Motokoc do Vitality 2T 50cc

Słuchajcie szukam motokoca dedykowanego do mojego Vitality i nigdzie nie mogę znaleźć jest w ogóle taki? A może by pasował z innego modelu muszę przedłużyć sezon jak najdłużej jak się da bo nim pracuje w kurierce i nie wyobrażam sobie pracować bez skutera. Podpowiedzcie może macie taki skuter jak ja i macie do niego motokoc.

do 50cc w zasadzie nie ma dedykowanych motockocy.
jakiś uniwersalny trzeba dopasować.

Jak patrzyłam do wszystkich innych np Vesp itp są tylko do mojego nie ma

Wszystkie inne - to nie Vespa. Nie pakuj wszystkiego do jednego wora.
ale Vespa to Vespa - marka z tradycjami znana od lat wszędzie. I akcesoriów jest dużo i są drogie

Oj do kymco innych modeli też widziałam. Myślałam że od Agility będzie pasować podobny ma układ.

Wiesz co? Może da się temu zaradzić w nieco inny sposób. Ja też pracuję jako listonosz na motorowerze i 2 tygodnie temu kupiłem taki motokoc który zapinamy na sobie. Pomimo tego że mam biegówkę, to sprawdza się doskonale dzięki temu że mój sprzęt ma niski przekrok - a jedyną rzeczą która wystaje są buty - i to tylko dlatego że nie mam płaskiej podłogi. Ale może to i dobrze bo koc nie plącze mi się podczas zmiany biegów. :-D
Tu masz link:
http://allegro.pl/motokoc-tucano-urbano-uniwersalny-linscud-r194-i5717753994.html
Jeździłem już w nim w te obecne chłodne dni i naprawdę bardzo dużo daje. Nawet gdy założyłem go koleżance i przy 2 stopniach rano wiozłem ją ponad 10km to była zaskoczona jak fajnie i ciepło się jej w tym jechało. Jeżeli jesteś z okolic Warszawy to mogę Ci go pokazać i sobie przymierzysz.

jestem z wawy widuje skutery z motokocemi przyglądam się im. i Oxforda na allegro widziałam taki zakładany na siebie. mogłabym zobaczyć z bliska i zapoznać się bliżej z tematem

Hej, ja zazwyczaj pomiędzy 10 a 12 kręcę się w okolicach placu Zawiszy, ewentualnie po pracy jestem w domu w Piastowie.

ja na mokotwie pracuje a mieszkam na ursynowie