Nowy cylinder po przejechaniu 200km jest słabszy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #630065 Reply
    Barti
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Witam, zmieniłem w romecie 717 4t, głowicę i cylinder (90cc). Bez zmiany dyszy. Przejechałem na razie 200km i widać znaczącą utratę mocy w stosunku do pierwszych 50 przejechanych kilometrów. Wcześniej przyspieszał jak głupi, tera prawie jak seria i jedzie 10km/h mniej jak na cylindrze 50cc 😀 Pierwsze 100km był docierany delikatnie, bez przegrzewania (przerwy i krótkie dystanse) i szybkiej jazdy więc raczej nie ma opcji zatarcia. Moim „wyznacznikiem mocy” jest taka duża górka w okolicy. 50cc szedł pod góre 25km/h, świezo założony cylek śmiało 45km/h, teraz jakieś 35km/h. Będzie to tylko kwestia dostrojenia gaźnika czy jak? :/

    P.S
    Jest zauważalne delikatne mulenie przy przyspieszaniu jakby za malo paliwa dostawał i jadąc ze stałą prędkością czasami szarpnie.

    #630067 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    100km go docierałeś i „szedł jak głupi”?
    żeliwo się dociera około 1000 (tysiąca) kilometrów. Do tego go upalałeś na seryjnej dyszy? Zwiększasz pojemność niemal 2x i zostawiasz seryjny gaźnik z seryjną dysza? No to masz jak masz.
    Jeżeli to nie luzy zaworowe to opcja zatarcia jest jak najbardziej silnie prawdopodobna. Zmierz kompresje – MANOMETREM a nie palcem, kapciem, widelcem albo deską od WC jak większość tunerów tutaj. Dowiesz się czegoś o stanie cylindra. Tylko zmierz prawidłowo (otwarta przepustnica..itd)

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #630068 Reply
    Barti
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Nie 100km go docierałem, tylko przez pierwsze sto była to jazda max 3km, max 60km na godzine plus postoje. Raz tylko odkręciłem z ciekawości i tyle. Na razie jest przejechane 300km taką delikatną jazdą, w pełnym zakresie obrotów po max. 6km jazdy. (w pełnym zakresie, nie znaczy, że cały czas na odkręconym jeżdzone.) 🙂 A gaźnik został seryjny bo tata stwierdził, że po dotarciu sie zmieni i chuj mu nie przegadasz.

    #630069 Reply
    trucker8715
    Uczestnik
    • 14
    • Postów: 17
    • Postów: 31

    60 km/h na dotarciu to i tak za dużo. Ja jak docierałem swojego Airsala to przez pierwsze 100 km max 40 jechałem, pozniej około 50 i tak aż przez pierwsze 400 km. Opłacało się bo teraz śmiga elegancko już 4 rok. Cóż, jak się jest niecierpliwym i się nie dba to potem takie efekty 🙂

    #630071 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    no to teraz niech tata wyskubie na nowy cylinder :). I od razu co najmniej dysze go gaźnika.
    A ty nawet jeżeli masz 300km to wciąż go docierasz. Zwłaszcza że go docierasz na ubogiej mieszance.

    Tak poza tym to to co piszesz się nie trzyma kupy – albo przyspieszał jak głupi albo tylko raz mu odkręciłeś bo jeździłeś delikatnie. No chyba że piszesz że „przyśpieszał jak głupi do 30km/h” – czego nie kupuje.
    Na moje oko zrobiliście duży błąd nie wymieniając przynajmniej dysz w gaźniku (gratulacje dla taty co się zna) a ty do tego dołożyłeś styl jazdy.
    Chyba że rozregulowały zawory albo np porozciągał łańcuszek rozrządu. Ale tak czy siak trzeba to ogarnąć

    #630076 Reply
    Barti
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Zawory były ustawione na 0.05, raczej nic się z nimi nie podziało. Zmienię te dysze teraz może chociaż troche mu sie polepszy, bo tak to w pizdu 200zł :/ miał być mocniejszy na rok do zmiany na motocykl ……… dalej bedzie slaby albo uswiadomie tate, że to on …….., a mowilem mu 3.razy żeby dysze ogarnąć 😀 ja tam do swojej jazdy nie mam nic do zarzucenia, sami sie smiali ze jak jade do sklepu to po godzinie wracam bo czekam az ostygnie. No ale tez siostra jezdzila i tata wlasnie wiec kij ich wie

    #630077 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    po pierwsze to mniej bluzgaj.
    po drugie zawory na 0,05 to się ustawia w oryginalnym silniku hondy a nie w chińskiej kopii. W chinolu raczej od 0,06 do 0,1 się ustawia.
    Po trzecie jeżeli już go zatarłes to już mu się nie poprawi bo mechaniczne uszkodzenia się już dokonały.

    #630084 Reply
    zbinio
    Uczestnik
    • 12
    • Postów: 28
    • Postów: 40

    Kolego a tak pozatym skąd wyczasłeś ten cylinder ? Tanie gówno z allegro ? A dysza z gaźnikiem tu niegra roli. Mialem kiedys 80 założona na seryjnym gaźniku i szedl jak głupi 😉

    #630132 Reply
    Barti
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Cylinder ze scooterkingz. 200zl sam cylek. Ale jeest szczescie w nieszczesciu. Cylinder nie zatarty, zdjalem iglice z gaznika i wkladając z powrotem ją skrzywilem. Kupilem nową i moto chodzi tak perfekcyjnie ze prawie sie poplakalem ze szczescia. Dwa lata temu zmienialem iglice i przez przypadek pani mi dala od przepustnicy 16mm, a w moim jest nie typowe 16.5mm. Kupijem teraz taką jak trzeba i jest super. Jednak mam dużo szczescia w nieszczesciu, ale wiecej moto juz ni3 dotykam bo do tego nie ozstalem stworzony najwidoczni3j 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Nowy cylinder po przejechaniu 200km jest słabszy.
Twoje informacje:




Back to top button