Majesty 125 słaba i gaśnie

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #188526 Reply
    Adams300
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 2
    • Postów: 5

    Witam, tak jak w temacie moja Majesty leci ostatnio max 80 kmh, nierówno pracuje i gdy podczas jazdy wyhamuje ją do do 0 na odpuszczonej manetce zawsze gaśnie. Tak samo jak pochodzi niby równo przez kilka minut a nagle obroty spadają i gaśnie sama. Czyściłem gaźnik i regulowałem ze szwagrem tylko zauważyliśmy że iglica była lekko ukrzywiona, mniej więcej ją naprostowałem ale dalej to samo. Czy to wina tej iglicy czy cały gaźnik do wymiany?

    #188565 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Nie sugeruj się mocno moją podpowiedzią bo ten silnik był montowany w wielu skuterach a majesty to ja akurat nie mam, ale inny model mi znany z silnikiem majesty ma taki bajer że zawór ssania nie jest zasilany z prądnicy tylko ma w jeden z przewodów chłodzenia wkręcony czujnik temperatury i ten czujnik zasila zawór ssania, efekt jest taki że na przykład pierwszy lepszy chiński skuterek ma ssanie zasilane prosto z prądnicy uruchamiasz silnik popyrka chwilę i ssanie się wyłącza, silnik zimny zdycha ledwo człapie aż nie złapie jakiejś temperatury. Tutaj możesz mieć ssanie zasilane z czujnika temperatury w efekcie silnik na ssaniu pracuje dotąd aż silnik uzyska jakąś tam temperaturę, dopiero czujnik puszcza napięcie do zaworu ssania i już od tej pory silnik jeszcze chwilę pracuje na ssaniu do puki nie wysunie się iglica zaworu ssania (identycznie jak w typowym chińczyku) i od tej pory silnik pracuje juz bez ssania. Ja bym obstawiał że czujnik temperatury zaworu ssania jest rąbnięty może nie włączać napięcia silnik ciągle chodzi na ssaniu i dla tego gorący gaśnie, jeśli jest taki czujnik to spróbuj go zmostkować i zobacz jak będzie, sam zawór ssania też może być uszkodzony , a jak to nic ze ssaniem to szukał bym nieszczelności w układzie dolotowym, tam ten króciec ssący pomiędzy głowicą a gaźnikiem, ma połączenie króćca z gaźnikiem gumowe sam króciec jest aluminiowy, gumowa złączka jest przyklejona i często juz po tylu latach zdążyła się odkleić od króćca i jest wspaniałe miejsce do ciągnięcia lewizny.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Majesty 125 słaba i gaśnie
Twoje informacje:




Back to top button