy słuchaweczki i luzik

    #95205
    AnS
    Użytkownik
    • 3
    • 147Postów:

    Ja jeśli już, zamontował bym sobie tylko głośniki + jakiś mini wzmacniacz bez radia i bajerów tylko z wejściem na jacka by podłączyć telefon i ewentualnie zapalniczkę by go ładować. Moim zdaniem w zupełności wystarczy, jak ktoś ma smartfona to już w ogóle.

    #95236
    lemonek
    Użytkownik
    • 20
    • 266Postów:

    Powiem tylko tyle: pomimo iż kocham sprzęty audio , zarówno te domowe jak i te “do puszek” to nigdy w życiu nie zamontował bym do skutera audio.Przemawia za tym parę powodów: – zamontowanie takiego “sprzętu” w skuterze przypomina mi zaraz “gówniarzy” chodzących z telefonami i słuchających mp-3 wszędzie gdzie się da, zmuszając do słuchania innych, czy tego chcą czy nie.. – jeśli ktoś chce urozmaicić sobie wypad z kumplami to niech kupi przenośny głośnik wymagający tylko zasilania na baterie, który zadowoli niejednego “audiofila” swoim dźwiękiem (oczywiście bez przesady). Mieści się on w kieszeni na plecach i gra naprawdę całkiem głośno. – jeśli nie posiadasz odpowiedniej przestrzeni to montowanie takiego zestawu mija się z celem, ponieważ dźwięk też musi się gdzieś rozejść ,żeby mógł być słyszany tak jak producent miał na myśli..

    #95275
    czlowiek_roku
    Użytkownik
    • 3
    • 29Postów:

    Fajny sprzet audio montuje na zamowienie Peugeot w Speedfight 3 :)) (nie wiem czy opcja dostepna w PL)

    #96660
    19misiek20
    Użytkownik
    • 0
    • 23Postów:

    to jest wieś i tyle większość tych głośników charczy

    #96962
    adasiowwy
    Użytkownik
    • 81
    • 289Postów:

    A audio wbudowane w alarm 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button