Ładowanie cross 250

Problem z Ladowaniem. Znalazłem dwie kostki w których jest prąd 35v. Czy za pomocą zwykłego regulatora napięcia 12v da rade zmniejszyć go do tych “12”? Czy raczej sie spali regulator? Proszę o pomoc

ale te kostki znalazłeś na strychu?
ludzie jak jprd… opisujcie te swoje problemy z sensem. Kostki? Jakie kostki? gdzie podłączone, do czego, jakie kolory kabli… itd jaki silnik w tym siedzi, co to jest “zwykły regulator”??? bo w hondzie civic jest zwykły regulator, w mercedesie amg tez jest zwykły regulator i w skuterze 50 chińskim też jest zwykły regulator. W 125 chińskim też jest zwykły regulator. Ale każdy z tych regulatorów jest zwykły choc każdy jest inny.

a co z twoim oryginalnym regulatorem? co cie pcha w strone tej rzeźby w gównie?

Kolego jakby byla do czegos podłączona to by było napisane. Jak nie wiesz jak wyglada zwykly regulator do chinczyka to twoj problem. W 50 i 125 przewaznie sa te same regulatory czy to skuter czy cross różnią sie tylko kostakami a nie zasadą dzialania. Jak nie odrozniasz kategorii motocykle a samochody osobowe to rowniez twoj problem. Wiec nie ma sensu to co piszesz do mojego pytania

bzdurzysz chłopie aż kurz leci. Nawet w chińczykach regulatory są różne. Miedzy 50 a 125 sie róznią prawie zawsze a jeszcze te najczęściej 125 i wyżej sie różnią w zależności od typu zainstalowanego w danym silniku statora. Statory mogą być zmasowane wewnętrznie lub nie zmasowane i wtedy regulator jest zupełnie inny. Ale “zwykły” za każdym razem. Ale skoro wiesz lepiej to faktycznie, sorry. Co ja sie tam bede produkował.

Wiec czekam na twoją fachową pomoc. Jakich danych jeszcze oczekujesz? Kolory kabli moge ci powiedziec jutro wraz z tym moge zalaczyc zdjęcie tych dwoch kostek. Silnik 250cc 4t. Oznaczenie silnika moge wyslac jutro. Wedlug Ciebie da rade zmniejszyc napięcie?

Kolory kabli są istotne, ponieważ - jak wspomniał Kolega Wombat - mogą nas naprowadzić, czy cewki są zmasowane, czy odmasowane. Jeżeli mają jedną barwę, np. dwa lub trzy kabelki będą koloru żółtego, to na 90% będzie układ na cewkach odmasowanych, i do takich cewek są inne regulatory, niż popularne srebrne “kostki” skuterowe. Najlepiej jednak sprawdzić to miernikiem, czy mają przejście na masę.

A konkretnie jak sprawdzic to miernikiem?

masz tam 2 kostki każda po 3 piny?