Króciec + membrana = kłopot

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #629019 Reply
    trucker8715
    Uczestnik
    • 14
    • Postów: 17
    • Postów: 31

    Czesc. Jak połączyć króciec który został oderwany od membrany ? Chodzi mi o to, czy pomiędzy membraną a króćcem powinna być jakaś uszczelka ? Jakiś klej ? Sylikon ? Bo jak oderwałem to był jakiś czerwony klej a teraz nie wiem jak to naprawić, aby nie łapało lewego powietrza. Pozdrawiam !

    #629020 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    może po prostu wymienić całość zamiast lepisz poszarpane cześci?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #629024 Reply
    trucker8715
    Uczestnik
    • 14
    • Postów: 17
    • Postów: 31

    No ok, ale przeciez membrane i króciec kupuje się oddzielnie, więc jakoś je pozniej trzeba złączyć. Będzie tam jakiś klej ?

    #629030 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    tak zasadniczo to nie bardzo wiem o której membranie piszesz bo raz coś o gaźniku raz coś o króćcu.. itd.
    Zasadniczo w skuterze 2T membranę znam jedna. To membrana w zaworze membranowym ale ona nie dotyka kroćca tylko zaworu membranowego. A zawór dotyka różnych rzeczy w zależności od tego co to za silnik. Ale najcześciej jest trzymany tą samą śrubą co kolektor dolotowy.
    Natomiast membranę na zaworze membranowym trzyma przykręcany uchwyt/osłona jednoczesnie ograniczająca skok „płatków” membrany.
    Chyba że piszesz o membranie w gaźniku takim jak ma 4T… w sumie nie wiadomo o czym piszesz.

    #629037 Reply
    trucker8715
    Uczestnik
    • 14
    • Postów: 17
    • Postów: 31

    Fakt, napisałem dość niezrozumiale. Może teraz, chodzi mi o to z tego zdjęcia : http://tufotki.pl/JQ7JP#p17687132

    Bo te dwie czesci łączą się ze sobą. Pytanie, czy trzeba to jakoś uszczelniać, jak tak to czym ? uszczelek nigdzie nie moge na internecie znalezc :/

    #629040 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    uszczelnia się uszczelką. Uszczelki na pewno dostaniesz, szukaj „uszczelka zaworu membranowego” i model skutera lub silnika. Są papierowe. Wszystko jest ściśnięte śrubą króćca.
    Ale jak użyjesz silikonu motoryzacyjnego (tzw. uszczelki w płynie) to też się świat nie zawali. Połączenie ma być szczelne.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #629024 in Króciec + membrana = kłopot
Twoje informacje:




Back to top button