JSD50QT-27 problem z rozruchem na zimnym silniku

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163544 Reply
    dan626
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    JSD50QT-27 w Kingwayu. Przebieg 2700km. Na zimnym silniku bardzo ciężko uruchamia się silnik. Na ciepłym już ok. Moc ok, rozpędza się do 60km/h. Jednak są problemy z wolnymi obrotami na ciepłym.

    #163593 Reply
    karol2636
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 34
    • Postów: 41

    Sprawdź czy działa elektrozawór ssania.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #163601 Reply
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 529
    • Postów: 538

    W jaki sposób odpalasz, CDI czy kopka?

    #163603 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Deep_Nothing… napisał:

    W jaki sposób odpalasz, CDI czy kopka?

    Nie ma czegoś takiego jak odpalanie z CDI bo to jest moduł zapłonowy. Odpalać można za pomocą rozrusznika lub kopki.

    #164781 Reply
    dan626
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Gaźnik wyjęty i wyczyszczony. Ssanie jest ok (wysuwa się na max po ok 3 minutach). Teoretycznie jeśli byłoby walnięte, zalewałby się na ciepłym. Odpala na zimnym ale trzeba kopać i kopać. Podlanie paliwa pod świecę nie pomaga. Po rozgrzaniu już pali na dotyk. Wyregulowany wg instrukcji. Jeszcze sprawdzę zawory i napiszę czy pomogło.

    P.S. Kingway Hooligan, to to samo co JMSTAR JSD50QT-27 http://www.made-in-china.com/showroom/cnjmstar/product-detailybKEQRWOZxhX/China-Scooter-JSD50QT-27-.html

    #164804 Reply
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 529
    • Postów: 538

    Jeżeli podanie paliwa bezpośrednio pod świecę nie odpala silnika, to oznacza, że masz coś z iskrą. Wyjmij świecę, podłącz do fajki i z przyłożoną do obudowy silnika odpal skuter. Powinieneś zobaczyć przeskakującą iskrę na elektrodzie. W przeciwnym wypadku trzeba przejrzeć elektrykę.

    #165152 Reply
    dan626
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Jest iskra, przerwa katalogowa 0.8mm. Sprawdzony był na dwóch różnych świecach i to samo. Nie mam jeszcze czasu, żeby te zawory sprawdzić. Może w tygodniu. Jeszcze mi na myśl przychodzi jakaś nieszczelność w gaźniku. Na rozgrzanym nie do końca trzyma równe obroty, raz ma wyższe, raz niższe. Na zimnym potrzebuje mniej powietrza, a pobierając lewe ciężko mu zapalić i może przez to. Z drugiej strony jeśli po podlaniu nie zapala, to albo zawory albo ginie iskra pod ciśnieniem.

    #165159 Reply
    mirek26021977
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 11
    • Postów: 14

    witam moze to komus pomoze – ja miałem podobne cuda i przyczyna była następująca- unosząc około 1cm do góry gaźnik maszyna odpala wiec pod gaźnik powędrował kawałek klocka z drzewa i skuter gada na zawołanie -dodatkowo dobra masa ale do silnika jak nie chce zagadac w trakcie kręcenia podaj dodatkowa dobra masę i zobaczysz ze pomaga

    #165416 Reply
    dan626
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Dzięki za poradę, wypróbuję jak znajdę chwilkę. Ale z masą powinno być ok, bo by słabo kręcił rozrusznik. Sprawdziłem również napięcie ssania po uruchomieniu silnika i jest tak do 12V napięcia zmiennego. Więc oki.

    #165417 Reply
    dan626
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    #165514 Reply
    mirek26021977
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 11
    • Postów: 14

    u mnie była słaba masa kręcił dobrze ale już na iskrę brakowało energii -w trakcie jak kręcisz dotknij dodatkowym kablem z masa zobaczysz ze aż będzie iskry widać ha ha

    #166267 Reply
    dan626
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    A jednak zawory. Po regulacji pali „na dotyk”. Dzięki za sugestie. Ale przynajmniej sprawdzona została świeca, przeczyszczony gaźnik, sprawdzone ssanie. pozdro.

    #166307 Reply
    specops
    Uczestnik
    • 6
    • Postów: 123
    • Postów: 129

    Mirek nie rozwalaj mnie swoimi rozwiazaniami 😀 Przyczyną u ciebie zapewne była luzna obejma od filtra albo filter wisi i sie trzyma na jednej śrubie .Kto bedzie podkładał jakies drewienka człowieku pod gaznik .

    #166338 Reply
    dan626
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Każde rozwiązanie dobre jeśli cel osiągnięty 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: JSD50QT-27 problem z rozruchem na zimnym silniku
Twoje informacje:




Back to top button