Kymco Super 8 czy Barton Huragan?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Kymco Super 8 czy Barton Huragan?

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 5 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe david83rze
    david83rze
    Użytkownik

Cześć wszystkim!
    Mam do Was pytanie -nie znam się za bardzo na skuterach, więc postanowiłem zasięgnąć opinii tutaj.
    Chcę kupić skuter do 2000 zł używany o pojemności do 50cm3. To musi być skuter dwuosobowy i duży. Mam na uwadze w tym momencie Kymco super 8 i Barton Huragan. Obydwa są duże i obydwa mi się podobają. Barton choć bardziej mi się podoba -trochę z wyglądu jednak zalatuje Routerem z marketu.. I tutaj mam dylemat. Czym tak na prawdę te skutery się od siebie różnią po za wyglądem? Czy któryś jest bardziej wadliwy od drugiego? Czy w przypadku serwisowania nie ma z nimi problemów? Czy części są ogólnodostępne? Najlepiej było by gdyby mi ktoś porównał je do samochodów 😉 Np. Fiat == Nissan (Pierwszy tandeta, ciągle się psuje ale naprawa za grosze, drugi się nie psuje i pod każdym względem jest lepszy ale jak już się zepsuje to koszta dużo większe jednak przyjemność z jazdy nieporównywalna).

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Nie oszukujmy się Barton to jest jak Router z marketu tylko że ma go w markecie bo nie ma miejsca. Kymco to Kymco serwis,części są dostępne. Do Bartona szczerze wątpię nawet na Alledrogo. Polecam Kymco Super 8 bo mam takiego już leci czwarty rok 🙂 i ponad 12tyś przelotu.Za taką cenę mogę opchnąć swojego jeśli jesteś chętny.

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK