Moduł CDI – historia nie z tej Ziemi.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Moduł CDI – historia nie z tej Ziemi.

Ten temat zawiera 27 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe IncaSpartan IncaSpartan 6 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #35141
    Zdjęcie profilowe Dasik287
    Dasik287
    Użytkownik
    • Postów: 231

    Dzisiaj podekscytowany pierwszą wypłatą wakacyjną w tym roku pomyślałem sobie „ah, kupie ten moduł do Lambrosa, będę miał to z głowy”. Przejechałem się do Piekar Śląskich do filii sklepu w którym kupowałem skuter, zapytałem czy mają na stanie owy moduł. Usłyszałem dość jak dla mnie dziwną odpowiedź, a mianowicie : „do tego skutera modułu nikt nie posiada w Polsce, jedynie my możemy przerobić Panu moduł na odblokowany”. Zaciekawiony tą bajką drążyłem temat i zapytałem „dlaczego,jak,jakim cudem?” Odpowiedź była też dość bajkowa : „Tylko my w Polsce odblokowujemy moduły z Lambrosa, koszt – 240zł (!!). Tylko my je rozblokowujemy ponieważ zapłaciliśmy spore pieniądze pewnemu elektrykowi, który przerobił ten moduł na odblokowany”. Nigdy w życiu o czymś takim nie słyszałem jak i nie czytałem. Siedząc dziś na przerwie w pracy myślę sobie tak o tym aż w końcu zadzwoniłem do Tarnowskich Gór – główny warsztat i sklep gdzie kupowałem swoją Ince. Tam znów usłyszałem,że moduł sprowadzają co się kompletnie nie trzyma kupy z tym co mówił Pan z Piekar. Zapytałem o cenę, a Pan powiedział, że nie jest pewien ceny i żebym zadzwonił do niego około 14;00 i powie mi czy będzie mieć go dziś czy nie. 14;00 – dzwonie. Usłyszałem „oddzwonie do Pana, bo jeszcze nie dał mi kolega (pan z piekar) znać czy będziemy mieć ten moduł dziś czy nie. Myśle sobie ok, poczekam, może zadzwoni, a może spławił mnie. godzina 15 – telefon. I oto takie słowa Pana z Tarnowskich Gór : „nie sprzedajemy modułów bo ich nie mamy (przed godziną mieli 😉 ) , ale samo rozblokowanie modułu, zdjęcia blokady na wariatorze nic nie da bo to nie wszystkie blokady, ale nie mogę Panu powiedzieć jakie jeszcze są, a nie są to zwężka na tłumiku-bo jej po prostu nie ma i nie jest to gaźnik.” Drążąc temat usłyszałem, że muszą zmienić ‚elektryke’ (?!). Nic więcej nie chciano mi powiedzieć. Koszt – 180zł.

    Co Wy na to? 🙂

    #38289
    Zdjęcie profilowe telta
    telta
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Cześć.pomyśl tylko, jaka to żyla zlota ta WIEDZA.A w serwisach nikt za darmo jej nie sprzeda, chyba że przypadkiem.Nie przejmuj się i nawijaj kilometry.m

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #38290
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Ale kiche wciskają hahahaha. Nie mają modułów – a na allegro pełno jest odblokowanych, do 2T i 4T. Próbują naciągnąć na „tuning” za kosmiczne pieniądze. 240 zł za wymianę CDI wartego ze 40 zł.

    Router WS 50 2013
    #38291
    Zdjęcie profilowe kozel13
    kozel13
    Użytkownik
    • Postów: 19

    ja uslyszalem dokladnie to samo wczoraj lecz powiedziano mi najpierw 250zl a potem 210 zl tez mam lambrosa i modul oraz pierscien z wariatora nie wiele daly ;/ tez sie pytalem jakie sa jeszcze blokady to ch*j mi nie chcial powiedziec dopiero jak spytalem za ile to wszystko wiedzialem. to sa naciagacze tyle u nich kasy wywalilem i ten skuter dalej nic nie jedzie

    #38292
    Zdjęcie profilowe kozel13
    kozel13
    Użytkownik
    • Postów: 19

    a i modul odblokowany znalazlem na allegro cena 100zl i dziala ale kolo z serwisu powiedzial ze modul mi nic nie da jest myk elektroniczny i cena zdjecia tej blokady 210 zl

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #38293
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    ciekawe jaki to myk hahaha. Pewnie to „myk” w stylu różowego kabelka, nic innego prócz modułu i czujnika na dzwonie się nie stosuje…

    Najlepiej samemu sprawdzić co tam może być..

    Router WS 50 2013
    #38300
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Złodziej na złodzieju i tak się robi cała banda…

    o
    #38302
    Zdjęcie profilowe kozel13
    kozel13
    Użytkownik
    • Postów: 19

    jak to wyglada z tym czyjnikiem na dzwonie?

    #38303
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Są moduły posiadające dodatkowo rezystor na wejściu cewki impulsowej – przy przekroczeniu pewnych obrotów (powiedzmy 7000 rpm) napięcie za rezystorem przekracza 0.7V a to wystarczająco by otworzyć tyrystor który z kolei przerwie obwód i iskra się nie pojawi.

    Jedynym sposobem na zdjęcie tego jest wyciągnięcie modułu z żywicy i wydłubanie tego rezystora. Praca żmudna i nie koniecznie musi się udać. Nie można podać też zbyt dużego napięcia by spalić rezystor ponieważ taki rezystor będzie miał dużo mniejszą rezystancję.

    Kymco i niektóre Hondy posiadały w swoim module kabelek który był połączony z tym rezystorem. Po jego przecięciu maksymalne obroty oraz jakość iskry poprawiały się.

    Być może wystarczy sprawdzić wiązkę elektryczną wychodzącą z silnika i dopasować ją do zwykłego modułu.

    #38351
    Zdjęcie profilowe TERMIT_PL
    TERMIT_PL
    Użytkownik
    • Postów: 330

    U mnie w Piaggio trzeba było samemu odblokować moduł.Dzięki katalogowi znalezionemu w internecie dowiedziałem się,że trzeba naciąć moduł.Od środka wygląda to tak:

    http://img33.imageshack.us/img33/2838/cdiontgrensuitlegjpg696.png

    Oczywiście ja tylko naciąłem małą szczelinę.A nie wiem czy da się tak odblokować w innych skuterach.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie