Kolejne problemy z tym chinolem – Zgasł po wjechaniu w kałuże

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Toros Kolejne problemy z tym chinolem – Zgasł po wjechaniu w kałuże

Ten temat zawiera 68 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe faflusniak faflusniak 6 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 69 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #111819
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    A więc od początku.
    Odpaliłem bez problemów i chciałem pojechać na stacje zatankować ten jeba*y skuter – Toros Gówno F16
    Jechałem po chlapach, błocie, kałużach, oddaliłem się od domu o 5 km, i jechałem drogą bez pobocza, chodnika, chlapami w tej pieprzonej wiośnie. Widok miałem bardzo ograniczony – skroplona woda na szybce od kasku. Wjechałem w jedną ogromną kałużę, drugą, trzecią i nagle zapłon się odłączył tak jak by go ktoś z kluczyka wyłączył. I nie da rady odpalić. Filtr powietrza nie zamoczony. Pchałem z powrotem go do domu 5 km po tej wspaniałej drodze. Doszedłem do domu kiwając się na nogach, calutki mokry byłem. Wiadomo – gorąca kompiel.

    No i teraz biorę się za setną naprawę tego wynalazku.
    Iskra jest, powietrze jest, paliwo jest. Jeżeli zmienię iskrę na nr. 2, wkręcę ją. To ledwo odpala. Przy dodaniu gazu dymi białym dymem z tłumika, nie schodzi ładnie z obrotów – od razu koło się zatrzymuje po odpuszczeniu gazu, i gaśnie. Jak zgaśnie to już nie odpalę. Trzeba wyjąć świecę, zmienić ją na nr. 1 i zabawa się powtarza manewrując między świecami 1 i 2.

    Pomóżcie bo ja już nie mam do niego siły.

    #111830

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    To jest 2T?
    Może się przytarł?Dozownik nie jest zatkany?Masz olej wogóle wlany?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #111833
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    4T 139qmb. Olej jest wlany.

    #111835

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Mi przychodzi do głowy tylko obejżenie cylindra i tłoka,czy wszystko z nimi w porządku.Ale ja sie nie znam za dobrze. 😉

    #111846
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    jesli gazowales mogl sie nagrzac.obejrzyj cyla czy nie popekany.sam mam chinczyka.da sie zrobic,naprawde.nabilem od sierpnia 16 tys.jesli spaliles cewke iskra moze byc fakt.ale moze nie odpalac.taki psikus.sprawdz modul i cewke.

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #111850
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    cylinder nie pęknie. jak swoim chinolem wjechałem w wode(po kierownice) to zalało mi moduł i też miał iskrę tylko że wkręcał się na ~3000 obrotów i strzelał z tłumika , wystarczyło wysuszyć wtyczkę i jeździł jak szalony

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #111855
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 646

    Wiesz – cylinder nie, ale pierścienie mogły popękać. Skoro jechał i silnik był nagrzany to może po wjechaniu w kałużę – gwałtowne zetknięcie z zimną wodą mogło przynieść taki efekt. Sprawdź kompresję i powąchaj ten biały dym z tłumika – jeżeli pachnie spalonym olejem to zapewne pierścienie do wymiany. Ja właśnie dlatego nie jeżdżę w tak beznadziejną pogodę – szkoda sprzętu, a przede wszystkim swojego zdrowia.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
    #111858
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    biały dym w takich temperaturach jest normalnym zjawiskiem

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #111860
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    bialy dym fakt,normalny.ale ale,sam widzialem goscia ktoremu popekal cyl,te zeberka na zewnatrz,ogolnie pekniety.przypchal sie wczoraj na warsztat.caloac od razu out,nikt nic nie ogladal.dostal moje stare czesci.

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

    #111865
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    akumulator rozładowałem przez kręcenie rozrusznikiem.

    Skopałem kopką go kilkadziesiąt razy i zaczął gadać, biały dym już nie leci, ale tak:
    Z rozrusznika nawet na innym aku nie ma bata aby odpalił – rozrusznik kręci tłokiem do usranej śmierci. Jeżeli nawet uda mi się go odpalić kopką to gaśnie gdy schodzi z obrotów, oraz jak się go zrzuci z centralnej nóżki – trzeba go trzymać na obrotach. Mocy chyba nie stracił

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 69 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie