Kingway Barracuda 2T.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #42318 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Witam!
    Zakładam ten temat z racji tego, że jest kilku posiadaczy na forum i ten model zasługuje, na swój temat dotyczący i napraw, jak i wymiany zdań co do modelu. Zapraszam do rozmowy 😉 P.S. Proszę o wpisanie się tych, którzy model posiadają z racji np. żeby było wiadomo do kogo się kierować. Ja posiadam jak by co ;D

    #42321 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    Pamiętam jak kupowałem mojego, że miałeś swoim przebujane już koło 500… Na dzień dzisiejszy mniej więcej podobny mamy przebieg 😉

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #42322 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    No, nie jeżdżę dużo. Ostatnio kilka razy w ciągu tygodnia zdarzało mi się do miasta jechać (10km w jedną stronę). Czasami nawet 2 razy na dzień no i się nazbierało. Jutro nie wiem, ale być może jutro też będę musiał jechać bo mam na 12:35 do szkoły 😉

    #42323 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    Ja generalnie tylko do pracy… Ale niedaleko mam… ok 5km…
    Ostatnio miałem małą awarie… Jechałem… stracił moc… zgasł…
    Trochę poćwiczyłem sobie przy nim… Okazało się, że świeca się „zasmoliła” za bogatą mieszanką… Wyczyściłem i pojechał dalej…
    Dziś zmieniłem świece na NGK

    #42337 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    No, NGK robi dobre świece 😉 A ile Ci barracuda pali i jaki V-max? Mi około 3,5l pali. V-max kiedyś był 69km/h. Teraz 62-63km/h, ale według mnie jest to sprawa przeczyszczenia gaźnika. Przy przeglądzie powiem co i jak, to pewnie zrobią.

    #42344 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    Pali ok. 4L… A co do vmax to ciężko stwierdzić… bo mam licznik do 60 wyskalowany 😉
    Ale podobnie na prostej… tzn coś koło 70 wydaje mi się… a z górki myślę, że jeszcze więcej… Prędzej po obrotach mogę powiedzieć jak idzie 🙂 [jeżeli dobrze pokazuje]

    #42347 Reply
    adrian4155
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5
    #42352 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Taaa… Śmieszna cena. Jeszcze w tym sezonie dało się kupić barracudy po 1999zł nowe, a tu używana 1700zł… Ale audio fajnie masz zrobione 😉

    #42354 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    CzechuXX napisał:

    Pali ok. 4L… A co do vmax to ciężko stwierdzić… bo mam licznik do 60 wyskalowany 😉
    Ale podobnie na prostej… tzn coś koło 70 wydaje mi się… a z górki myślę, że jeszcze więcej… Prędzej po obrotach mogę powiedzieć jak idzie 🙂 [jeżeli dobrze pokazuje]

    Ty nie masz liczniku elektronicznego?, bo widziałem na yt jakiś koleś barracudą miał licznik nieelektroniczny(może barracuda miała 2 serie w 2008 roku?). Ja mam skuter 3 lata, przebieg 6000 km, wymieniałem cewkę bo padła, święcę kilka razy(jeżdżę tylko na NGK R), taki łącznik co łączy króciec ssący z gaźnikiem bo pękł, gąbka od filtra powietrza(jeżdżę dużo po piaskach), moduł na odblokowany(tuning), wymieniałem również pasek ponieważ coś go ucina po 3000 km prędkość z 65 zrobiła się 50, a pasek skróciło z 17 na 14mm szerokości, po wymianie 70-75km/h, dysza 80, wyjąłem tą rurkę(blokada) z przykrywy od filtra powietrza, problem z elektryką ponieważ rozładowuje mi się akumulator(z 4 nowe już, żaden mechanik nie wie o co chodzi bo niby normalnie ładuje) teraz coś mi szoruje w przekładni, zapewne się jakieś łożysko posypało, ale na razie chodzi więc nie będę rozbierał przekładni

    Po wymianie paska,dyszy 80, i tej rureczki z filtra powietrza, skuter mimo wagi własnej (110kg bez benzyny i olejów) rwie w miejscu jak ruszam. Jak kupowałem skuter(1 czerwiec 2009r) to kosztował on 3700 zł nowy, a u was jak? jeszcze mi się urwała tuleja co trzyma mechanizm na tarczy w przednich hamulcach ale ojciec ma migomat(lepsza wersja spawarki) i dobrze spawa to coś nadłubał. Zaliczyłem też kilka szlifów( gdy go kupiłem za duży był ten skuter dla mnie w 5 klasie podstawówki ;d), ostatnio deszcz mnie spotkał=piach na asfalcie+woda+duża prędkość=szlif ;d

    #42355 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Ja kupiłem w 2010 za 2800zł 😉 Mi nie wiem, czemu spadł V-max, być może to samo… Jak będę miał przegląd to powiem im wprost, że skuter ma działać tak jak działał i tyle…
    Liczniki były montowane różnie, zależy od wyposażenia. To teraz jak Ci 70-75km/h idzie to ładnie 😉

    #42359 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    Kupowałem z licznikiem elektronicznym ale dostałem z analogowym bo „mogę dostać z elektronicznym ale one są wszystkie zawilgocone to od początku nie będzie działał albo w szybkim czasie się zepsuje a w serwisie i tak wymienią na analogowy”.
    Na początku tego roku za sam skuter zapłaciłem 2000zł. To akurat była ta fala tanich kingwayów… Jedną z ostatnich sztuk wyrwałem i znowu poszły do góry o kilka stówek…

    Ryglos nasze niby były bez blokad… Ale dziwi mnie to, że jak podniose koło i odkręcam manetke to kręci się max do 10tyś obrotów…

    #42361 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Nie wiem, ale w czasie jazdy więcej na pewno kręci. Tak to nie sprawdzałem ile max. Tyle, że mi się licznik na 11tys. kończy ;D A podczas jazdy i tak więcej kręci.

    #42372 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    No to ciekawe… Bo mój obrotomierz przy 60 pokazuje 8tyś obr[i już licznik zamyka] a czasami na prostej uda mi się do 10tyś wykręcić… Myślę, że jest już coś koło 70km/h… Prędkość dobrze pokazuje bo porównywałem z samochodem porównywałem…

    #42373 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    Ryglos, na elektronicznym, obrotomierz fałszuje, u mnie wskazuje na 1/2 gazu 11tysięcy obrotów co jest niemożliwe w serii, u mnie z blokad znalazłem tylko dyszę za małą, rurka w filtrze powietrza i moduł blokowany. U ciebie może być to samo z paskiem bo znam dużo osób co im te paski ścina i vmax spada

    #42375 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    PAT mówisz o takiej plastikowej rurce co jest skierowana w strone wlotu powietrza?

    #42377 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    Nie wiem o której ty mówisz, ale ja o tej co jest w przykrywie od filtra powietrza, ona przeszkadza w wlocie powietrza bo jest tak jakby spowolnieniem, po jej zdjęciu, skuter nabrał bardziej głosu typu bass i jest zrywniejszy

    #42380 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Pat, chyba właśnie zobaczę do tego paska. Wiesz może jakie są seryjne jego wymiary?

    #42409 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    zrobię zdjęcie i wrzuce… może jutro mi się uda…

    #42423 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    788x17x28. U mnie z boku normalnie na starym są kawałki zdartego paska aż widać nitki z boku

    #42440 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Dzięki. Chyba sprawdzę w któryś dzień.

    #42448 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    #42449 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    to jest blokada w obudowie filtra?

    #42450 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    Tak, ta rurka to blokada, ogranicza wlot powietrza, u mnie razem z wymienieniem na dyszę 80 obyło się bez regulacji gaźnika

    #42451 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    No właśnie musiałem sporo go wzbogacić aby zaczął po wyjęciu tej tutki jeździć… Możesz mi opisać jak się dysze wymienia? Ale opis jak dla debila… gdzie się dysze kupuje… czy można to zrobić w warunkach dworowych 😉
    I takie różne 🙂

    #42455 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    Dysze, w sklepie motoryzacyjnym, na allegro czy gdzieś jeszcze indziej, ważne aby było do 2t bo od 4t jest inny gwint. Np. to KLIK. Aby wymienić dyszę musisz rozkręcić komorę pływakową w gaźniku(4 małe śrubki), później dyszę wykręcasz śrubokrętem płaskim, wkręcasz drugą, i tyle roboty. Jak umiesz regulować gaźnik to i to nie powinno stanowić dla ciebie problemu

    #42467 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    Na 80 wymienić tak jak Ty?
    A jaka wogóle jest standardowa?
    Muszę wyjąć gaźnik aby do niej się dobrać?

    #42471 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    Ja u siebie wyjmuję, bo zawsze mam zabłocony gaźnik, standarowa nie jest podpisana ale jak na moje spostrzeżenia to 55-60

    #42480 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    Pomyślę jutro nad tym tematem…

    #42481 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Jak jak się wkur… to rozkręcę tą przekładnie… Bo już mnie to denerwuje, że wcześniej sobie 70km/h jeździłem, a teraz już tylko 60km/h…

    #42516 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    A ja szukam sklepu gdzie dysze kupie… i chyba tylko internet zostaje…

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kingway Barracuda 2T.
Twoje informacje:




Back to top button