Jet Force 125 wtrysk Problem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Jet Force 125 wtrysk Problem

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #654353
    Zdjęcie profilowe Pawel123
    Pawel123
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Skuter na zimnym chodzi Ok delikatnie falują obroty Jak się trochę przegrzeje nie w kręcą się na obroty max6 tys muli kopci na niebiesko

    #654356
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 195

    i jesteś w stanie samodzielnie diagnozować wtrysk?
    rozumiesz jak to działa?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #654359
    Zdjęcie profilowe Pawel123
    Pawel123
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Ma 2 nieokreślone błędy na cpu

    #654361
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 195

    co to znaczy „2 nieokreślone błędy” i na jakim CPU ?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #654384
    Zdjęcie profilowe Pawel123
    Pawel123
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Odałem do mechanika podpioł pod komputer i ze 1 błąd to rozładowany aku i dwa nie określone i jeszcze powiedział ze słabe ciśnienie na tłoku

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #654386
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 195

    na tłoku nie ma ciśnienia. może być ciśnienie sprezania w cylindrze (to w zasadzie NAD tłokiem 🙂 ) .
    komputer nie pokazuje czegoś takiego jak „nieokreślony błąd”. Pokazuje tylko takie błędy które umie pokazać a nie ma kategorii „błąd nieokreślony”. Wiec albo pan źle czyta albo czyta nie tym albo nie bardzo ogarnia.

    Słabe cisnienie sprezania i kopcenie na niebiesko może oznaczać że zdycha cylinder lub przynajmniej pierścienie. Pozostałe błędy to elektronika i bez znajomości kodu tych błędów nic sie wiecej nie powie.
    Czesto przy rozładowanym akumulatorze występuje też błąd immobilizera (co jest jakby następstwem i nie ma osobnej przyczyny)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #654388
    Zdjęcie profilowe Pawel123
    Pawel123
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Ten skuter był już u 3 mechaników nikt sobie z nim nie umie poradzić

    #654394
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 195

    to akurat nie jest żaden argumentże 3 znachorów nie dało rady. widocznie nie mają albo wiedzy albo zaplecza. skuter peugeota to nie jest prom kosmiczny w nieznanej technologii obcych.
    ludzie go zbudowali i ludzie je naprawiają – na całym świecie.

    Nie ściagałem manuala od jetforce 125 bo mi sie nie chciało szukać ale w innych peugeotach na wtrysku procedura zmuszenia komputero do wymigiwania kodów błędów jest następująca:

    Procedure:
    1. Turn off the ignition
    2. Fully open the throttle (accelerator cable properly adjusted)
    3. Hold the throttle fully open
    4. Turn on the ignition holding the throttle open
    5. The led comes on for 2 seconds, goes off for 3 seconds, then comes on
    6. Close the throttle as soon as the led lights
    7. Diagnostic begins each code (x flashes of 0.5 seconds) is precede by the led lighting for 4 seconds
    and ends with the led going off for 4 seconds. All the codes are sent one after the other and all of
    the codes are repeated 4 times after which the codes are cleared automatically. If you do not wish
    to clear the codes, turn off the ignition before the procedure is repeated 3 times.
    8. Note the fault codes obtained
    9. Repair the faults
    10. Then clear the fault codes.
    11. Then test the vehicle and check that the codes do not re-appear.

    a same błędy:

    1 engine overheating (1)
    2 speed sensor circuit fault (2)
    3 potentiometer adaptation fault (2)
    4 potentiometer track 1 adaptation fault (3)
    5 potentiometer track 2 adaptation fault 3)
    6 potentiometer track 1 fault 2)
    7 potentiometer track 2 fault 2)
    8 potentiometer fault 1)
    9 battery voltage fault 1)
    10 oil pump fault 1)
    11 air injector fault (2)
    12 petrol injector fault (2)
    13 ignition fault (2)
    14 petrol pump fault (2)
    15 engine overspeed (3)
    16 faulty power supply to sensors (3)
    17 engine speed incoherent fault on start-up (2)
    18 engine temperature sensor circuit fault (3)
    19 not allocated –
    20 temperature gauge fault (3)
    21 control led fault (3)
    22 faulty power supply to sensors (2)
    23 altitude sensor circuit fault (3)

    te błędy mają 3 kategorie (cyferki na końcu)
    1- krytyczne; zatrzymują silnik/skuter, serwis natychmiast
    2- bardzo ważne; można jechać ale głównie do serwisu
    3- drobne usterki; można kilka dni tak jeździć

    a najlepiej pobierz service manual (nie owner manual) od swojego modelu i masz to wszystko (elektronike) na talerzu. Do każdego z błedów masz procedure naprawy

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #654395
    Zdjęcie profilowe Pawel123
    Pawel123
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Okej dzięki biore się jutro za to

    #654516
    Zdjęcie profilowe Pawel123
    Pawel123
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Nie umiem znaleść tego service manual

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie