kymco agility 50 Brakuje mu mocy (4T)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco kymco agility 50 Brakuje mu mocy (4T)

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe LuK444Sz LuK444Sz 4 dni temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #679711
    Zdjęcie profilowe Szybki
    Szybki
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Dziędobry w końcu udało mi się go odpalić okazało się że świeca miała taki dziwny osad przeczyściłem ją i teraz śmiga tylko że jest taki problem (po drodze prostej) do 30km/h bardzo pięknie się rozpędza a od 40km/h zaczynają się problemy a pod gurke z dwoma osobami ledwo 20km/h nie wiem jak to naprawić?(gaźnik był czyszczony)

    #679713
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 379

    pomiar kompresji, regulacja gaźnika, stan i regulacja napędu. Trzeba sprawdzić gdzie lezy przyczyna

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #679715
    Zdjęcie profilowe Szybki
    Szybki
    Użytkownik
    • Postów: 9

    skuter ma przejechane bardzo mało 5000km oby nic z silnikiem

    #679742
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Daj nam jakieś informacje. Kolega Wombat prosił o pomiar ciśnienia sprężania. To podstawa, żeby wykluczyć zużycie elementów głowicy i cylindra. Od kiedy tak się dzieje? Ile pojazd stał nieużywany? Grzebałeś przy gaźniku? Zdejmij pokrywę, sprawdź stan paska napędowego, elementów wariatora, stan korektora.

    Uprzedzam, że pomiar ciśnienia sprężania robimy urządzeniem do tego przeznaczonym, nie palcem lub innym przygodnym elementem. Elementów układu napędowego też zapewne nie zdemontujesz bez blokad lub klucza udarowego.

    #679752
    Zdjęcie profilowe Szybki
    Szybki
    Użytkownik
    • Postów: 9

    niestety nie mam takiego urządzenia do pomiaru ciśnienia, 3 lata stał skuter gaźnik był tylko wewnątrz czyszczony ale nie dokładnie (to znaczy że nie był rozbierany na części pierwsze) nic z sierotka nie było wykręcanie jak np śruby obrotów, pływak. Jak podawałem wyżej świeca była czyszczona bo nie było iskry

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #679761
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 379

    czyli gaźnik wcale nie był czyszczony wbrew temu co piszesz, skuter stał milion lat…itd – to od takich konkretów trzeba było zacząc.
    Co w sumie i tak by sie sprowadziło do tego co od razu ci odpowiedziałem.
    A skoro nie masz narzzi którymi mozesz to zrobić to odstaw go do kogoś kto temat ogarnia i ma podstawowe rzeczy potrzebne przy diagnozowaniu

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #679891
    Zdjęcie profilowe Szybki
    Szybki
    Użytkownik
    • Postów: 9

    jeszcze mam problem ze zdjęciem pokrywy paska napędowego śruby bardzo mocno się trzymają i nie mogę zdjąć kluczem nasadowym

    #679898
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Klucz 1/2 (chodzi o dźwignię), przedłużka, przejście na 1/4 i nasadka. Śruby odkręcasz trzymając klucz prosto, bo zaraz się okaże, że jednak trzeba zainwestować w przecinak, albo wykrętaki i do tego gwintować karter…

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie