Kymco Agility 16+ 50 4T

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #732731
    go50go
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    Na sam początek chciałbym wszystkich przywitać, jestem tu nowy. Następnie mam kilka pytań, liczę na fachową odpowiedź i zrozumienie, nie jestem mocny w tych sprawach.

    No więc posiadam skuter Kymco agility 16+ 50 4t. Skuter ma trochę ponad rok(5k+ przebiegu, rok prod.2020) i chciałem go trochę przyspieszyć bo max na co go stać to 40km/h, pod górkę chyba nie będę pisał ile, bo wygląda to słabo.
    W serwisie w sobotę się dowiedziałem, że nie da się go odblokować(wtrysk) i tak już musi być. Nie ukrywam, że mocno mnie to zdenerwowało, bo pewnie bym nie kupił tego modelu gdybym miał tego świadomość. Pytanie do Was, jako fachowców, czy można coś w tej materii zrobić? Byłbym zadowolony z prędkość na prostej 50-60Km/h.

    Z góry dziękuję wszystkim za konstruktywne odpowiedzi.

    #732732
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 839Postów:

    wszystko się da odblokować- jest to tylko kwestia kaski.
    Są odblokowane moduły do 16+ na wtrysku tylko kosztują.
    Np:
    https://www.rooader.pl/produkt/modul-ecu-komputer-kymco-agility-r16-e4.html
    ale sa i inne. 600zł i więcej

    jest tez kilka innych sposobów – zwiększenie pojemności do 70, wymiana na gaźnik ale cenowo to wyjdzie podobnie.

    #732735
    go50go
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    Dzięki za odpowiedź. Już mi poprawiłeś humor 🙂 Montaż większego cylindra wchodzi w grę, ale po gwarancji czyli za niecały rok. Ile taka modyfikacja wraz z robocizną może wyjść w obydwu przypadkach?? +/-?

    btw, czy po zmianie na 70 trzeba jeszcze cos wymienić?? np. wydech itp?

    #732740
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 839Postów:

    od 200 do 1500zł. to zalezy jakie czesci i ile weźmie warsztat oraz czy elektronika seryjna to ogarnie czy nie.
    Podstawowym problemem przy wtrysku i wymianie na 70cm jest to czy elektronika ogarnie wieksze zapotrzebowanie na powietrze i bedzie w stanie proporcjonalnie więcej dolać paliwa. Bo w jednym sprzęcie komputer może mieć takie rezerwy a w innym wywali błąd lub awarie że ma odczyty spoza skali. Albo doleje za mało i popłynie tłok od ubogiej mieszanki.
    Niestety ja nie mam wiedzy o tym jak sie zachowa sterownik wtrysku w Kymco.
    W 4T 50cm wydechu nie musisz zmieniać.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button