Longjia Sharpy 2T przegrzewa się.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Longjia Sharpy 2T przegrzewa się.

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Matto Matto 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #165288
    Zdjęcie profilowe Matto
    Matto
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam, zmieniłem cylinder na 72ccm, gaznik 17,5 dysza 90. Na seryjnym filtrze się zalewał wiec kupiłem stożek(nie siatkowy za 15zł) skuter o wiele lepiej reaguje na gaz i lepiej przyspiesza jednak przy jezdzie ze stałą prędkością powyżej 5500obr skuter gaśnie (silnik sie blokuje i rozłącza się sprzęgło). ale jak trzymam gaz wciśnięty na maks to skuter spokojnie dochodzi do ok 8000obr nie wiem jaki jest maks bo się boję sprawdzić. Jadąc na 6000 obr musze dodawać bardzo mało gazu co jest dość dziwne. Trzeba wsadzić jeszcze większą dysze? prosze o pomoc szukałem na forach ale nic nie znalazłem. wiekszość pisze ze dysza 90 wystarcza.

    #165293
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    To nie przegrzewanie. Puchnie ci tłok i niestety cylek zapewne chińskie 70ccm nadaje się do wywalenia. Ew. do zrobienia szlifa i zakupu nowego tłoka.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #165295
    Zdjęcie profilowe Matto
    Matto
    Użytkownik
    • Postów: 15

    No tak, tylko, że on dalej chodzi bez poblemu odpala i jeździ tylko, że nie mozna jechac ze stałą prędkością tak jak napisałem powyżej 5500 tyś. na seryjnym filtrze osiągał ten sam cylinder 8500 nawet 9000 podczas jazdy tylko cięzko było się rozpędzić bo muciałem bardzo delikatnie gazu dodawac bo się zalewał. a nawet przy 8500 nie mogłem trzymac gazu na maksa bo sie zalewał. po włożeniu stożka nie ma problemu moge odkręcać na full. o wiele lepiej przyspiesza i jest zrywny tylko ta stała prędkość. i to nie jest tak że jade ze stała prędkoscią 1 km tylko np 100m i zaczyna wariować. odpusze gazu na chwile i potem dam na maksa i przyspiesza bdb. Myślisz, że to nie jest cos nie tak z gaznikiem tzn. z ustawieniem?

    #165297
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Miałem już to samo raz jak zatarłem całkiem rms 70 bo zalałem za mało oleju a raz jak kupiłem chińskie 70ccm i co prawda nie zatarłem go bo jeździłem do tej pory ale jak jechałem dłużej na full manetce lub w 2 os. to silnik stawał, było czuć upalony pasek napędowy.

    #165298
    Zdjęcie profilowe Matto
    Matto
    Użytkownik
    • Postów: 15

    tylko, że u mnie jadąc na full manetce jest ok ale jak jade wolniej to lipa. przeciez nie bede mu dawał cały czas na full gaz. a on sie grzeje jak mam manetke wcisniętą na 1/5 nie chciałbym wymieniać cylindra i tłoka bez potrzeby

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #165300
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Jak ci się silnik blokuje to równoznaczne że tłok puchnie i nic z tym nie zrobisz. A jak tłok puchnie to jest większe tarcie zanim całkiem silnik stanie i normalne że się przegrzewa wtedy.

    #165302
    Zdjęcie profilowe Matto
    Matto
    Użytkownik
    • Postów: 15

    wiem, juz raz zatarłem przez zatkany przewód od pompki teraz sam mieszam. Tylko powiedz mi dlaczego tak sie zaczeło dziać dopiero po zmianie filtra mimo, że na i tak nie jest zbyt obciązany silnik. 2 tygodnie temu przejechałem nim bez problemu prawie 30 km w jedną strone na obrotach około 8000 cała droge tylko, że bardzo dużo wtedy spalił a świeca czarna.

    #165304
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Trudno powiedzieć, zmieniłeś filtr to i zmienił się skład mieszanki. Za dużo powietrza za mało benzyny z olejem. Sprawdź na seryjnym filtrze jak będzie, przy dyszy 90 na seryjnym to się nie dziwie że zalewało, 80 by wystarczyła.

    #165313
    Zdjęcie profilowe Matto
    Matto
    Użytkownik
    • Postów: 15

    sprawdzałem już dzisiaj i jak założyłem seryjny filtr to było ok. tzn. nie grzał sie tylko zalewał trzeba wtedy delikatnie z gazem. najgorsze jest to ze na tym seryjnym nie moge sie rozpędzić w 2 osoby albo pod górke bo nie moge dodać wiecej gazu bo zamiast przyspieszyc to zwalnia. moze do tego stożka kupic jeszcze wieksza dysze. bo iglice mam podniesioną na maksa ale to nie robi róznicy wielkiej bo sprawdzałem w róznych położeniach. skuter nie trzyma tez równych obrotów zwłaszcza na tym seryjnym. zaraz po zatrzynaniu ma 2500 a po chwili spadają do 1500 potem na 2000 i chodzi tak na tych obrotach +- 200obr

    #165315
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Hmm nw. co ci poradzić dziwna sytuacja. Ja bym sprawdził stan tłoka nawet przez kanał wydechowy, jak ma ryski to wiadomo już że puchnie.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie