Jestem zmuszony poruszyć ten bardzo irytujący temat a mianowicie - Czy Wyższa wyższa wytrzymałość paska kewlarowego czy też markowego zrekompensuje cenę ( 40 - 80zł) - A z kolei standardowy pasek można dostać od 11.50.
Jeżeli ktoś miał podobny dylemat to niech się podzieli przemyśleniami na ten temat.
Dla jasności pękł mi pasek w moim bt-49qt-9 (* trochę stuningowany)
Do seryjnego wariatora kevlarowy pasek się nie nadaje z powodu że szybciej zetrze talerz wariatora. Moim zdaniem lepiej zapłacić raz a troszkę więcej i wziąć pasek np. z Dayco. Za 11.50 to jest plastelina a nie pasek.
Jaki masz przebieg i jakie modyfikacje że stary pasek się rozpadł ?
No to tak polini air box , dysza 90 i DUŻOOOOO w wygląd tył ciężko rozpoznac że od tego skutera - był OsTrooo jeżdżony Do tego pasek naraku dostanę za 50zł
Weź ten drugi co podałeś za 39,77 zł. Nie patrz na to że ten producent robi paski za około 20złotych takie zielone, gów... zresztą warte. Ten co podałes to jest całkiem inna liga