Mój pierwszy, tani skuter - jaki?

Witam,
W temacie skuterów, motorów itp jestem KOMPLETNIE zielony.
Mam do dyspozycji maksymalnie 1600zł i zastanawiam się jaki skuter kupić. Wiem, że jest ich w takich cenach kilka, i właściwie nie wiem czym się na dobrą sprawę różnią...
Jaki byście mi polecali? Najlepiej jak najtańszy...
Pozdro i z góry dzięki za podpowiedzi.

Skuter za tą cenę nowy to toros f16. Przeglądnij forum zanim zrobisz nowy temat, bo takich jak ten jest 1029548584 i jeszcze więcej.

Mam do sprzedania Rometa 727 Premium 12 cali, z kaskiem, pilotem, owiewką i kufrem. 2 letni, przebieg 6400, po wymianie paska. Chodzi idealnie, zadbany, serwisowany u dobrego mechanika z całą historią w książce serwisowej. Myślę że lepszy od gołego Torosa, nic w nim nie trzeszczy i ma hamulec tarczowy. No ale nie znam sie na Torosach :)

http://tablica.pl/oferta/romet-727-premium-12-cali-alarm-kufer-owiewka-pilot-kask-z-blenda-xxl-CID5-ID1zxNL.html

Używane nie za bardzo, ludzie nie polecają takich rozwiązań.
Mówicie o F16, ciekawy pomysł.
A co sądzicie o Bassa 50? Bo to podobno najpopularniejszy skuter.

To to samo co toros tylko że inne plastiki.

Zgiebongo napisał:

Używane nie za bardzo, ludzie nie polecają takich rozwiązań.

Jacy ludzie?

Po prostu tak czytałem, nie mam zaufania do używek, spory przebieg.
Czyli F16 i Bassa 50. Coś jeszcze?

Używany skuter, 2 lata 6400 przebiegu, kufer ? Pewnie był ładowany, po 2 osoby, czyli zawieszenie zmęczone, hamulce, co do nich nie mam zdania, bo podciągnąć można w każdym skuterze, a jak jesteś zielony, to ktoś może Ci niezły bubel sprzedać.. W 2 lata zrobić tyle km, to raczej nie tylko wyjazdy do sklepu, czy na przejażdżkę, ja odradzam kupno owego skutera.

MrJakub654 napisał: