Kymco S8 4T 90cc kto posiada ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #50906
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Kto posiada Kymco Super 8 4T z cylindrem 90cc – markowym z mielocha ?

    #51479
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Kolego mialem kiedys chinczykaktorego sam robilem od podstaw z cylkiem 90cc firmy NYC z glowica z wiekszymi zaworami,
    pytaj o co chcesz, postaram sie w miare mozliwosci odpowiedziec

    #51504
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Ile wyciągnie taki silnik GY6<koniecznie ten> na seryjnych częściach na cylindrze 90cc z mielocha ?

    #51506
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    Daj linka do tego cylka:P

    #51507
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    zalezy od wagi skutera i Twojej. u Mnie z tym cylkiem plus gaznikiem 24mm wariatem i pelnym sprzeglem, czyli seryjne to tam byly tylko kartery.
    Przy najleprzych ustawieniach gaznika i napedu jakie Mi sie ustawic na oko, to gps pokazal 103-105km/h po prostej drodze bez wiatru.
    Ale Ja wazylem 46kg i skuter 89 i 12 calowe kola.
    Ale uprzedzam ze zestrojenie wszystkiego wielki wyczyn, i podstawa to kupic króciec i gaznik 24mm czyli od 125cc i dac mniejsza dysze. i co smieszcze zadnych stozkow. u Mnie najlepiej sprawowal sie filtr seryjny od 125cc

    mozliwe ze osiagnalbym ciut wiecej ale sprzedalem bo kupowalem NewDinka 200i

    #51508
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Elastyna to sa cylki do 4T a widze ze masz 2T

    EDIT:
    teraz widze ze pytasz o seryjne czesci… no nie wiem….85km/h? napewno odczujesz spora roznice w mocy. a wiecej osiagniesz dobrym napedem.
    Jesli chcesz kupowac to cylinder glowica i gaznik. Bez gaznika mozesz miec problemy z regulacja gaznika. ale da sie to zrobic zeby jezdzilo.

    #51513
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Któż zawitał na forum, witam Mańka hehe 😀 Przy cylku 90ccm oczywiście głowica musi być większa, zmieniony napęd, ogółem trochę regulacji i kosztów.Pytanie, czy jest sens, aczkolwiek w Kymco raczej da radę na tym pojeździć.

    #51515
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Siema Vezyr 😀

    Ma sens jesli ktos przez 2, 3 lata zamierza przejezdzic tym skuterem tym bardziej w Kymco. A nie tak jak u mnie pol roku robilem wszystko a na sam koniec sprzedalem 😀 skuter dalem gratis a doslownie sprzedalem czesci 😛

    #51521
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:
    #51529
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Mialem ten sam pod koniec. mowie do tego gaznik 24mm i bedzie Pan zadowolony 😛

    #51531
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Dzięki kolego ;P A jakie rolki i dysza do tego cylka jeżeli zostawałbym jak na razie przy seryjnych częściach oprócz cylindra ?

    #51602
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    z rolkami to musisz kombinować.
    Ja miałem lekki skuter i Ja sam dużo nie ważyłem więc mogłem dać ciut cięższe rolki żeby skuter nie wyrywał się z pod „4 liter” 😀
    Nie pamiętam dokładnie… Chyba miałem koło 8 gram założone.
    Ale miałem sportowe sprzęgło które pozwalało Mi startować z nie całych 4 tyś.
    Nie wiem… Spróbuj na pierwszy raz wsadzić koło 7 gram.
    Ale nie licz że długo Ci wytrzyma sprzęgło 😉 prędzej czy później spalisz dzwon 😉

    #51615
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    A na jakie wymienić sprzęgło żeby nic nie pękło ? Lub jak dbać o nie.

    #51622
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Sportowe 😉 Jeśli bierzesz cylek TEC to może i sprzęgło byś wziął?

    Fajne bardzo sprzęgło, jakość dobra i cena w porównaniu do innych też dobra. Ma regulacje nie tylko sprężynkami ale i śrubami 😉 i jeśli dobrze pamiętam to TEC też produkuje dzwony 😉 nie mały wydatek. Kiedyś kosztowało w granicach 160zł teraz nie wiem 😉 a dzwon pewnie ze 120zł. ale warto.
    TEC się wzorował tym sprzęgłem na HEBO 😉 Pomysł bardzo fajny bo naprawdę przy dłuższej pracy można bardzo precyzyjnie ustawić sprzęgło 😉

    http://skuterownia.com.pl/default/sprzegla/sprzeglo-tec-evo-racing-d-107mm-regulowane-4t-i-2t.html
    http://skuterownia.com.pl/default/sprzegla/dzwon-sprzegla-tec-wingbell-d-107mm-gilera-piaggio-peugeot-chinskie-4t.html
    Oczywiście dzwon możesz kupić inny 😉 nie musi być tej samej firmy 😉
    http://www.shop.mieloch.pl/dzwon-sprzegla-tec-cnc-r-d-107mm,pZ048326.bhtml znalazłem taki jeszcze ciut droższy ale powinien mieć lepsze chłodzenie więc jeszcze lepiej 😉 tylko musisz dokładnie napisać że potrzebujesz do Swojego 😉

    #51624
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    A jak mi strzeli sprzęgło to pokrywe przekładni rozwali ?

    #51625
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    ono nie strzeli, poprostu okladziny sprzegla szybciej sie wytra a dzwon bedzie przegrzany i bedzie w kolorze takiego fioletu, bedzie sie slizgalo i nie bedzie tak dobrego startu jaki powinien byc.

    #51628
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Ale to tylko wtedy jak będe jechać na v-max długo?

    #51629
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Przy ruszaniu bedzie gorzej.
    Powiem Ci tak:
    Kup cylek, i tak bedziesz docieral, wiec bedziesz ruszal delikatnie, potem jeszcze sprzeglo wytrzyma, a jak uzbierasz kase to kup sprzeglo i dzwon. Nic sie nie stanie napoczatku napewno. Wiec najpierw kupuj i docieraj cylek 😉

    #51633
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Ok dzięki, a ile najlepiej docierać cylek ? 700km wystarczy ? Bo ja na seryjnym zrobiłem jak na razie 1500km przez niecałe 2 sezony ;P
    Gdy go odpale na nowym cylku to po przejechaniu jakiej odległości mogę go zgasić ? Przy pierwszym odpaleniu zostawić na chwilę na wolnych obrotach czy od razu w trasę ?

    #51648
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Ja docieram max 300km i styka w 4T
    co do pierwszego odpalenia i pierwszych jazd, ja na odpalenie mam pollitra benzyny w baku, nalewam do baku dodatkowo 50ml oleju i zostawiam. jesli takie odpalenie jest przy temperaturach chlodnych np. tak jak teraz jest przy zerze do 15 stopni to zostawiam na dluzej, tak na 20 minut zeby Sobie pochodzil na obrotach jalowych, czyli kolo 1800 obrotow.
    Jesli pierwsze odpalenie jest w upalne dni to zostawiam na max 10 minut i wylaczam, czekam az silnik ostygnie i znow 10 minut i potem jeszcze raz,
    wtedy zaczynam jezdzic. oczywiscie lekko rozgrzewam silnik zeby nie jezdzic na zimnym, i jezdze na wyczucie tak zeby nie zagrzac silnika.

    #51708
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Ja właśnie na zimę też leje mieszankę do quada 4t. A w ciepłe dni gdybym zakładał cylek to mogę też dolać oleju do paliwa ?

    #51721
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    ja tylko dolewam na poczatku, potem juz nie.

    Ale jesli chcesz to tak naprawde minimalnie. te 50 ml na caly bak. bo 4T i tak jest dobrze smarowane

    #51885
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    A zawory na jaką szczelinę ustawić na czas dotarcia ? Bo słyszałem że nowe skutery, na dotarciu mają inne szczeliny niż te już po przeglądzie – dotarte ? Jaką różnice robią szczeliny w docieraniu ?

    #51887
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Ja ustawialem ssacy na 0.05 a wydechowy na 0.07mm. tylko 0.07 osiagniesz przy super szczeliniomierzu a jesli masz taki zwykly co ma 0.05mm a potem 0.10mm to zrob tak zeby 0.05mm wszedl z lekkim luzem a 0.10mm niewszedl wogole.

    Mozna tez ustawic obydwa na 0.05mm.

    #51888
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    bo do tego potrzeba szczelinomierza cechowanego co 0.01 lub 0.02 mm 😉

    #51890
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    No tak 😉 Ale nie kazdy ma w domu 😉

    #51891
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    dla tego jeśli ktoś ma pojazd z silnikiem 4T warto ów szczelinomierz zakupić. Dzięki temu oszczędzimy krocie na „fachowcach” ustawiających luz zaworowy. 🙂

    #51892
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    No tak 😉 znaczy Mi chodzilo ze jak ktos ma w domu to najczesciej taki podstawowy cechowany co 0.05mm 😉

    #51918
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    No ale dalej nie wiem czy te szczeliny co mi podaliście to tylko na dotarcie czy na stałe ;P Jeszcze jak byście mi mogli wytłumaczyć jak rozmiar szczeliny ma pomóc w dotarciu

    #51919
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    A jakie to ma znaczenie czy jest na dotarciu czy nie ? Luz zaworowy ustawia się tak samo…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button