Moretti czy Mcn?
- This topic has 24 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 4 years, 7 months temu by
damian240.
-
AutorWpisy
-
14 stycznia 2018 dnia 20:57 #634867
Witam serdecznie może ktoś na forum miał styczność z tymi firmami i może podzielić się opinią który zestaw lepiej wybrać?
https://gmoto.pl/cylinder-80-gy6–glowica–modul-mcn,76757.html
14 stycznia 2018 dnia 21:03 #634868Siema ja mam już 1000 km na zestawie MCN tzn. głowica wałek zawory pierścienie tłok cylinder uszczelki zabezpieczenia itd. Na oleju castrol 4t 10w40 półsyntetyk dysza 85 gaźnik seria wariator top racing rolki 5,5 g. v-max 85. Jestem zadowolony
14 stycznia 2018 dnia 22:55 #634876Moretti nie jest złe aczkolwiek wiele osób ceni sobie mcn .Może być lekka przewaga na korzyść mcn ale są dość podobne 😉
14 stycznia 2018 dnia 23:33 #634882Jedna chwała. Te cylindry o pojemności 72- 80 to nie wytrzymują wysokich obrotów, abo jest zawsze problem z samoczynnie zmniejszającym się luzem zaworu ssącego. Kiedyś jechałem z pracy do domu, gdzieś około 80 km na godzinę, aż tu nagle, ni stąd, ni zowąd- słyszę tylko trzask. Po zapchaniu motorka do domu i rozebraniu głowicy okazało się, że tłok spotkał się z zaworem wydechowy. Teraz kupiłem sobie 110, sam wstawiłem i jeżdzę już ponad 2 lata bezawaryjnie. Kup sobie 110 i nie rób sobie problemów 🙂
15 stycznia 2018 dnia 01:37 #634888ale to nie jest o tym czy 50 czy 110 tylko czy moretti czy mcn. może sobie kupić fajans 110 i bedzie to samo co na twoim 50.
15 stycznia 2018 dnia 04:06 #634889obie firmy dają radę, dobrze skręcisz i nie zakatujesz na docieraniu to powinno być wszystko dobrze.
15 stycznia 2018 dnia 11:00 #634908Dziękuję wszystkim wybiorę chyba wtedy jednak Mcn.
Nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie…. Czy do chińskiego 4t da się wstawić 110?15 stycznia 2018 dnia 12:16 #634917A to ty masz skuterka. Ja myślałem, że masz motorower z biegami. Ale pewnie się da wstawić, skoro te silniki 110 cm wielkością są teoretycznie takie same jak standardowe 50/ tki. Tylko czy w ogóle są produkowane takie pojemności do skuterów, to tego ja już nie wiem…
15 stycznia 2018 dnia 13:18 #634923nie wstawisz 110cm do 139qmb bez rozwiercania karterów
15 stycznia 2018 dnia 15:25 #634925Chyba że kupi cały silnik a takie są nawet 150 cc
15 stycznia 2018 dnia 16:13 #634926no tak. Jak sie operuje ogólnikami to każdy pote rozumie jak mu wygodnie.
Uściślając: do silnika 4T chińskiego 50cm nie da się wstawić gara 110 bez rzeźby i rezania karterów.
Natomiast wstawić cały silnik 4T 110-125 zamiast całęgo 4T 50 idzie wcisnąć.15 stycznia 2018 dnia 18:54 #634952A realne 80 Airsal wejdzie bez rozwiercania ?
15 stycznia 2018 dnia 19:10 #63495315 stycznia 2018 dnia 19:19 #634954Co byś wambad wybrał naraku 90 czy airsal 80 ?
15 stycznia 2018 dnia 19:47 #634955żaden – nie znam tych cylindrów bo się nigdy nimi w kontekście 4T nie interesowałem gdyż uważam że 4T nie nadaje się do efektywnego podkręcania :).
Kupił bym chińczyka o wiekszej pojemności nie najtańszego na allegro i nie licząc na cuda założył.15 stycznia 2018 dnia 19:53 #634956Chcialem kupic 2 t ale nic nie ma ciekawego w mojej okolicy jest gilera stalker ale znajomy mi odradza silniki piagio bo mowi ze pompa oleju i cos tam jeszcze jest na 3 mm paseczku i jak strzeli to silnik zatarty.
16 stycznia 2018 dnia 12:10 #634988Co do pompy : paliwo możesz rozrabiać sam a co do paska to nie ma możliwości że po urwaniu się go zatrzesz silnik ,po prostu nie będziesz miał przeniesienia napędu i koniec 😄
16 stycznia 2018 dnia 15:40 #635048Rider ten mały paseczek napędza pompe wody i oleju nie chodziło mi o główny napęd. Zreszta ta gilera nie ma cieczy. Wezmę ja zrobie cały napęd tłumik wrzuce sobie Airsala sport 50 i gaźnik 17,5 zobaczymy co sie będzie działo.
16 stycznia 2018 dnia 17:19 #635058Aaa widzisz nie dogadaliśmy się 😄 W każdym bądz razie mieszankę i tak dobrze jest rozrabiać samemu 😉
16 stycznia 2018 dnia 18:13 #635066I tak tez zrobię. Litr oleju i miarka w siedzeniu i jazda 😉
16 stycznia 2018 dnia 18:18 #635067To szerokiej drogi 😉
16 stycznia 2018 dnia 18:46 #635068Co to za jazda w taką pogodę. Zimno, ślisko nic przyjemnego teraz jeździć motorem
16 stycznia 2018 dnia 19:12 #635073No zimno i ślisko ale jak ktoś musi to pojedzie 😊
18 stycznia 2018 dnia 04:33 #635135Też jeżdżę skuterem w zimie i co racja to racja przyjemnie nie jest.
może żądam tutaj pytanie zebycnie robić nowych postów a mianowicie pomimo regulacji gaźnika paliwo powietrze i iglica świecą robi się czarna i lekko klejąca. Na początku przez kilka km jest kawa z mlekiem potem czarna i klejąca, bierze olej?18 stycznia 2018 dnia 11:30 #635145Świeca nigdy nie będzie miała idealnego koloru tzw… kawy z mlekiem. Bo nawet dłuższe odpalanie może spowodować to, że go się delikatnie przyleje. Jak nie przerywa, to jest ok i nie ma co grzebać
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.