Motorynka Romet - 1981r- warta remontu?

Drodzy forumowicze- mam pytanko- czy waszym zdaniem opłaca się inwestować w remont pojazdu jak w temacie?

Wygląda na to ze do wymiany na 100% są:
Obie zębatki + łańcuch.
korek do baku.
Kola + opony

Rama jest w stanie dobrym bez odziwo bez rdzy. Lakier na ramie i baku oryginalny pomarańcz. Silnik stan niewiadomy. Sprzęt znalazłem w piwnicy po dziadku mojej lubej. Jak się okazało- teściowie co roku opłacają polisę OC.

Moje wątpliwości wzbudza wprowadzanie cepika i kwestia okresowych przeglądów technicznych. Wpis w dowodzie mówi bezterminowo- ale jak wiemy ustawa jakiś czas temu wymusza takie badania. W obecnej formie 0 szans na to by to się udało. :wink:

Bawił się ktoś z was w takie remonty? No i ile taka zabawa moze ewentualnie kosztować jakby człowiek chciał to przerejestrować na zabytek i trzymać jako pamiątkę w rodzinie? ( Sm jestem noga z mechaniki wiec nic sam nie poradzę)

Oczywiście że jest warta remontu, coraz ich mniej na ulicach - a z papierami to już biały kruk.
To jest tak prosty sprzęt że sam nauczysz się przy niej robić - ja kiedyś kupiłem motorynkę w stanie agonalnym, co prawda jeździła ale była dosłownie poskręcana drutem.
Rozebrałem ją na części pierwsze, odmalowałem, wyremontowałem i złożyłem z powrotem. Później woziłem się nią ze 2 lata i sprzedałem - ale miałem satysfakcję że dałem radę.
Tak więc kupuj książkę “Sam naprawiam, motorowery Romet” i do dzieła. Tam nawet silnik jest tak prosty że trudno jest coś źle złożyć. A o finanse się nie martw - te sprzęty to groszowe sprawy i myślę że w 200-300zł się zmieścisz.