Odległość osi wariatora do sprzęgła

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #104166
    bWFja28
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam.
    Jestem nowy tu na forum. Chciałbym zastosować przekładnię bezstopniową w innej maszynie i potrzebuję wymiar od osi wariatora do osi sprzęgła w silniku GY6 125-150?
    Posiada może ktoś takie dane techniczne?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam.

    #104181
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    w tej chwili moge ci podac z aprili leonardo 125 bo taka mam rozebrana
    bede w garazu za 2-3 godziny to kolo 19-20 wpisze

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #104199
    bWFja28
    Użytkownik
    • Postów: 4

    To fajnie. Ucieszy mnie bardzo ta informacja.
    Z tego co znalazłem w aprili będzie pasek 816×18,8.
    Ja posiadam do całego zestawu 842×20, ale zawsze będzie to już jakiś punkt wyjściowy do testowania dalej.

    #104205
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    zaraz wychodze podam tez ci dl paska
    z tego co wiem nowsze od 90 czy 92 maja dluzszy rostaw osi i moze paska tez

    #104238
    bWFja28
    Użytkownik
    • Postów: 4

    CEFA napisał:

    zaraz wychodze podam tez ci dl paska
    z tego co wiem nowsze od 90 czy 92 maja dluzszy rostaw osi i moze paska tez

    To co napisałeś to jest długość od osi do osi ? <mysli>

    #104240
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    nie to rocznik ale to jest tak
    od osi wariator do osi sprzeglo +-245mm
    pasek wlasnie tu jest troche dziwnie dl 799
    a wiekszosc ma ponad 800 moze dlatego ze sprzeglo i wariator tgb
    to tyle a i hula to na tylnym kole ok 14 ps mierzone na silowni
    ps to masz ten pasek z 125 czy 150 na kolach 13 ?

    #104256
    bWFja28
    Użytkownik
    • Postów: 4

    No wlasnie do leonardo 125 znalazlem pasek 816. Ja posiadam zestaw od chinczyka (wariator, sprzeglo i ten pasek 842), opisane tylko ze pasuje do chinskiego silnika GY6 125-150, najakich kolach to nie wiem. Najprawdopodobniej kola 13′.
    Ta dlugosc zawsze juz jest jakims punktem odniesienia. I tak bede musial same walki w odpowiedniej odleglosci je ustawic przetestowac, a od czegos moge juz zaczac poprzez podanie tej dlugosci przez Ciebie, co dla mnie bardzo wazne i bardzo dziekuje.

    #104260
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    powodzenia w mechanikowaniu
    jak bede w stanie cos jeszcze pomoc to pisz

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button