Kolejne problemy z tym chinolem - Zgasł po wjechaniu w kałuże

Ten temat zawiera 68 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe faflusniak faflusniak 7 lata, 9 miesiące temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #111819 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    A więc od początku.
    Odpaliłem bez problemów i chciałem pojechać na stacje zatankować ten jeba*y skuter – Toros Gówno F16
    Jechałem po chlapach, błocie, kałużach, oddaliłem się od domu o 5 km, i jechałem drogą bez pobocza, chodnika, chlapami w tej pieprzonej wiośnie. Widok miałem bardzo ograniczony – skroplona woda na szybce od kasku. Wjechałem w jedną ogromną kałużę, drugą, trzecią i nagle zapłon się odłączył tak jak by go ktoś z kluczyka wyłączył. I nie da rady odpalić. Filtr powietrza nie zamoczony. Pchałem z powrotem go do domu 5 km po tej wspaniałej drodze. Doszedłem do domu kiwając się na nogach, calutki mokry byłem. Wiadomo – gorąca kompiel.

    No i teraz biorę się za setną naprawę tego wynalazku.
    Iskra jest, powietrze jest, paliwo jest. Jeżeli zmienię iskrę na nr. 2, wkręcę ją. To ledwo odpala. Przy dodaniu gazu dymi białym dymem z tłumika, nie schodzi ładnie z obrotów – od razu koło się zatrzymuje po odpuszczeniu gazu, i gaśnie. Jak zgaśnie to już nie odpalę. Trzeba wyjąć świecę, zmienić ją na nr. 1 i zabawa się powtarza manewrując między świecami 1 i 2.

    Pomóżcie bo ja już nie mam do niego siły.

  • #111830 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    To jest 2T?
    Może się przytarł?Dozownik nie jest zatkany?Masz olej wogóle wlany?

  • #111833 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    4T 139qmb. Olej jest wlany.

  • #111835 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Mi przychodzi do głowy tylko obejżenie cylindra i tłoka,czy wszystko z nimi w porządku.Ale ja sie nie znam za dobrze. 😉

  • #111846 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    jesli gazowales mogl sie nagrzac.obejrzyj cyla czy nie popekany.sam mam chinczyka.da sie zrobic,naprawde.nabilem od sierpnia 16 tys.jesli spaliles cewke iskra moze byc fakt.ale moze nie odpalac.taki psikus.sprawdz modul i cewke.

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

  • #111850 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    cylinder nie pęknie. jak swoim chinolem wjechałem w wode(po kierownice) to zalało mi moduł i też miał iskrę tylko że wkręcał się na ~3000 obrotów i strzelał z tłumika , wystarczyło wysuszyć wtyczkę i jeździł jak szalony

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
  • #111855 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 646

    Wiesz – cylinder nie, ale pierścienie mogły popękać. Skoro jechał i silnik był nagrzany to może po wjechaniu w kałużę – gwałtowne zetknięcie z zimną wodą mogło przynieść taki efekt. Sprawdź kompresję i powąchaj ten biały dym z tłumika – jeżeli pachnie spalonym olejem to zapewne pierścienie do wymiany. Ja właśnie dlatego nie jeżdżę w tak beznadziejną pogodę – szkoda sprzętu, a przede wszystkim swojego zdrowia.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
  • #111858 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    biały dym w takich temperaturach jest normalnym zjawiskiem

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
  • #111860 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    bialy dym fakt,normalny.ale ale,sam widzialem goscia ktoremu popekal cyl,te zeberka na zewnatrz,ogolnie pekniety.przypchal sie wczoraj na warsztat.caloac od razu out,nikt nic nie ogladal.dostal moje stare czesci.

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

  • #111865 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    akumulator rozładowałem przez kręcenie rozrusznikiem.

    Skopałem kopką go kilkadziesiąt razy i zaczął gadać, biały dym już nie leci, ale tak:
    Z rozrusznika nawet na innym aku nie ma bata aby odpalił – rozrusznik kręci tłokiem do usranej śmierci. Jeżeli nawet uda mi się go odpalić kopką to gaśnie gdy schodzi z obrotów, oraz jak się go zrzuci z centralnej nóżki – trzeba go trzymać na obrotach. Mocy chyba nie stracił

  • #111877 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    loj -ja bym obstawial -przykra wiadomosc skrzywienie walu(korby)
    trzy razy w zyciu to mialem w chlodzonym powietrzem 50cm3
    podczas jazdy rozgrzany garnek i blok i wjazd w duza zimna wode tak sie skonczylo zycze ci tylko jakiegos spalenia przypalenia od modulu po instalacje
    jezeli stwierdzisz na 100 procent ZE mocy nie stracil (przejazdzka )to bedzie to co innego =jak zbyt szybkie schlodzenie bloku,silnika wraz z skrzywieniem walu-korby
    pozdro

    4T FOREVER

    4T FOREVER

  • #111878 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    jakie koszta poniose gdy oddam go do serwisu? bo przy silniku grzebać nie będę

  • #111879 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Pieprzycie wszyscy głupoty. Ile tej wody i przez jaki czas stykała się z karterem ? Chyba przez nie całą sekundę i na dodatek jakie jej olości ? ZNIKOME !

    Nie obraźcie się, ale myślałem że z was jacyś znawcy są a tu się zawiodłem, pierdolicie głupoty aż głowa boli, wchodzę od czasu do czasu na forum i zawsze gdy wejdę w byle który temat to mam ubaw z was.

    Co do problemu to do czyszczenia gaźnik

    Haha parę kropel wody zrobiło taki szok termiczny że skrzywiło korbe hahahah Opanujcie się.

  • #111880 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    AraS napisał:

    Pieprzycie wszyscy głupoty. Ile tej wody i przez jaki czas stykała się z karterem ? Chyba przez nie całą sekundę i na dodatek jakie jej olości ? ZNIKOME !
    Nie obraźcie się, ale myślałem że z was jacyś znawcy są a tu się zawiodłem, pierdolicie głupoty aż głowa boli, wchodzę od czasu do czasu na forum i zawsze gdy wejdę w byle który temat to mam ubaw z was.

    wiec slucham szpeca bo komentowac kazdy potrafi-i widocznie malo przezyles zabaw z motorkami i woda -raz zrobiles 80 czy 90 i zawsze masz jakies dodatki do gadania a zero pomocnych tekstow

    ps zobacz czy jeszce ci filtra nie zalalo

    4T FOREVER

  • #111881 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Czekam na rozwiązanie co było przyczyną awarii 😉

  • #111882 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    AraS napisał:

    Czekam na rozwiązanie co było przyczyną awarii 😉

    tak juz przyjazniej 🙂

    4T FOREVER

  • #111883 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    CEFA napisał:

    AraS napisał:
    Pieprzycie wszyscy głupoty. Ile tej wody i przez jaki czas stykała się z karterem ? Chyba przez nie całą sekundę i na dodatek jakie jej olości ? ZNIKOME !
    Nie obraźcie się, ale myślałem że z was jacyś znawcy są a tu się zawiodłem, pierdolicie głupoty aż głowa boli, wchodzę od czasu do czasu na forum i zawsze gdy wejdę w byle który temat to mam ubaw z was.

    wiec slucham szpeca bo komentowac kazdy potrafi-i widocznie malo przezyles zabaw z motorkami i woda -raz zrobiles 80 czy 90 i zawsze masz jakies dodatki do gadania a zero pomocnych tekstow
    ps zobacz czy jeszce ci filtra nie zalalo

    Jakbyś nie wiedział, to ja robię cały czas przy MOTOCYKLACH i samochodach a nie MOTORACH(motor to masz w pralce !)

  • #111884 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    AraS napisał:

    Pieprzycie wszyscy głupoty. Ile tej wody i przez jaki czas stykała się z karterem ? Chyba przez nie całą sekundę i na dodatek jakie jej olości ? ZNIKOME !
    Nie obraźcie się, ale myślałem że z was jacyś znawcy są a tu się zawiodłem, pierdolicie głupoty aż głowa boli, wchodzę od czasu do czasu na forum i zawsze gdy wejdę w byle który temat to mam ubaw z was.
    Co do problemu to do czyszczenia zaworek podciśnieniowy paliwa+filtr paliwa+ gaźnik + oględziny co siedzi na spodzie w baku.
    Haha parę kropel wody zrobiło taki szok termiczny że skrzywiło korbe hahahah Opanujcie się.

    Filtr powietrza suchy, filtr paliwa raczej w porządku, zaworek też. Syfu w baku nie ma – nic nie lata.

    Silnik był raczej letni bo za bardzo się nie nagrzał, gdyż odpaliłem go po 2 dniach postoju na mrozie i ile jechałem? 3 minuty? max 4.

    Ale bardzo dziwna sprawa – rozumiem, jak bym jechał i nagle zaczął mulić lub coś w tym stylu.

    Były 3 ogromne kałuże. W jedną wjechałem, drugą, trzecią. Zaraz po wjechaniu w trzecią skuter przestał reagować na manetkę, i zaczął schodzić z obrotów – to tak jak byś w trakcie jazdy wyłączył stacyjkę. Odpalić już nie chciał ze startera.

    Po kilku godzinach pokopałem go, odpalił jednak zchodząc z obrotów natychmiast gasł – trzymał wolne obroty, potem dawało mu się wyższe, i gdy schodził to od razu gasł.

    Myślicie, że tu leży wina po stronie gaźnika? Ale chyba nie powinno nagle odłączyć mu się zapłon. Filtr powietrza był suchy – sprawdziłem na boku zaraz jak mi zgasł.

  • #111888 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    A może gdzies odpadł jakiś przewód?Od stacyjki czy czegoś podobnego? mozna zerknąć.

  • #111890 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Czyść gaźnik nie kombinuj

  • #111892 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    jezeli dobrze wysuszyles instalacje (zdejmnij metalowa oslone fajki)
    i jestes pewny ze nie ma przebicia to zerknij do gaznika

    ps a ja od 30 lat maluje obrazy i pokoje 🙂

    4T FOREVER

  • #111893 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    jesteście pewni, że to wina gaźnika skoro świeca po kręceniu rozrusznikiem jest mokra?

  • #111896 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    zaznaczylem jezeli jestes pewien stanu instalacji to zostal gaznik

    4T FOREVER

  • #111898 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    instalacja chodzi, na innej świecy sprawdzane, innej cewce zapłonowej też sprawdzane, iskra jest.

    A czy w gaźniku jest opcja, że coś się zablokuje? Tak sobie myślę i rozważam wersję, że wjechałem w dziurę w końcu, i mogło coś podskoczyć w gaźniku i się zablokować? Ja nie wiem – nigdy gaźnika nie rozkręcałem

  • #111901 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Boże kombinujesz jak koń pod górę a nawet gorzej. Za ten czas co tu marudzisz od mojej wypowiedzi już byś dawno go naprawił jakbyś robił to co mówię.

    Co do instalacji: jak iskra jest to czego wy chcecie od instalacji ?

  • #111902 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    wszystko jest mozliwe – musisz go rozebrac i upewnic sie ze jest czysty i wszystko gra -od czystych kanalow ,dysz, sprawnego ssania,wlasciwie dzialajacego plywaka ,zaworka itp
    czesto zmudne sa takie czynnosc i troche trwa ustalenie awarii ale powoli trzeba eliminowac wszystko az dojdzie sie do przyczyny
    na szybko jezeli chcesz sprawdzic gaznik wsadz od jakiegos kumpla na probe lub wsadz twoj do innego i bedziesz wiedzal czy padl ci gaznik
    w razie prawidlowego dzialania twojego u kogos lub odwrotnie trzeba szukac dalej

    4T FOREVER

  • #111907 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Jutro zobaczę ten gaźnik, gdyż teraz skuter już stoi na zewnątrz a ja siedzę w piżamie. – może rzeczywiście tu leży przyczyna w gaźniku.

  • #111918 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    moze moze.jestem kucharzem,nie musze wiedziec,z gaznikiem problemu nie mialem.za to z zalana cewka pare jazd bylo.1-przebicie spalilo cewke.silnik nie gadal,iskra byla.tylko slaba,nieregularna.2-przebicie na cewce spalilo modul.najpierw poszarpal,zgasl,odpalil,poszarpal,zdechl.3-z dzis.zalalo cewke.poszarpal,zgasilem.wytarlem przewody poczekalem az przeschnie to wszystko i dzida.udalo sie tym razem.no…..zawsze moze to byc magneto ktore magnetem nie jest ale zapomnialem nazwe.

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

  • #111920 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    Kochani a pomyśleliście chociaż raz o bocznej stopce ? – nie , już raz gdzieś pisałem jak swojego zalałem na myjni – iskra była a świeca mokra – powód zawilgocony kabel wysokiego napięcia , innym razem też po myjni ( podobny efekt ) ale okazało się wilgoć na wtyczce od bocznej stopki – odpięcie tej rzekomej blokady pomogło – do dziś nie podpinałem i zero problemów jak przez wodę i ciapę śmiga , sprawdź to izdebski.

  • #111921 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    Mario1 napisał:

    Kochani a pomyśleliście chociaż raz o bocznej stopce ? – nie , już raz gdzieś pisałem jak swojego zalałem na myjni – iskra była a świeca mokra – powód zawilgocony kabel wysokiego napięcia , innym razem też po myjni ( podobny efekt ) ale okazało się wilgoć na wtyczce od bocznej stopki – odpięcie tej rzekomej blokady pomogło – do dziś nie podpinałem i zero problemów jak przez wodę i ciapę śmiga , sprawdź to izdebski.

    w sumie to samo mial kumpel po jezdzie w mrozach i po ociepleniu -po poszukiwaniach problemu pomoglo odpiecie wtyczki z bocznej stopki
    ps.doszly problemy zamarznietych czujnikow stopu (nie krecil rozrusznik)

    4T FOREVER

  • #111923 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    z tym czujnikiem stopki….fakt….pierwsza moja awaria…..skleroza…..

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

  • #111924 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    dodam jeszcze że miałem skuta w mieszkaniu ( koszmar brak miejsca ) rozebrałem stopkę wyczyściłem i podgiołem styki – oczywiście smarowanie iiiiiiiii huj , jeden dzień ok a potem kapa – odpięcie ponowne wtyczki – odpalił od strzału ( na jaki huj te Chinczyki takie gówno wymyślili ? )

  • #111926 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    a powiem ze mozna fajny numer tym zrobic.antykradziezowy.kable przwciagasz wyzej,w okolice kierownicy,montujesz przelacznik na sznurku,taki jak od swiatla.sznreczek cyk.mozesz odpalic.cyk-a teraz juz nie.

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

  • #111932 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    To nie jest wina stopki bocznej. Dlaczego?
    1. Po załączeniu stopki bocznej odcina prąd w rozruszniku elektrycznym – tutaj działa zawsze
    2. Jak odpali cudem i potrzyma się go na obrotach, i zrzuci się ze stopki z obrotami, to pojedzie tak jak normalnie. Jednak ZAWSZE gdy schodzi z obrotów to od razu gaśnie.
    3. Aby zaskoczył silnik nie może być cały czas kręcony, tylko nacisnąć rozrusznik, puścić, nacisnąć, puścić, nacisnąć, puścić i zaczyna gadać z „rozrusznika” – jednak zdarzyło mi się tylko raz go tak odpalić po awarii. Z kopki odpala dużo lepiej ale trzeba bardzo dynamicznie kilkadziesiąt razy kopnąć. Jutro oblukam ten gaźnik i mam nadzieje, że coś się zawiesiło po wjechaniu w dziure, że wystarczy tylko odkręcić, dotknąć palcem, żeby coś się odwiesiło.

    Jeżeli nie, to czarny scenariusz będzie – Będę musiał zamówić jakiś transport za bóg wie ile, i do mechanika przy hucie Warszawy (20 km) go dowieść. Pewnie mechanik sobie dużo zaśpiewa jak się okaże, że poszedł tłok, cylinder, pierścienie? Ja nie wiem w silniku grzebać nie będę pod kątem takich spraw bo się po prostu na takich sprawach nie znam, i boje się, że coś uszkodzę, i tylko pogorszę sprawę.

  • #111934 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    typowa bzdura , mój gaźnik wygląda jak by miał 30 lat i przez całą zimę śmiga – woda błoto i huj wie co jeszcze a syfu nie zaciągnoł , skoro twierdzisz że iskra jest a świeca mokra to ci powiem że masz huj nie iskrę – u mnie było to samo , po wodzie iskra była a świeca mokra , tylko że iskra była za słaba , a dla twojej wiadomości stopka ( czyli ta blokada ) nie odcina rozrusznika , to idzie na moduł lub cewkę – jeszcze nie doszłem po kablach gdzie to idzie , SPRAWDŹ i odepnij kostkę od stopki – upewnij się a kabel wysokiego napięcia do domu do wysuszenia – jak się mylę to ogromne sorki ale jak fakt to browara w Częstochowie wisisz :-))

  • #111939 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Mario1 napisał:

    typowa bzdura , mój gaźnik wygląda jak by miał 30 lat i przez całą zimę śmiga – woda błoto i huj wie co jeszcze a syfu nie zaciągnoł , skoro twierdzisz że iskra jest a świeca mokra to ci powiem że masz huj nie iskrę – u mnie było to samo , po wodzie iskra była a świeca mokra , tylko że iskra była za słaba , a dla twojej wiadomości stopka ( czyli ta blokada ) nie odcina rozrusznika , to idzie na moduł lub cewkę – jeszcze nie doszłem po kablach gdzie to idzie , SPRAWDŹ i odepnij kostkę od stopki – upewnij się a kabel wysokiego napięcia do domu do wysuszenia – jak się mylę to ogromne sorki ale jak fakt to browara w Częstochowie wisisz :-))

    Zawsze gdy stopka jest rozłożona odcina prąd z przycisku rozrusznika. Jeżeli stopkę się złoży to można kręcić rozrusznikiem ot. cała stopka boczna.
    Iskra jest bo sprawdzałem i widziałem ją. Mocna, dobra iskra. Świece zalewa jednak nie mam pewności czy benzyną, czy olejem.

  • #111941 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    człowieku nie wiem co ty za chinczyka masz że na stopce ci odcina rozrusznik , sam widzisz skoro świeca mokra to ta iskra jest za słaba by odpaliła mieszankę , liczy się też przerwa na świecy , u mnie ma być 0,6-0,7 nie wiem jak u ciebie – sprawdź w książce serwisowej – tam pisze .
    poza tym zrozum że wilgoć żądzi się swoimi prawami i robi co chce – raz da iskrę a raz nie bo jebnie z nią gdzie indziej – póki nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział , z resztą na jakiego huja ja się produkuje skoro nawet nie masz zamiaru sprawdzić i wiesz lepiej – wyjebaj silnik i kup nowy .

  • #111942 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    jak stopka jest rozłożona to zapłon odcina , a nie rozrusznik. bo jak rozłożysz nóżkę na odpalonym silniku to zgaśnie

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
  • #111943 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    Lukario napisał:

    jak stopka jest rozłożona to zapłon odcina , a nie rozrusznik. bo jak rozłożysz nóżkę na odpalonym silniku to zgaśnie

    on ma ruskiego chinczyka i mu tego nie wytłumaczysz , wiem jedno i na 100% że jak dostanie się wilgoć właśnie na czujnik tej stopki to potrafi dobić człowieka – iskra jest paliwo też a tu huj nie pali – ale co tam na huj to sprawdzać.

  • #111944 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    a ja swój skuter mam w dupie i zawsze jeździ dziś bączki kręciłem jeździłem po tej srace na ulicy przez godzine i ani razu nie się nie zająkał nie wiem jak go rozjebać 😀 niektórzy mają jakieś pecha czy chuj wie co

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
  • #111945 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    pisalem wczesniej zacznij od sprawdzenia elektryki(osusz) – najlepiej scianij czesc budy i krec w ciemnosciach (jak sie nie znasz) mozna wtedy zobzacz przeskoki iskry tam gdzie nie powinno ich byc
    co do nozki to maja racje chlopaki nie tylko rozrusznik rowniez zaplon odcina idz po kablu od stopki i odlacz ta cholerna kostke wtedy cos bedzie wiadomo

    4T FOREVER

  • #111946 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    pisalem wczesniej zacznij od sprawdzenia elektryki(osusz) – najlepiej sciagnij czesc budy i krec w ciemnosciach (jak sie nie znasz) mozna wtedy zobzacz przeskoki iskry tam gdzie nie powinno ich byc
    co do nozki to maja racje chlopaki nie tylko rozrusznik rowniez zaplon odcina idz po kablu od stopki i odlacz ta cholerna kostke wtedy cos bedzie wiadomo

    4T FOREVER

  • #111947 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Stopka odcina zapłon, ale również odcina prąd w przycisku rozruszniku.
    Gdy stopkę rozłożymy, naciśniemy hamulec oraz przycisk do rozrusznika to będzie kompletna cisza. Jeżeli złożymy stopkę, naciśniemy przycisk, klamkę hamulca to rozrusznik zaczyna kręcić. Tak zawsze działa u mnie ta elektryka, i dalej działa. Skoro rozrusznik kręci to raczej stopka jest w porządku prawda?

  • #111948 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    odlacz ta stopke
    jak masz zapalony i wystawiles stopke gasnie
    jak tak bedziesz pomagal tt ja to p…..

    4T FOREVER

  • #111950 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Okej jutro ją odłączę i zobaczymy. Jak to nic nie pomoże to wezmę się za gaźnik

  • #111960 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Wiecie jak teraz buzia mi się cieszy? O tak: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Odpiąłem kabelek od stopki to w skuterze przestał działać rozrusznik elektryczny. Na kabelku od stopki dyndał kabelek łączeniowy dodatkowy, dzięki któremu można spiąć kostkę „na krótko” spiąłem i odpalił od strzała. 0 problemów.

    Jesteście fachowcami – naprawdę.

    Byłem przekonany, że skoro jeżeli stopkę się otworzy i rozrusznik nie kręci, a jak się schowa to kręci to na pewno stopka jest sprawna. Tu się okazuje, że ona swoją drogą rozrusznik odcina, i dodatkowe chińskie kabelki jakimś cudem sprawiają, że skuter ma potem wielkie problemy z odpalaniem. – Nie wiem, czy iskrę zmniejsza czy co, ale skoro iskra była, to co ma do tego stopka? Jak widać to dużo.
    Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo wam dziękuję.

    Polecacie wymienić czujnik w tym gównie i się cieszyć „zabezpieczeniem”, czy zostawić te kable tak na krótko spięte bez tego dziadostwa?

  • #111965 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    ja Ci proponuję odpiąć w cholerę tą kostkę od wyłącznika w stopce i porządnie to zaizolować. Nie wiem po co takie denne bajery montują, w motocyklach ok, ale w małych pierdziawkach…

    Router WS 50 2013
  • #111968 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Zaraz będzie film na youtube.
    Wiedzieliście, że chińczyki przy produkcji wiedzieli, że będą z tym gównem problemy? Wiedzieli! – Powiesili nawet kostkę do spięcia na krótko na kabelku od tego dziadostwa. Myślę, że to już przy produkcji są wady produkcyjne, przez które to się często sypie.

  • #111969 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 412

    Miałem podobny problem przy większym chińczyku – 250. Te kostki, to straszna lipa. Polecam wypiąć.

  • #111970 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Dobrze zaizolowałem to z podpiętym kabelkiem na krótko.
    Jestem ciekaw co następnego padnie w tym najtańszym chinolu
    Było już:
    Odpięcie się kabelka od cewki, poszedł bezpiecznik przez co zostałem miesiąc temu bez kierunkowskazów podczas jazdy, poszedł też wskaźnik prędkości (zawyżał o 15km/h), zawiesił się też wskaźnik poziomu paliwa, rozregulowany gaźnik, oraz wczoraj stopka boczna.
    Jak myślicie kolejna awaria w tym wynalazku będzie wymagać ingerencji mechanika w serwisie? A i powiem, że ma dopiero to ledwo ponad 600 km przebiegu.
    Szczerze to jak bym miał 10 tys.zł kupił bym honde vision zasilaną wtryskiem.

  • #111974 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Miał być film i nie ma, patrzę właśnie na Twoim kanale i nic.
    Sam może zaczne nagrywać jakieś filmiki z eksploatacji Routera, kamerę w końcu mam, statyw jest więc będzie można się pobawić. 🙂

    Słuchaj, sam bym kupił tego Torosika tylko po to, żeby zobaczyć jak jest z jego awaryjnością, jakością części i z wygodą jazdy. Myślisz, że dla czego kupiłem najtańszy motorower 4T – Router WS 50 ? Ano właśnie dla tego, żeby się przekonać na własnej skórze, czy te chinole są aż takie kiepskie. Mogłem poczekać do kwietnia i kupić jakąś Aprilię RS 50, ale po co. Już jeden markowy skuter miałem, na Vitalkę się wsiadało i jechało. I tak przez 26 tys. km. Nic do roboty nie było, nic. A tu zawsze się coś dokręci, coś naprawi, poprawi. Od nowości dokręciłem niemal wszystkie śruby, przedwczoraj nawet dokręcałem blachę na wydechu. Już pękła sprężyna sprzęgła. I to dla mnie jest urok motocykla/motoroweru. Że można przy nim podłubać. To jest pasja.

    Router WS 50 2013
  • #111977 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Tak to jest pasja. Sam lubię też trochę podłubać przy tym chinolu. Ma też to swoje plusy – Za parę lat jak dosiądę jakiejś hondy czy yamahy i coś padnie to nie będę miał dwóch lewych rąk i czekał na lawetę, tylko raz dwa i zrobione.
    Jestem przekonany, że w tym chinolku jeszcze będę wymieniał regulator napięcia, przerywacz kierunkowskazów, żarówki. Bo nie ma bata aby to się nie zepsuło skoro wszystkim co mają takie sprzęty zawsze to się sypie. Ciekawe przy jakim przebiegu bendix odmówi posłuszeństwa.

    Co do filmu to „Wystąpił błąd podczas odczytywania przesłanego pliku. Upewnij się, że plik może zostać otwarty i odczytany na Twoim komputerze, a następnie spróbuj przesłać go ponownie.” – A już wiem. Kamera się rozładowała.
    Myślę, że za parę godzin będzie wideo, bo sam film będzie się przesyłał 2 godziny

  • #111978 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    O żarówkach to ja też już myślę, by kupić na zapas, bo czytałem, że padają strasznie często. Bendix nowy kosztuje 30 zł, czyszczenie starego trwa 15 minut więc o to sie nie martw 🙂

    spoko to jak wstawisz to film obejrzę w niedzielę. Teraz się zbieram do Poznania.

    Router WS 50 2013
  • #111979 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    O części się nie martwię – tu akurat mam „hurtownie” z powypadkowego sprzętu.
    Do Poznania? Routerem? 😀

  • #112003 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    izdebski12 napisał:

    Wiecie jak teraz buzia mi się cieszy? O tak: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Odpiąłem kabelek od stopki to w skuterze przestał działać rozrusznik elektryczny. Na kabelku od stopki dyndał kabelek łączeniowy dodatkowy, dzięki któremu można spiąć kostkę „na krótko” spiąłem i odpalił od strzała. 0 problemów.
    Jesteście fachowcami – naprawdę.
    Byłem przekonany, że skoro jeżeli stopkę się otworzy i rozrusznik nie kręci, a jak się schowa to kręci to na pewno stopka jest sprawna. Tu się okazuje, że ona swoją drogą rozrusznik odcina, i dodatkowe chińskie kabelki jakimś cudem sprawiają, że skuter ma potem wielkie problemy z odpalaniem. – Nie wiem, czy iskrę zmniejsza czy co, ale skoro iskra była, to co ma do tego stopka? Jak widać to dużo.
    Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo wam dziękuję.
    Polecacie wymienić czujnik w tym gównie i się cieszyć „zabezpieczeniem”, czy zostawić te kable tak na krótko spięte bez tego dziadostwa?

    a tyle się spierałeś i upierałeś – nie chciałeś za pierwszym razem posłuchać kolegi który miał to samo , teraz zasówasz do Biedronki po 4pak Żubra ( tego większego ) i wysyłasz kurierem do Chorzowa :-))

  • #112004 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    jakby mial tak wysylas to by sie nie wyplacil.niech jezdzi.pociesze za to.do 2,5 tys km nie wlozylem ani zlotowki.pozniej,w przeciagu 1tys wpakowalem okolo 1,5 tys zl.teraz sam jestem w stanie czesc zrobic,wiem gdzie brac dobrw czesci za ktore placilem….duzo.

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

  • #112016 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Kiedyś jak będę przejeżdżał przez Chorzów to może się jakoś zgadamy i pójdziemy na browca. Pocztą nie wyśle po kradną. (I nie chodzi tu o listonoszy)

    Obiecany film
    http://www.youtube.com/watch?v=FxrN0woL6_I

  • #112021 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    wpadaj do Częstochowy 21.04 masz ok 200 kilosów to tam się napijemy.
    a co do kostki to masz inną niż ja , u mnie wystarczyło odpiąć i po problemie a u ciebie dołożyli flike – Chiny – kraj kombinatorów.

  • #112024 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    No dokładnie. Nie tylko przy tym przekombinowane jest. Same mocowanie owiewek to kombinacja alpejska. Może w trzech miejscach są one przykręcony do ramy, a potem to jedno w drugie wchodzi, jedno w drugie, i jakimś „cudem” – sam jeszcze nie rozkminiłem jak, ale wszystko się trzyma, nic nie lata. Potrafią na jedną śrubę pół skutera skręcić, i wcale to nie jest przenośnia.

  • #112025 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    21.04 ja bym wpadł 😛 do kufra wchodzi ośmiopak xD

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
  • #112033 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    przeczytałem jeszcze raz te posty i tak samo się uśmiałem jak i wczoraj – cylek , gaźnik , tłok i chuj wie co jeszcze ale najbardziej uśmiałem się z mechanika który pracuje przy motocyklach zwłaszcza o ten gaźnik , niestety tacy mechanicy są u nas że ja zrezygnowałem z gwarancji i serwisu .

  • #112038 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Nie ma co się z niego śmiać, bo też myślałem, że to gaźnik. Gdyby okazało się, że to nie wina tego czujnika „zabezpieczającego” to też bym obstawiał gaźnik. Ba – Już miałem go wyjmować, ale sobie mówie – sprawdzić nie zaszkodzi jak to będzie działać bez tego czujnika – No i proszę, działa.

  • #112040 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Diagnozowanie przez internet tak właśnie wygląda, możemy sohie postrzelać. Na przykładzie mechanika widać, że nie ma co się zanadto wymądrzać.

  • #112041 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Mario1 napisał:

    przeczytałem jeszcze raz te posty i tak samo się uśmiałem jak i wczoraj – cylek , gaźnik , tłok i chuj wie co jeszcze ale najbardziej uśmiałem się z mechanika który pracuje przy motocyklach zwłaszcza o ten gaźnik , niestety tacy mechanicy są u nas że ja zrezygnowałem z gwarancji i serwisu .

    Każdy mechanik ci powie po takich objawach ze to wina gaźnika. Wyjątkiem może być mechanik co robi tylko przy chińskich kiblach, bo w większości motocykli ten czujnik odcina całkowicie iskrę, ale jego awarie są znikome

  • #112042 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    izdebski12 napisał:

    Nie ma co się z niego śmiać, bo też myślałem, że to gaźnik. Gdyby okazało się, że to nie wina tego czujnika „zabezpieczającego” to też bym obstawiał gaźnik. Ba – Już miałem go wyjmować, ale sobie mówie – sprawdzić nie zaszkodzi jak to będzie działać bez tego czujnika – No i proszę, działa.

    nie śmieszy mnie fakt tego gaźnika tylko to że mechanik od motocykli , skoro on potrafił się nabijać z innych to teraz ja się będę nabijał z niego – DUPA NIE MECHANIK TYLKO LAIK .

  • #112044 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Panowie spokojnie bo zaraz moderator bany powstawia. A znając życie zrobi to niebawem. AraS lepiej edytuj post ;p
    Moderatorze – Sprawa wyjaśniona, można zamknąć temat.
    Dziękuje wszystkim co się udzielali, i pomagali szukać przyczyny awarii – Czy to trafnie, czy też nie. Liczą się chęci, których tutaj od userów nie zabrakło. Jeszcze raz bardzo wielkie dzięki.

  • #112045 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Wali mnie to niech mi da bana

  • #112046 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    AraS napisał:

    Mario1 napisał:

    izdebski12 napisał:
    Nie ma co się z niego śmiać, bo też myślałem, że to gaźnik. Gdyby okazało się, że to nie wina tego czujnika \\\”zabezpieczającego\\\” to też bym obstawiał gaźnik. Ba – Już miałem go wyjmować, ale sobie mówie – sprawdzić nie zaszkodzi jak to będzie działać bez tego czujnika – No i proszę, działa.

    nie śmieszy mnie fakt tego gaźnika tylko to że mechanik od motocykli , skoro on potrafił się nabijać z innych to teraz ja się będę nabijał z niego – DUPA NIE MECHANIK TYLKO LAIK .

    Wypierdalaj ruski chuju

    zabolało ? to następnym razem zastanów się co piszesz kmiocie .

  • #112050 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    dobra dobra,lukario daj na wstrzymanie.wierzysz ze MECHANIK (def,:osoba dorosla po ukonczeniu odpowiednich szkol lub kursow) napisal by cos w stylu gimbazo?

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

Odpowiedz do: Kolejne problemy z tym chinolem - Zgasł po wjechaniu w kałuże
Informacje o Tobie:




Back to top button