Mój pierwszy, tani skuter – jaki?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    Zgiebongo
    Użytkownik
    • 4
    • 45Postów:

Witam,
    W temacie skuterów, motorów itp jestem KOMPLETNIE zielony.
    Mam do dyspozycji maksymalnie 1600zł i zastanawiam się jaki skuter kupić. Wiem, że jest ich w takich cenach kilka, i właściwie nie wiem czym się na dobrą sprawę różnią…
    Jaki byście mi polecali? Najlepiej jak najtańszy…
    Pozdro i z góry dzięki za podpowiedzi.

harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

Skuter za tą cenę nowy to toros f16. Przeglądnij forum zanim zrobisz nowy temat, bo takich jak ten jest 1029548584 i jeszcze więcej.

ruphert
    Użytkownik
    • 1
    • 89Postów:

Mam do sprzedania Rometa 727 Premium 12 cali, z kaskiem, pilotem, owiewką i kufrem. 2 letni, przebieg 6400, po wymianie paska. Chodzi idealnie, zadbany, serwisowany u dobrego mechanika z całą historią w książce serwisowej. Myślę że lepszy od gołego Torosa, nic w nim nie trzeszczy i ma hamulec tarczowy. No ale nie znam sie na Torosach 🙂

http://tablica.pl/oferta/romet-727-premium-12-cali-alarm-kufer-owiewka-pilot-kask-z-blenda-xxl-CID5-ID1zxNL.html

Zgiebongo
    Użytkownik
    • 4
    • 45Postów:

Używane nie za bardzo, ludzie nie polecają takich rozwiązań.
    Mówicie o F16, ciekawy pomysł.
    A co sądzicie o Bassa 50? Bo to podobno najpopularniejszy skuter.

rkos
    Użytkownik
    • 32
    • 677Postów:

To to samo co toros tylko że inne plastiki.

ruphert
    Użytkownik
    • 1
    • 89Postów:

Zgiebongo napisał:

Używane nie za bardzo, ludzie nie polecają takich rozwiązań.

Jacy ludzie?

Zgiebongo
    Użytkownik
    • 4
    • 45Postów:

Po prostu tak czytałem, nie mam zaufania do używek, spory przebieg.
    Czyli F16 i Bassa 50. Coś jeszcze?

MrJakub654
    Użytkownik
    • 11
    • 164Postów: