Łożyska wału

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #699657 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    Poszukuję łożysk wału wysokoobrotowych 6204 ale wzmacnianych czyli P6 C3 bo zwyczajne np. KOYO nie wytrzymują i po chwili dzwonią. Kartery są osiowe, mierzone laserowo. <u>Wał</u> RMS Racing(nowy), nie ma bić. Oraz Dr Evo 70

    #699661 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 261
    • Postów: 21 316

    a siakieś NTN na mielochu czy coś? nie mają?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #699662 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    Przerobiłem NTN, FAG, KOYO i SKF, za każdym razem to samo. Za każdym razem pada łożysko od strony wariatora. Wariator też nowy Top Racing NG.

    #699663 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    Czy istnieje opcja, aby rozwalona przekładnia była w stanie rozwalić łożysko wału w 3 dni ? Wszystko wskazuje na to, że dzwon i sprzęgło ma bicie i rozwaliło łożyska wałka sprzęgła.

    #700038 Reply
    J23
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 410
    • Postów: 412

    Miałem dwie takie sytuacje w skuterze 4T, że szybko padało łożysko po stronie wariatora. Wariator był ok, natomiast sprzęgło biło co jak widać powodowało drgania/szarpania na wariatorze a w konsekwencji szybkie zużycie łożyska. Był też przypadek, że użytkownik sobie odkręcał/dokręcał wariator kluczem udarowym bez blokowania wariatora i uszkodzeniu ulegało to łożysko, najczęściej pękał koszyk kulek.

    #700218 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    Dla potomnych 🙂 W przypadku padających łożysk warto zastosować łożyska SKF C4 TN9. Są to łożyska wzmacniane (nie tylko z nazwy) z poliamidowym koszyczkiem. Po remoncie przekładni, wyważeniu dzwona i talerzy sprzęgła oraz wymianie łożysk wału nic już nie dzwoni i nie stuka. Mimo dużych obciążeń przenoszonych przez przekładnie zalecam łożyska w dekiel 638zz FŁT oraz wałka sprzęgła TN9 SKF, wszystkie łożyska Koyo oraz FAG padały po pierwszych 20km teraz jest ok. (SILNIK 1PE40QMB)

    #700240 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 261
    • Postów: 21 316

    ja tam miałem seryjne NTN w korektorze i napędzie i deklu, na wał też NTNy kupione jak zmieniałem wał i mimo blisko 10KM nic z nich nie padło przez 4000km. A potem już nim nie jeździłem.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #700038 in Łożyska wału
Twoje informacje:




Back to top button