Olej 2T Stroke

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #10427
    mowiniak
    Użytkownik
    • 12
    • 135Postów:

    Witam mam pytanie (jak każdy 😀 ) czy ktoś może coś powiedzieć mi o tym oleju Olej 2T Stroke kosztuje okolo 8-10 zl
    Używam AGIP FLASH 2T kosztuje 38zl jest dosc drogi czy moge używać tego oleju? 2T Stroke

    #10431
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Za taki hajs to musi to być jakaś totalna lura!

    #10432
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Cena za ten olej to jest za 0,5L.Nie wiem co to za olej.

    #10434
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Jest to olej marki K2 – tej, która produkuje min. “niewidzialną wycieraczkę”, preparaty antyroszeniowe, pastę Tempo (ale nie tę oryginalną tylko tę z napisem “original”), zapachy, ściereczki itp., itd…. Marka nie jest zła, produkują różne pierdoły ale niektóre się przydają. Co do oleju – na pewno nie jest najgorszy ale i też nie najlepszy. Samo to, że jest to półsyntetyk…

    #10436
    mowiniak
    Użytkownik
    • 12
    • 135Postów:

    nie no tak pytam 🙂 bo ceny markowych olei są w podobnej cenie jak Agip

    #10437
    TheVill
    Użytkownik
    • 0
    • 241Postów:

    Powiem Ci jedno, olej silnikowy to coś, na czym po prostu nie warto oszczędzać, bo to się może potem niezłą czkawką dla skutera odbić.

    Ja akurat jeżdżę na syntetycznym Mobil 1 2T Racing i szczerze bałbym się zalać oleju za ~10zł…

    TheVill // FenixxPl

    #10445
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ja też. K2 jest nawet dobre w pierdółkach do samochodu ale oleju użyłbym markowego.
    Powiedzcie mi – do jakiego przebiegu lać full syntetyk? Kiedy przejść na półsyntetyk? Mam chinola.

    #10451
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Jak od początku lejesz sytetyk to lej jak najdłużej- ja do Kymco, który miał 13 tyś. km przebiegu dalej lałem syntetyk i bylo wszytsko ok.

    #10457
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ja też chcę jak najdłużej lać syntetyk. Tak będzie najlepiej dla silnika. Nie ma co oszczędzać na oleju. To tak jakbym oszczędzał na jedzeniu i gryzł tynk ze ściany.

    #10462
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Im nowszy, tym bliżej syntetyka, im bardziej zniszczony-tym bliżej mineralnego.Jak by zaczął brać olej, to można zmieniać, ale wtedy to pierścienie są na wykończeniu i to je lepiej zmienić, właściwie to komplet z tłokiem i cylem i mamy “nówkę” i znów syntetyk :mrgreen: Tak więc póki lata, wal syntetyczny olej.

    #10465
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Też tak myślę, generalnie! Teoretycznie daleko jeszcze do wymiany pierścieni ale leppiej wiedzieć już teraz. Nawet bym nie chciał zmieniać na pół(właściwie ćwierć)syntetyk, bo cena niewiele niższa, ale jakością już dużo odbiega od full.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button