Kingway leike 4t. Nie odpala po wymianie cylindra.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #308504 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Witam. Posiadam skuter marki kingway model leike. Skuter przed wymianą cylindra palił jak nowy. Podkusiło mnie do wymiany cylindra na 80. Wymieniane wg tego poradnika https://youtu.be/K1P6e9g2m24. Pozycja T na magneto i ustawienia otworów tak jak trzeba. Po skręceniu reszty przy próbie odpalenia dzieje się coś takiego https://youtu.be/wb_gFRmvHRo. Gdzie zrobiłem błąd?

    #308518 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    A z nożnego jaśnie Pan próbował?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #308563 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Tak. Nie palił ani tak, ani tak. Poprawiłem zawory od szelinomierza (wcześniej nie miałem skąd wziąć) na 0.5 i 0.7 wcześniej na oko (dużej różnicy nie było) teraz od kopki pali na moment (ok.10sek) i gaśnie obroty prawie zamyka do pełna przy starcie, ale znowu na starter już nie obraca wcale. BTW piszą 0,05 i 0,07 a na szczelinomierzu jest 0.5 i 0.7 ocb?

    #308574 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Tutaj zdjęcia z montażu. http://postimg.org/gallery/2x21njw7s/ Nie mam już sił do niego błagam pomóżcie

    #308576 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 383
    • Postów: 21 438

    a gaźnik zmieniałeś, regulowałeś? jak ci wszedł na wysokie obroty to oznacza dużo powietrza – może nieszczelność?
    próbowałeś na samostarcie odpalić bez kręcenia manetką?

    #308577 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Gaźnik ten co był. Śrubę regulowałem na połowie dopiero odpala. Dałem trochę więcej.
    Ze startera już wgl nie obraca słychać tylko klepanie.

    #308578 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 383
    • Postów: 21 438

    samostart to nie rozrusznik.
    jeżeli zmieniasz pojemność to trzeba też wymienić dyszę a nie tylko kręcić śrubką od mieszanki dla wolnych obrotów

    i przestań klepac posta pod postem – masz guzik EDYTUJ

    #308579 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Nie wiem dokładnie czy o to chodzi, ale próbował sąsiad na k2 go palić i zamknął obroty wtedy na maxa że prawie go z kół wyrwało. A jaka przyczyna że nie obraca już ze startera? Aku naładowany. Tzn mam wymienić tylko dysze w gaźniku na 80?

    #308580 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 383
    • Postów: 21 438

    słaby rozrusznik albo słaba jego elektryka, albo np kupiłeś nowy cylinder i masz starą głowice na której masz kosmiczną kompresje której nie może przerzucić.
    a jak wykręcisz świece i kręcisz wałem (nawet rozrusznikiem) to kręci jak głupi czy też ma ciężko?

    #308581 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Cylinder kupiłem kompletny z głowicą. Po wyjęciu świecy jest lżej, ale to niewielka różnica.

    #308583 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • 45
    • Postów: 772
    • Postów: 817

    Mateusz Mga … napisał:

    …BTW piszą 0,05 i 0,07 a na szczelinomierzu jest 0.5 i 0.7 ocb?

    .
    Biega o to, że na szczelinomierzu MUSISZ mieć nadruk 0,05 i 0,07. Ty regulujesz na szczelinomierzu o 0,45 i 0,63 grubszym. Tu chodzi o setki milimetrów, a ty regulujesz na dziesiątkach mm. Nie dziw się, że sa problemy.

    #308584 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Najcienszy jest 0.15 i jest jak papier nie wyobrażam sobie cieńszej blaszki. A ułożenie tłoka? Mam napisy Std i In mam in do góry.

    #308587 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 383
    • Postów: 21 438

    Mateusz Mga … napisał:

    Cylinder kupiłem kompletny z głowicą. Po wyjęciu świecy jest lżej, ale to niewielka różnica.

    po wyjęciu świecy powinien się na rozruszniku kręcić jak głupi. A jak bez świecy kopiesz kopniakiem to też jest cięzko?
    Może za ciasno złożyłeś

    #308588 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Rozrusznik wgl nie kręci z i bez świecy. Kopka jak już napisałem bez świecy lżej, ale to niewielka różnica precyzyjnie około 20%. Tak samo z zaworami na 0.10 (taki szczelinomierz mam najmniejszy) nie pali, a na 0.5 z kopki pali tylko obroty stoją na 6. Odpalam bez zamocowanej rury. Jutro koło 12 rurę daje do spawania zamocuje i dam znać jak z tymi obrotami.

    #308623 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    Rozrusznik chodzi i skuter pali (słabe zero było). Obroty to już historia nie do uwierzenia. Cylinder okazał się mieć dziurę. Trafiłem na jakis fabryczny niedoruch. Temat do zamknięcia. Dzięki mordeczki za pomoc.

    #308627 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 383
    • Postów: 21 438

    czyli słaba elektryka rozrusznika. Bhawo Ja

    #308642 Reply
    Dziadek_z_Kielc
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 177
    • Postów: 177

    Tja, brawo… TY SYM sobie. ;P
    ^
    Bo zasłużyłeś. 😉
    ^
    Już idę po liść laurowy. Dla ciebie samego, albo do kolejnej… zupy.

    #308669 Reply
    Mateusz Mga Tauhan
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 9
    • Postów: 10

    BTW. Z dziurą w cylindrze nic już nie idzie zrobić co? https://youtu.be/XqVYk0bTnhY

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kingway leike 4t. Nie odpala po wymianie cylindra.
Twoje informacje:




Back to top button