Jakie napięcie ładowania Kymco Agility 50

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #181726 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    .Witam wszystkich kolegów/koleżanki .mam na imię Patryk i ponieważ jestem nowym urzytkownikiem Agilitki to moje pytania mogą wydać się niektórym banalne. Mam pytanie odnośnie napięcia jakie powinno być na akumulatorze na odpalonym i zgaszonym silniku . moje pomiary to akumulator na klemach ma 12,96 v po odpaleniu z rozrusznika pomiar 12,8v , po odpaleniu z kopniaka 13v-13,06v,po właczeniu pozycji 12,4 v ,po właczeniu mijania 12,2 v. CZy pomierzone wartości są prawidłowe czy wskazują na jakiś defekt regulatora napięcia. dodam że pomiary zrobione w garażu temp 5 C ,wolne obroty zimny silnik.

    #181728 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    Pomocy.co się dzieje?

    #181731 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    No dobrze, ale o co Ci chodzi? Prądnica nie ładuje akumulatora na wolnych obrotach. Wskazane wartości mogą być prawidłowe. Dlaczego tak Cię to ekscytuje?

    #181734 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    Druid napisał:

    No dobrze, ale o co Ci chodzi? Prądnica nie ładuje akumulatora na wolnych obrotach. Wskazane wartości mogą być prawidłowe. Dlaczego tak Cię to ekscytuje?

    Nie ekscytuje ,tylko zastanawia .tak jak napisałem jestem nowy i świeży w temacie . analogicznie przyrównałem sytuacje do samochodu gdzie mam na akumulatorze 12,4 v a po odpaleniu auta 14,4 i to jest prawidłowe. w skuterze nie wiem jak jest prawdłowo,wiec pytam .agilitke kupiłem ostatno z padnientym akumulatorem wskazującym 1,6v kupiłem nowy akumulator i zmierzyłem wartości i zastanawiam się czy jest ok.

    #181737 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    No to wejdź na 6000 obrotów i zmierz napięcie. Jak dalej będzie 12 z groszami, to znaczy, że masz problem.

    #181740 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    nie mam u siebie obrotomierza. 6000 to opór na manetce?

    #181741 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    i jescze jedno 6000 obr z światłami czy bez mierzyć?

    #181761 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    No dobrze, bez znaczenia. Z wyłączonymi światłami odpal i popatrz jak zmienia się napięcie wraz z obrotami silnika i dojedź do oporu. Obserwuj od jakiego poziomu obrotów wzrośnie napięcie na akumulatorze. Jak wzrośnie, to zapewne wszystko jest O.K. Później możesz powtórzyć to ćwiczenie z obciążeniem (np. światłami)…

    #181772 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    bez świateł ładowanie rośnie do około 14v,ale ze światłami niestety 12,4v. po odłaczeniu akumulatora i przyłożeniu miernika do przewodów mam 3,5 v.

    #181773 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    No to możesz mieć problem z regulatorem napięcia. Najprościej jest podmienić i ponownie pomierzyć. Dalsza diagnostyka jest nieco bardziej skomplikowana.
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/

    #181791 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    ok dzieki.tak coś czułem że coś jest nie tak. wiesz moze jeszcze gdzie go szukać ? wiem jak wygląda ale nie moge go znależć przy silniku.pozdrawiam

    #181803 Reply
    Jam
    Użytkownik
    • 5
    • 108Postów:

    U mnie w chinczyku jest przykrecony do ramy pod czasza przednia skutera zaraz pod kierownica

    #181881 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    Jam napisał:

    U mnie w chinczyku jest przykrecony do ramy pod czasza przednia skutera zaraz pod kierownica

    NIESTETY ja W swoim chinczyku nie moge go znaleźć, pod czaszą tez nie ma

    #181882 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Szukaj po przewodach. Od silnika idą do regulatora, a z niego do akumulatora. Z silnika powinny iść trzy do regulatora, a do akumulatora dwa. Zazwyczaj grubsze…
    No, chyba że nie masz regulatora, bo ci go ktoś zajumał… 😉

    #181941 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    Druid napisał:

    Szukaj po przewodach. Od silnika idą do regulatora, a z niego do akumulatora. Z silnika powinny iść trzy do regulatora, a do akumulatora dwa. Zazwyczaj grubsze…
    No, chyba że nie masz regulatora, bo ci go ktoś zajumał… 😉

    ok.dzieki za podpowiedz. nowy regulator juz zakupiony.w wolnej chwili poszukam i wymienie,mam nadzieje ze to pomoze

    #181946 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Trzeba było nie kupować, tylko pożyczyć, bo regulator to nie jest jedyny podejrzany w Twoim przypadku. No ale jak już masz, to napisz, czy pomogło.

    #181954 Reply
    Jam
    Użytkownik
    • 5
    • 108Postów:

    Generalnie mam taki sam problem. Aktualnie czekam za sciagaczem magneta i mysle ze to pomoze ale jak nie to zobacze regulator chociaz jest kilka typow i moj jest akurat najdrozszy 😉 a jesli nie to to co moze jeszcze byc? Zasniedziale masy juz tez ogarnalem i wszystko bylo ok, przewody tez wygladaja ok..

    #182880 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    wreszcie udało się znaleźć ten regulator .Zamontowany był pod podłogą na wysokości prawej nogi. niestety regulator kupiony wcześniej w larssonie to inny model,mimo zapewnień że 100 % do tego modelu ( sprzedał mi 4 pin ) .u mnie jest 5 pin i cena około 130 zł niestety.w wolnej chwili kupię i zamontuje i zobaczymy jaki efekt

    #184770 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    Dopiero znalazłem czas na wymianę regulatora ( 130 zł orginał 5 pin ) .aktualne napiecie ładowania po wymianie regulatora to 14,86v . zatem wszystko ok.dziękuje za pomoc .pozdrawiam

    #184771 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    No to bezpiecznego śmigania…. ;))))

    #184775 Reply
    Sharp
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    14.82V to trochę dużo powinno być 13,8-14.2V na światłach Ale mogę się mylić

    #184905 Reply
    Patryk600
    Użytkownik
    • 2
    • 13Postów:

    tak 14,8 V to wynik bez świateł

    #184906 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    To jest prawidłowe napięcie bez obciążenia…

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Jakie napięcie ładowania Kymco Agility 50
Twoje informacje:




Back to top button