Moduł problem (skuter 2t)

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #617959
    joker738
    Uczestnik
    • Postów: 20

    Witam kupiłem nowy moduł odblokowany zapłaciłem za niego 70zł. Gdy go podłącze i dodam gazu skuter dziwnie się zachowuje tak jakby go dusiło. Co mam sprawdzić co mam ustawić? Za pomoc dziękuje LWG

    #617963
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    lepszy byłby taki za 71zł. Wtedy się bedzie zachowywał mniej dziwnie a bardziej normalnie… cokolwiek masz na myśli.
    Masz zadziwiającą zdolność pisania postów i nie udzielania w nich żadnych sensownych informacji na podstawie których ktoś by ci mógł pomóc.
    Ale jest taka opcja że kupiłeś zły moduł.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #618006
    joker738
    Uczestnik
    • Postów: 20

    A wiec na tym module jedzie 20km/h i przerywa

    #618008
    Flap
    Uczestnik
    • Postów: 40

    Wiesz co, chyba Wombatowi chodziło o szczegółowe informacje… jaki skuter ( model), jaki moduł (model) itd

    #618025
    joker738
    Uczestnik
    • Postów: 20

    Skuter 2t chinski 15770km nakulane. Na nowym module nie podane jaki to jest model.

    #618026
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    skuter „chiński”… no toś faktycznie udzielił wyczerpującej informacji.
    Skoro masz chiński skuter bez oznaczeń typu silnika i rocznika oraz chiński moduł bez oznaczeń i nie chce to działać to na mój prosty rozum ten moduł jest albo walnięty albo nie pasuje do tego modelu.
    Wiec w takim przypadku zabiera się taki skuter do sklepu z modułami i spośród wielu modeli „do chińskiego 2T” z wiaderka dobiera się taki na którym będzie działał.
    Np do mojego „chińskiego 2T” o oznaczeniu silnika 1PE40QMB z roku 2013r pasuje moduł Motoforce Racing oznaczany jako „Minarelli/CPI sprzed 2003r” albo taki bez firmowy z Allegro oznaczony A3202 CPI X0805E.

    #618054
    joker738
    Uczestnik
    • Postów: 20

    wiec zmieniam moduł. a wiesz moze jaka jest przyczyna jak ciezko skuter odpala? czy cieply czy zimny. w tamta sobote bylo dobrze a teraz z dnia na dzien cos sie stalo ze nie odpala dopiero za 10 razem odpali ale jak juz zgasnie to znow ma ciezko odpalic. paliwo dochodzi, podalem paliwo bezposrednio do cylindra i nic, swiece zmienialem na 3 rozne swiece i nadal tak samo sie dzieje, przerwe na swiecy, akumulator slaby ale przedtem w niczym to nie przeszkadzalo. dodam ze cieknie paliwo przez filtr powietrza moim zdaniem bedzie to wina membranek ale nie jestem pewien. czy moze byc to tez wina czegos innego a nie tylko membranek? sciaglem tez filtr powietrza i tak nie chcial odpalic za 1 czy za 2

    #618057
    Flap
    Uczestnik
    • Postów: 40

    A to już może być wina komprech jak i wielu różnych czynników, sprawdź ten zawór membranowy, gaźnik wyreguluj jesli tego jeszcze nie robiłeś.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button