Moretti czy Mcn?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #634867 Reply
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Witam serdecznie może ktoś na forum miał styczność z tymi firmami i może podzielić się opinią który zestaw lepiej wybrać?

    https://gmoto.pl/cylinder-80-gy6–glowica–modul-mcn,76757.html

    https://gmoto.pl/cylinder-80cm–4t,86031.html

    #634868 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Siema ja mam już 1000 km na zestawie MCN tzn. głowica wałek zawory pierścienie tłok cylinder uszczelki zabezpieczenia itd. Na oleju castrol 4t 10w40 półsyntetyk dysza 85 gaźnik seria wariator top racing rolki 5,5 g. v-max 85. Jestem zadowolony

    #634876 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • 391Postów:

    Moretti nie jest złe aczkolwiek wiele osób ceni sobie mcn .Może być lekka przewaga na korzyść mcn ale są dość podobne 😉

    #634882 Reply
    damian240
    Zablokowany
    • 0
    • 47Postów:

    Jedna chwała. Te cylindry o pojemności 72- 80 to nie wytrzymują wysokich obrotów, abo jest zawsze problem z samoczynnie zmniejszającym się luzem zaworu ssącego. Kiedyś jechałem z pracy do domu, gdzieś około 80 km na godzinę, aż tu nagle, ni stąd, ni zowąd- słyszę tylko trzask. Po zapchaniu motorka do domu i rozebraniu głowicy okazało się, że tłok spotkał się z zaworem wydechowy. Teraz kupiłem sobie 110, sam wstawiłem i jeżdzę już ponad 2 lata bezawaryjnie. Kup sobie 110 i nie rób sobie problemów 🙂

    #634888 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:

    ale to nie jest o tym czy 50 czy 110 tylko czy moretti czy mcn. może sobie kupić fajans 110 i bedzie to samo co na twoim 50.

    #634889 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    obie firmy dają radę, dobrze skręcisz i nie zakatujesz na docieraniu to powinno być wszystko dobrze.

    #634908 Reply
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Dziękuję wszystkim wybiorę chyba wtedy jednak Mcn.
    Nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie…. Czy do chińskiego 4t da się wstawić 110?

    #634917 Reply
    damian240
    Zablokowany
    • 0
    • 47Postów:

    A to ty masz skuterka. Ja myślałem, że masz motorower z biegami. Ale pewnie się da wstawić, skoro te silniki 110 cm wielkością są teoretycznie takie same jak standardowe 50/ tki. Tylko czy w ogóle są produkowane takie pojemności do skuterów, to tego ja już nie wiem…

    #634923 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:

    nie wstawisz 110cm do 139qmb bez rozwiercania karterów

    #634925 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Chyba że kupi cały silnik a takie są nawet 150 cc

    #634926 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:

    no tak. Jak sie operuje ogólnikami to każdy pote rozumie jak mu wygodnie.
    Uściślając: do silnika 4T chińskiego 50cm nie da się wstawić gara 110 bez rzeźby i rezania karterów.
    Natomiast wstawić cały silnik 4T 110-125 zamiast całęgo 4T 50 idzie wcisnąć.

    #634952 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    A realne 80 Airsal wejdzie bez rozwiercania ?

    #634953 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:
    #634954 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Co byś wambad wybrał naraku 90 czy airsal 80 ?

    #634955 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:

    żaden – nie znam tych cylindrów bo się nigdy nimi w kontekście 4T nie interesowałem gdyż uważam że 4T nie nadaje się do efektywnego podkręcania :).
    Kupił bym chińczyka o wiekszej pojemności nie najtańszego na allegro i nie licząc na cuda założył.

    #634956 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Chcialem kupic 2 t ale nic nie ma ciekawego w mojej okolicy jest gilera stalker ale znajomy mi odradza silniki piagio bo mowi ze pompa oleju i cos tam jeszcze jest na 3 mm paseczku i jak strzeli to silnik zatarty.

    #634988 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • 391Postów:

    Co do pompy : paliwo możesz rozrabiać sam a co do paska to nie ma możliwości że po urwaniu się go zatrzesz silnik ,po prostu nie będziesz miał przeniesienia napędu i koniec 😄

    #635048 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Rider ten mały paseczek napędza pompe wody i oleju nie chodziło mi o główny napęd. Zreszta ta gilera nie ma cieczy. Wezmę ja zrobie cały napęd tłumik wrzuce sobie Airsala sport 50 i gaźnik 17,5 zobaczymy co sie będzie działo.

    #635058 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • 391Postów:

    Aaa widzisz nie dogadaliśmy się 😄 W każdym bądz razie mieszankę i tak dobrze jest rozrabiać samemu 😉

    #635066 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    I tak tez zrobię. Litr oleju i miarka w siedzeniu i jazda 😉

    #635067 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • 391Postów:

    To szerokiej drogi 😉

    #635068 Reply
    damian240
    Zablokowany
    • 0
    • 47Postów:

    Co to za jazda w taką pogodę. Zimno, ślisko nic przyjemnego teraz jeździć motorem

    #635073 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • 391Postów:

    No zimno i ślisko ale jak ktoś musi to pojedzie 😊

    #635135 Reply
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Też jeżdżę skuterem w zimie i co racja to racja przyjemnie nie jest.
    może żądam tutaj pytanie zebycnie robić nowych postów a mianowicie pomimo regulacji gaźnika paliwo powietrze i iglica świecą robi się czarna i lekko klejąca. Na początku przez kilka km jest kawa z mlekiem potem czarna i klejąca, bierze olej?

    #635145 Reply
    damian240
    Zablokowany
    • 0
    • 47Postów:

    Świeca nigdy nie będzie miała idealnego koloru tzw… kawy z mlekiem. Bo nawet dłuższe odpalanie może spowodować to, że go się delikatnie przyleje. Jak nie przerywa, to jest ok i nie ma co grzebać

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Moretti czy Mcn?
Twoje informacje:




Back to top button