Kymco kb 50 kupiony w częściach. Jakiś dziwny - 2T czy 4T?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #180076
    camre
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam!

    Ostatnio kupiłem za niedużo skuter jak w temacie – rozkompletowany.
    Teoretycznie jest to dwusuw. A może jestem niedoinformowany i jest to jakiś typ czterosuwu?
    Szukam rolki na przedni wariator (bo w częściach nie było) i oglądając te urządzenia, pasuje mi tylko część od skuterów 4T. Kupiłem łożyska na wał i sprzedający też powiedział, że to do 4T. A zaworów ani niczego takiego nie ma. Jest jedynie śmieszny zaworek za gaźnikiem.
    Mam jeszcze kilka pytań, ale najpierw chciałbym dowiedzieć się co to za silnik.
    Jeżeli potrzebne są jakieś numery z silnika, proszę mówić co i skąd spisać.
    Pozdrawiam!

    #180077
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Z lewej strony silnika powinieneś mieć numery.
    Jeżeli z prawej strony silnika widać miarkę wkręconą – bagnet. Oznacza to, że smarowanie odbywa się z miski olejowej, a więc jest to 4T.
    Kolejna sprawa to wspomniane zawory. Na końcu silnika wzdłuż – Jest wkręcona świeca, czy może pokrywa, pod którą są zawory?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #180079
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Daj fotkę będzie szybciej:)

    #180085
    camre
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Dziękuję za szybkie odpowiedzi.
    Zaworów nie ma na 100%. Budowa ogólnie jest 2T. Silnik też był w proszku – rozkompletowany.

    Wariator mnie właśnie dziwi, bo jest do kupienia taki, ale wszędzie jest napisane, że to do 4T. A nie wiem jak jest z obrotami. Czy w moim przypadku, prawdopodobnie 2T, obroty nie będą za niskie/wysokie dla tego wariatora. Ew. może da się to wyregulować wagą rolek.

    #180086
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Zapoznaj się z modelem Kymco ZX i częściami do niego, bo to na 99% identyczna konstrukcja, więc i części raczej te same.

    #180089
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button