Koszty utrzymania Vespy LX50 2T

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #79479
    basket
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam
    Chyba poczułem bakcyla skuterów. Kolega przewiózł mnie właśnie taką Vespą i uważam, że ten sprzęt jest idealny na warszawskie korki.
    Nie chciałem się go wypytywać o koszty utrzymania więc pytam Was.
    Chodzi mi o to:
    -Ile pali taka vespa?
    -Koszt rejestracji ubezpieczenia?
    -Jak z awaryjnością i ile kosztują podstawowe serwisy i naprawy w WWA?
    -I czy da się jeździć na skuterze np. przy temp 2*C kiedy nie pada śnieg/deszcz?
    -Jakie przebiegi znoszą te sprzęty?

    Jeżeli okaże się, że wyrobie kasowo to chyba kupie taką używke i dołączę do Waszego grona.

    Pozdrawiam

    #79485
    MarSen
    Użytkownik
    • Postów: 260

    1. Tyle co większość 50ccm czyli 2.5l-3l.
    2. Za rejestracje płaciłem 114,50zł, a za ubezpieczenie to zależy gdzie ubezpieczasz. Ja płaciłem ponad 100zł, ale mniej niż 100zł na pewno gdzieś znajdziesz.
    3. Awaryjność w Vespie (o ile mówimy o Piaggio, a nie chinolu ją przypominającym) to raczej bardzo mała. Wiadomo, części się zużywają i trzeba będzie je z czasem wymienić, ale awaryjność nie jest wysoka, a raczej niska. Co do serwisów nie wiem ile to kosztuje w WWA, ale u mnie za przegląd życzą sobie 110zł, ale w stolicy może być drożej (przeglądy musisz robić, żeby gwarancja była ważna)
    4. Tak, da się
    5. Przebiegi bywają różne, zależy jak będziesz jeździł, ale na pewno ponad 20 tys. Oczywiście ta liczba może być o wiele wyższa, zależy jak dbasz. Dokładnie Ci nie powiem, bo szczerze mówiąc nie wiem. Zwykle podczas sezonu robi się 2-3 tys. jeżeli jeździ się codziennie do pracy. Ale to też zależy od odległości i innych rzeczy.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button