Kymco Super 8 czy Barton Huragan?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #171168 Reply
    david83rze
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Cześć wszystkim!
    Mam do Was pytanie -nie znam się za bardzo na skuterach, więc postanowiłem zasięgnąć opinii tutaj.
    Chcę kupić skuter do 2000 zł używany o pojemności do 50cm3. To musi być skuter dwuosobowy i duży. Mam na uwadze w tym momencie Kymco super 8 i Barton Huragan. Obydwa są duże i obydwa mi się podobają. Barton choć bardziej mi się podoba -trochę z wyglądu jednak zalatuje Routerem z marketu.. I tutaj mam dylemat. Czym tak na prawdę te skutery się od siebie różnią po za wyglądem? Czy któryś jest bardziej wadliwy od drugiego? Czy w przypadku serwisowania nie ma z nimi problemów? Czy części są ogólnodostępne? Najlepiej było by gdyby mi ktoś porównał je do samochodów 😉 Np. Fiat == Nissan (Pierwszy tandeta, ciągle się psuje ale naprawa za grosze, drugi się nie psuje i pod każdym względem jest lepszy ale jak już się zepsuje to koszta dużo większe jednak przyjemność z jazdy nieporównywalna).

    Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

    #171418 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 562

    Nie oszukujmy się Barton to jest jak Router z marketu tylko że ma go w markecie bo nie ma miejsca. Kymco to Kymco serwis,części są dostępne. Do Bartona szczerze wątpię nawet na Alledrogo. Polecam Kymco Super 8 bo mam takiego już leci czwarty rok 🙂 i ponad 12tyś przelotu.Za taką cenę mogę opchnąć swojego jeśli jesteś chętny.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #171427 Reply
    david83rze
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Dzięki za odpowiedź 🙂 Jeszcze się zastanawiam -Barton ma ładne, wielkie światła z przodu. A ten Twój na zdjęciach w stopce bardzo ładny i ma ładny kufer, też koniecznie będę chciał kufer do skutera. A powiedz mi przy okazji czy jest sens robić ukryty przycisk, który w razie kontroli milicyjnej wcisnę i skuter nie będzie w stanie rozpędzić się więcej niż 45km/h ?

    #171429 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Tylko Kymco. Żadnej chińszczyzny. Chińszczyzna oprócz mniejszej wytrzymałości i gorszego spasowania może mieć coś takiego jak niewymiarowe cześci (np. zamiast wałów 13 i 16 mm ma 13,4 i nie kupisz żadnego wariatora). Kymco to Kymco – proste, jasne, spasowane i wytrzymałe.

    #171442 Reply
    H2O
    Użytkownik
    • Postów: 269

    Kup Kymco, będą ci chociaż rękę podawać, bo inaczej, to już niekoniecznie. Ryszardowi, to teraz nikt już jej nie podaje. 😉
    *
    Kwang Yang Motor Company, czyli… Kymco. 😉
    *
    Fajnie. Jestem z tym na tak. En zhong qiu sheng kuo bu xiang qian — zou jin jiang xi da yun. 😉
    *
    http://pl.wiktionary.org/wiki/Aneks:Gramatyka_chi%C5%84ska

    #171447 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 562

    david83rze napisał:

    Dzięki za odpowiedź 🙂 Jeszcze się zastanawiam -Barton ma ładne, wielkie światła z przodu. A ten Twój na zdjęciach w stopce bardzo ładny i ma ładny kufer, też koniecznie będę chciał kufer do skutera. A powiedz mi przy okazji czy jest sens robić ukryty przycisk, który w razie kontroli milicyjnej wcisnę i skuter nie będzie w stanie rozpędzić się więcej niż 45km/h ?

    Powiem szczerze że śmieje się z ludzi którzy wymyślają takie shity. Ja normalnie jak mam 75km/h to nie peniam przy milicjantach.

    #171451 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    Kupuj kymco ale ja 8 bym nie kupował tylko 9

    #171452 Reply
    david83rze
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Ok czyli rozumiem, że te blokady do 45km/h to jakaś totalna bzdura i raczej nikt się do tego nie stosuje 🙂 Widze, że wszyscy jednogłośnie wskazują Kymco. W takim razie dzięki za rady, skoro jeżdżąc na Bartonie ludzie na ulicy „mają mi ręki nie podawać” to wybór został właśnie podjęty 😉
    Mam jeszcze jedno pytanie, czy ma sens kupowanie roczników 2008-2009 czy raczej maks 2-3 letnie? Czy w przypadku skuterów 6 letni skuter nadaje się prawie że na złom czy jeszcze pohula?

    #171459 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    to ostatnie pytanie jest do wróżki. Stan skutera używanego może być bardzo różny.

    #171478 Reply
    david83rze
    Użytkownik
    • Postów: 7

    @Wombat masz rację, ale póki co wywróżyliście mi właśnie, żeby odpuścić Bartona. Dzięki Wam wszystkim za odpowiedzi jeszcze raz. Zdecydowałem się na Kymco więc zabieram się za poszukiwania.

    Pozdrawiam

    #171489 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Mi ludzie podają pięści, psy zęby, a koty pazury. Wszystko przez to, że kupiłem Benzera Indiana. Nie bądź niemądry i kupuj Kymco.

    #171545 Reply
    michal883
    Użytkownik
    • Postów: 19

    generalnie kymco robi dość dobre skutery, ale jest problem z częściami, nie mówię tutaj o klockach, pasku rolkach, ślizgach cylindrach itd, bo to dostaniesz. Problem jest z bardziej specjalistycznymi rzeczami np. licznik, jak się uszkodzi, co w kymco niestety jest dość częstą przypadłością. Ja miałem 2 liczniki w bet&win, licznik paliwa, plastiki ciężko jest takie rzeczy dostać, jeżeli chłodzony cieczą, to bardzo drogi jest termostat, ponad 150zł, reperaturki pomp też 3 razy droższe niż do np sr 50 czy runnera i podobnych, po za tym skutery kymco są bardzo dobre. Powiedziałbym, że mechanicznie nie ustępują aprili czy gilerze, ale plastiki nie są mocną stroną kymco. Często zdarzy się, że coś pęknie, ale powinien zawsze do celu do jechać. Mam nadzieje, że te informacje są pomocne. Piszę je z własnego doświadczenia, a nie opieram swojej wizji na komentarzach z internetu. osobiście jak miałbym wybierać kupiłbym aprilię sr, runnera, aeroxa ze względu właśnie na plastiki.

    #171548 Reply
    michal883
    Użytkownik
    • Postów: 19

    poadto licz się z tym, że kupując używaną maszynę dobrze jest pojechać z kimś kto się zna. Bierz pod uwagę, że skuterem robi się minimum te 3000km sezonowo, także wiek skutera ma spore znaczenie. Powyżej 5-6 lat już większe znaczenie gra stan techniczny niż wiek i uważam, że lepiej jest wziąć świeżo wyremontowany 2t niż zajeżdżony 4t. A w tych 2 tysiącach, to za bardzo nie ma w czym wybierać.

    #171659 Reply
    david83rze
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Rozumiem -dzięki michal883, wskazówki bardzo przydatne. Już raczej jestem zdecydowany. Niestety nie mam nikogo znajomego, kto znałby się na skuterach. Będę chyba liczył na trochę szczęścia.. Na co powinienem w takim razie zwrócić uwagę podczas oglądania kymco? O co zapytać poprzedniego właściciela?

    #171673 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Najlepiej sprawdzić samemu lub właśnie z kimś kto się zna. Poszukaj jeszcze kogoś takiego, bo wiesz, że mówić można wszystko i ktoś o skuterze całej prawdy może nie powie.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Super 8 czy Barton Huragan?
Twoje informacje:




Back to top button