Kilka pytań przed zakupem Kymco ND

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #32999 Reply
    marcin0915
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 155
    • Postów: 165

    Witam. Mam pare pytań do właścicieli Kymco New Dink 50. Otóż od jakiegoś czasu szukałem skutera. Chciałem aby był to w miare duży skuter, najlepiej 4T do ekonomicznej jazdy w dłuższe trasy. Budżet miał wynosić 4500zł, lecz z małym wsparciem rodziców 😀 na nowego ND będzie akurat starczało 😆 . I teraz te moje pytania:

    1.Czy opłaca wydać 6900zł na ten skuter (jakość wykonania, awaryjność itp.)

    2.Jakie są osiągi (4T + masa ponad 100kg) tego skuterka? Chodzi mi o przyśpieszenie np do 50km/h, oraz v-max ze wszelkimi blokadami i po wymianie tylko modułu na odblokowany? (Pytam, ponieważ nie wiem, czy przed zakupem uda mi sie namówić sprzedawcę na jazdę testową 😀 )

    3.Jedyne co mi nie pasuje w tym skuterze jest to, że ND to niby „turystyczna” maszyna, ale brakuje w niej choćby małego schowka z przodu z gniazdkiem zapalniczki. Kombinowałem co by z tym zrobić i znalazłem takie gniazdko:

    http://www.boxer-parts.eu/hermetyczne_gniazdo_zapalniczki_12v,59,4579.html

    które niby może być zamontowane na „wierzchu”. Do tego planował bym zakupić taką torbę jako uchwyt na GPS:

    http://www.defender.net.pl/product-pol-5057-Uniwersalna-torba-na-GPS-Kappa-TK741.html

    wydaje się, że jest po prostu stworzona do ND 😆

    I moje pytanie jest takie, czy jeżeli zamontuje takie gniazdko, to czy stracę gwarancję? Oraz czy posiada ktoś jakieś z wyżej wymienionych akcesoriów (Chodzi mi o montaż, głównie gniazdka, czy jest gdzie kable przepchać itp. czy dużo jest z tym roboty…)

    4.I chciałbym jeszcze uzyskać od was ogólną opinię na temat tego sprzętu, jakie są wasze wrażenia, czy kupilibyście go jeszcze raz i czy go polecacie. Prosze o odpowiedź, ponieważ do „salonu” mam ok. 170km, i jeżeli tato mnie zawiezie, a nie kupie, to mój budżet z powrotem wraca do 4500zł 😆 ze względu na stracony czas i pieniądzie na paliwo 😀

    Z góry dzięki…

    #33026 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Ja tylko raz jechałem takim ND Amina forum, Leszka, ale byłem zadowolony.Jadąc nim, nie chce się wg mnie go cisnąć-jazda 45-50 była nim bardzo przyjemna, normalny skuter wolę pocisnąć do 60-70, w tym jazda 45-50 mi się spodobała, więc jak najbardziej na plus wg mnie.Wygodny, ekonomiczny, dobrze wykonany, bardzo dobre światła.Ja na Twoim miejscu bym brał.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #33188 Reply
    Raf
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 267
    • Postów: 269

    marcin0915 napisał:

    I moje pytanie jest takie, czy jeżeli zamontuje takie gniazdko, to czy stracę gwarancję?

    Gwarancja teoretycznie obejmuje też instalacje elektryczną – mogą się czepiać jak coś się stanie (zwłaszcza z elektryką)… wszystko zależy tak naprawdę od serwisu i ludzi w nim, bo jak się trafi na uparciuchów to będą wmawiali, że przez daną przeróbkę, nawet jak z takową nie będzie to związane.

    Ja bym takowe gniazdo zamontował tak, aby awaryjnie była możliwość zdemontowania tego bez śladu.

    #33530 Reply
    detinko
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 56
    • Postów: 67

    skuter jest bardzo dobrze zrobiony, plasiki ABS, miałem już jeden szlif i poza wżerami od żwiru żadnych pęknięć. Wygodny i ładny, ale 50ka ma za małą prędkość podróżną jak na skut turystyczny.

    #33545 Reply
    damgad
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 149
    • Postów: 149

    Wypowiem się jako były właściciel tego skutera:

    Ad 1. Naprawdę warto ale potarguj się to trochę na pewno urwiesz. Jak go kupowałem miał cenę cennikową 7900 a wyrwałem go za 7100…

    Ad 2.
    Z blokadami nie podam bo od nowości były zdjęte a moduł odblokowany założony po pierwszym przeglądzie (300 km). Odblokowany jechał v-max 76-78 km/h (moja waga ponad 90 kg). Przyspieszenie do 60 km/h niezłe.

    Ad. 3
    Nie niby tylko naprawdę można powiedzieć że to turystyczna 50-tka. Długa trsa nie męczy na nim. Jeżeli montaż dokona autoryzowany serwis Kymco nie powinno być problemu. Kymco to jedna z niewielu firm gdzie nie tracisz gwarancji przy odblokowaniu i/lub tuningu o ile zajmuje się tym autoryzowany serwis.

    Ad.4
    Tak polecam. Tak kupiłbym go jeszcze raz i może kiedyś kupię ale już w wersji 200ccm… Dlaczego nie 50? Bo już zasmakowałem jazdy większymi pojemnościami 😛 Co mogę o nim powiedzieć – chyba najlepsze światła ze wszystkich 50-tek, rewelacyjnie niskie spalanie, ciekawy design, bajeranckie zegary, dobre prowadzenie.

    #35644 Reply
    RonAD
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4

    witajcie uzytkownicy pojazdow Kymco!

    Na razie szukam/planuje zakup pojazdu.Zdecydowalem sie na Kymco
    wskutek pochlebnych recenzji uzytkownikow 😉
    Nie ukrywam,ze lamalem sie na Elystara od Peugeota—no po prostu piekny jest,ale,ze mam zamiar kupic nowy sprzet–cena w/w lekko odrzuca a i serwis z tego co czytam do tanich nie nalezy.
    Dlatego na obecna chwile moja uwaga skierowana jest na model
    Dink 50 4T > tu role odgrywa ekonomia (dojazdy do pracy i dluzsze wycieczki),a i tez mi sie podoba.
    Dla niezdecydowanych znalazlem prezentacje pokazujaca jego
    „urode” w pelni–w Niemczech Dink figuruje jako Yager 50GT

    a tak BTW czemu w Niemczech jak i na glownej stronie Kymco brak modeli Bet&Win 50/Sport

    Mam nadzieje,ze jeszcze w tym roku-koniec lipca nie jest za pozno na zakup?

    #35647 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Dlaczego, wcale nie jest za późno ;P
    Z naszego portalu to Leszek ma ten skuter, i chyba sobie chwali, ale to już Jego musiałbyś spytać 😉
    Zaraz, tu jest temat o Kymco ND 😉

    #35653 Reply
    RonAD
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4

    dobry temat bo jak pisalem wczesniej
    New Dink 50 to Yager 50 GT w Niemczech

    #35958 Reply
    RonAD
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4

    no chyba nie kupie!
    gdzie sie nie pytam to byly i w tym sezonie nie przewiduja….

    #35989 Reply
    damgad
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 149
    • Postów: 149

    A skąd jesteś? Mogę zapytać w zaprzyjaźnionym salonie w Częstochowie zapytać i może dobra cenę załatwić. 🙂

    A tak poza tym to:

    http://otomoto.pl/kymco-new-dink-50-200i-skuter-motorower-4t-M2577521.html
    http://otomoto.pl/kymco-dink-new-dink-50-M1216880.html
    http://otomoto.pl/kymco-new-dink-50-transport-gratis-M2182216.html

    #36417 Reply
    RonAD
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4

    w mojej okolicy brak tzn. kolo Bielska-Bialej,a i nawet jestem zdecydowany na transport,ale z podanych linkow jak i innych szukanych
    tez ciezko.
    Bo do tego wchodzi jeszcze jedno -ale, mianowicie musi byc kolor grafit i tu podobno jest problem…
    Tak,ze Damgad jakbys mogl to zapusc „swoje macki” w salonie,moze,moze…

    #38816 Reply
    pasek888
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 104
    • Postów: 109

    Witajcie,

    to mój pierwszy post tutaj i mam nadzieję, że za niedługo będę tutaj stałym i przede wszystkim aktywnym bywalcem 🙂

    W poszukiwaniu pierwszych dwóch kółek 50ccm, zastanawiałem się między chińskimi 4T, używanymi francuzami i włochami. Ale gdy zobaczyłem New Dink… postanowiłem – ten i żaden inny.

    Z racji tego, iż cena nówki jest dość zaporowa jak na mój budżet, postanowiłem szukać używek. A tych jak na lekarstwo… Mógłbym także zbierać kolejny rok na nówkę. Jednak biorąc pod uwagę spadek wartości, koszty przeglądów, itp., wykalkulowałem, że kupno używanego egzemplarza, nawet w przypadku konieczności wykonania napraw, wyjdzie po prostu dwukrotnie taniej.

    Znalazłem jedną, dosyć ciekawą propozycję (używkę), która jest nie tylko 2x tańsza od nowego egzemplarza, ale odpowiada mi także kolorystycznie:

    http://otomoto.pl/kymco-new-dink-M2751683.html

    Martwi mnie tylko przebieg, 14.000km. Ja nie planuję robić skuterem więcej niż 5.000km rocznie, ale zastanawiam się czy przy takim przebiegu nie zaczną czasem pojawiać się jakieś większe usterki ?

    Czytam, że te skutery są właściwie bezproblemowe, ale nie wiem jak to wygląda przy większych przebiegach. Chociaż nawet jeśli w późniejszym czasie byłby do wymiany silnik lub jego elementy, to nie jest to przecież jakiś wielki wydatek.

    A może ktoś z Was zna ten skuter i właściciela osobiście ?

    Proszę o ocenę egzemplarza z ogłoszenia, może na pierwszy rzut oka wykryjecie coś, czego laik nie zauważy.

    Pozdrawiam
    Michał

    #38820 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Witamy! 😉
    Jeśli chodzi o ten skuter, to jest dość dobra konstrukcja 😉 Według mnie ten, który dałeś w linku, wygląda dość ładnie, zadbanie 😉 Kijowa jest tylko ta naklejka z Orlena bo strasznie szpeci ;/ Ale mniejsza o to. Jeśli to by był prawdziwy przebieg, mógłby być 😉 Tylko wiadomo jak to jest ;/ Każdy teraz może cofnąć przebieg ;/ Ale załóżmy, że jest on prawdziwy, to jeszcze trochę pojeździsz. Wiadomo coś może wyskoczyć, zepsuć się, ale te koszta naprawy nie są aż tak duże 😉

    #38824 Reply
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 856
    • Postów: 888

    Przebieg 14 tys to niewiele dla Kymco. Nawet jak będzie trzeba zrobić szlif za jakiś czas (przynajmniej jeszcze raz tyle) to koszt części niecałe 200 zł.

    #38838 Reply
    pasek888
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 104
    • Postów: 109

    Dzięki za odpowiedzi 🙂 Pozostaje tylko wybrać się po ten skuter 🙂

    #38841 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Nie nastawiaj się od razu, że pojedziesz i kupisz 😉 Nigdy nie ma co się napalać 😉 Dlatego najlepiej zawsze z dystansem 😉 Jak się trafi i będzie naprawdę ładna to się opłaca 😉 Gorzej jak się co innego okaże ;/

    #38844 Reply
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 328
    • Postów: 330

    Jak pojedziesz,to na miejscu dokładnie go oglądnij z wierzchu,ale i też na/pod silnik.Poczytaj w internecie artykuły na co zwracać uwagę przy kupnie używanego skutera.Na pewno ci się,to przyda żeby później nie żałować.Ale ogólnie zapowiada się dobrze.Z tego co w ogłoszeniu wnioskuję,że nie był używany codziennie.A na pojedyncze dłuższe wypady turystyczne.Dlatego też silnik może być w lepszej kondycji niż po jeździe mieszanej w środowisku miejskim.Jeśli silnik był dobrze dotarty i nie przegrzewany,to będzie elegancko.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kilka pytań przed zakupem Kymco ND
Twoje informacje:




Back to top button