MBK Yamaha Booster Rocket - dobry na początek?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #173738 Reply
    generauuu
    Użytkownik
    • 6

Witam, pragnę zacząć swoją przygodę z jednośladem. Początkowo chciałem zbierać na biegówkę (Derbi Senda), ale po dłuższym namyślę zdecydowałem, że na początek kupię jakiegoś ”bzyka” :D.
    Zainteresowałem się tym skuterkiem: http://olx.pl/oferta/mbk-yamaha-booster-rocket-CID5-ID6g1mB.html#dc774ef06d
    Wydaje się świetny i zadbany, jedyne co mnie martwi to przebieg (22152km). Czy nie będzie miało to wpływu na awaryjność, bo przyznam, że w naprawach jestem zielony :s.
    Doradzcie, czy warto go kupić?
    PS. NIE INTERESUJĄ MNIE ŻADNE CHINOLE.

#173749 Reply
    generauuu
    Użytkownik
    • 6

Pomoże ktoś z wyborem?

#173758 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2

kup sobie nowy chiński nie zawracaj sobie głowy 14letnim z takim przebiegiem.

#173759 Reply
    generauuu
    Użytkownik
    • 6

To może polecisz mi jakiś inny skuter do 2000 zł?
    Nie, napewno nie chiński według mnie wstyd wyjechać takim na ulice…

#173763 Reply
    H2O
    Użytkownik
    • 1

Szalej ze swoją kasą i ze swoją *fasadą*. Twój wstyd nie jest jednak naszym wstydem. 😉
    *
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wstyd_%28emocja%29

#173765 Reply
    generauuu
    Użytkownik
    • 6

Człowieku jeździłeś na chińskim skuterze za tę pieniadze? Usiądź sobię na torosa f16, przejedź się i powiedz czy czujesz przyjemność z jazdy, na tych małych kółeczkach od chińskich modeli nie da się jeździć.
    Ponawiam pytanie, można kupić gdzieś dobrego MARKOWEGO skutera do 2500?

#173766 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2

na dobry markowy do 2tyś bym ie liczył raczej po młodym gniewnym ale te możesz obejrzeć
    http://olx.pl/oferta/sprzedam-skuter-CID5-ID6LobW.html#4aa364f0d3
    http://olx.pl/oferta/yamaha-slider-okazja-CID5-ID5LQGw.html#4aa364f0d3
    http://olx.pl/oferta/sprzedam-peugeot-ludix-snake-2005-CID5-ID6tC3l.html#4aa364f0d3