Nie odpala iskra jest silnik 2t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #617987 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Witam posiadam skuter zumico 2t skuter nie odpalal nie bylo iskry wymienilem gaźnik i cewke i nie odpala paliwo dochodzi iska jest . podlaczylem go na kable pod samochod to po długim kręceniu odpalil i moglem jezdzic gasić odpalac ale na 2 dzien juz nie chciał odpalic i znow pod samochód i juz nie zapalil wgl co to może być prosze o rady bo juz nie mam pomysłów

    #617988 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 312
    • Postów: 21 367

    stan kompresji, regulacja gaźnika, test ssania, sprawdzenie stanu zaworu membranowego, szczelność dolotu, zawalony wydech, za dużo oleju w mieszance. Standardowe czynności

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #617990 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Kompresja jest kręcąc wychodzi tłumikiem. Szczelne jest gaźnik wyregulowany

    #617991 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Sprawdze ten zawór membranowy i dam znać bo tylko to zostalo do sprawdzenia chyba ze jeszcze jakies pomysły

    #617992 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 312
    • Postów: 21 367

    kompresja ci wychodzi tłumikiem? Niezła kompresja.
    Ale normalni ludzie mierzą ją manometrem wkręconym zamiast świecy i podają wartość ciśnienia (bo nie każde jest dobre mimo tego że wychodzi tłumikiem).
    Diagnostyka patykiem i kapciem i obserwowanie „kompresji wychodzącej tłumikiem” na pewno jest fascynujące ale tak do niczego nie dojdziesz. Chyba że fartem albo rozkładając wszystko po kolei – bo tu nawet uszczelniacze skrzyni korbowej robią.

    #617993 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Nie mam możliwości sprawdzenia kompresji manometrem

    #617994 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 312
    • Postów: 21 367

    a szczelność dolotu jak sprawdzałeś? a skąd wiesz czy gaźnik jest wyregulowany skoro ten silnik ci nie odpala prawidłowo?

    #617995 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Postaram sie sprawdzic cisnienie w warsztacie jak bd mieli manometr i podam wartosc

    #617996 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Gaznik wyregulowalem jak go odpalilem po ciężkich probach i wtedy zostal wyregulowany

    #618001 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 312
    • Postów: 21 367

    ale czym innym jest regulacja gaźnika kiedy silnik jest rozgrzany a czym innym (częściowo) jest regulacja na zimny start.
    Na zimno masz coś takiego jak dysza ssania i zawór/elektrozawór ssania

    #618024 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Udalo mi sie odpalić skuter po wymianie zaworu membranowego ale niestety nie rowno pracuje na wolnych obrotach i strzela z tlumika
    Jak wezmę zeby miał mniej obrotow (twraz ma 2.5tys) to gasnie
    Ale jak juz go zgasilem kluczykiem to juz nie chce odpalić
    Wiec co to moze byc ?

    #618050 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 312
    • Postów: 21 367

    nieustająco zapewno to co wymieniłem w drugim poście w tym wątku

    #618158 Reply
    Damian Byczkowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Odpalilem skuter zimny ściągając filt powietrza i zatykajac wlot powietrza
    Ale niestety chodzil elegancko i nagle zgasl. Po wyjeciu swiecy i przylozeniu jej do masy iskra raz byla raz jej nie bylo co to moze byc?

    #618165 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 312
    • Postów: 21 367

    nieustająco to co jest w drugim poście w tym wątku.
    Inaczej jeżeli to nie jest konkurs z kuszącymi nagrodami to nie biorę udziału w zgadywance bo to strata czasu.

    #688304 Reply
    Paweł
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Udało się zdiagnozować problem? Bo przeczytałem i widzę że mam ten sam problem. Jechałem supermoto 50cc 2T nagle zaczął się dławić i zgasł tak jak by nie było paliwa. Prowadziłem go do domu i wykręciłem świece to nie miała iskry. Wkręcam nową, ma iskre,paliwo jest świeca nie jest zalana, moduł działa normalnie a i tak nie chce odpalić. Kręcę tym rozrusznikiem a i tak nie daje oznak życia już od tygodnia. Paliwo do gaźnika dochodzi. Gaźnik kupiłem nowy i nadal to samo… Ma ktoś pomysł?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Nie odpala iskra jest silnik 2t
Twoje informacje:




Back to top button