Jaki skuter kupić do 2500zł?

Witam, jestem początkującym jeśli chodzi o jednoślady - kilka razy jeździłem na skuterach od znajomych. W lipcu mam zamiar kupić swój pierwszy skuter, mam 15 lat i do dyspozycji 2000 złotych. Chciałbym zapytać jaki skuter polecacie, myśle że jak na pierwszy może być nawet chinol, mogę też kupić za 2000 złotych Piaggio z 2002 roku, przebieg 11 tyś. km tyle, że bez przeglądu i oc. Co mam wybrać?

Po 1 pamiętaj, że skuter musisz ubezpieczyć, kupić OC i przynajmniej kask. Więc albo masz na to dodatkowe środki odłożone albo o tyle trzeba uszczuplić budżet.
Co do samego skutera - zależy to już od tego co Ty wolisz - czy używany markowy, czy nowego chińczyka.

Siema sądzę że najlepszym skuterem w tym przedziale cenowym jest gilera runner sp 50 lub mniejszy peugeot speedfight 2 . Jeśli chodzi o tego co ty sobie wypatrzyłeś to marka dobra ale policytuj się z sprzedawcą , jeśli jest w dobrym stanie to bierz , ubezpieczenie do 100 zł przegląd do 80 zł a i rejestracja ok. 100 zł wyjdzie ci ok. 2300 zł i jeszcze koszty paliwa ale o to się nie bój ŻYCZĘ UDANEGO WYBORU

Są odłożone, jakby była dobra okazja z markowym to bym brał. Ale chińczyka z dobrą opinią bym nie pożałował.
Co do tego piaggio to bede próbował, żeby on ubezcpieczył i zrobił przegląd.

kup sobie jakiegoś keeway albo rometa 727 za 2200 nowego masz i gwarancja itp

kup sobie jakiegoś keeway albo rometa 727 za 2200 nowego masz i gwarancja itp

na pierwszy skuter nowy toros f16 to idealny wybor. nabierzesz wprawy na malym skuterze latwiej oraz zaoszczedzisz. w markecie takie stoja za max 1600zl a byly chyba gdzies za 1499zl nawet. zastanow sie nad tym bo za takiego rometa po co przeplacac? buda tylko inna i to nie wiem czy trwalsza.