mam pytanie bo teraz w moim skuterze jest dysza o oznaczeniu 70 i nadal mam blokade na filtrze powietrza (ta taka rurka) i chciałem kupic większa tą dysze przy tym usunać blokade z filtra (rurke) po czym wyregulować. Jaka mam wstawic new dysze ? Dodam ze silnik to full seria skuter ferro 802 4k przebiegu
85-90
a ja mam 52 dyszę TAK TAK jest odblokowany i idzie 75-80 bez wiatru
90 ? nie bedzie czasami troche za duza ?
kolego ja mam dyszę 90 i chodzi dobrze, kolega ma 95 , a brat 98
90 tka to tak na spokojnie
A kolega cpi ma 2-suwa pewnie
A jak rozmawiamy o takich dyszach to 4t
"A kolega cpi ma 2-suwa pewnie
A jak rozmawiamy o takich dyszach to 4t" o co kaman ?;D
Czyli kupic 90 ta ? moj to 2t
JEżeli masz wszystko w serii to większa dusza nic nie da oprócz wzrostu spalania - tak mi się wydaje. Próbować możesz - koszt nowej dyszy to ok. 10 zł.
Mój Agility 4T na dyszy 70, śmigał ponad 70km/h z fabrycznym blokowanym modułem.tajne515 napisał:
mam pytanie bo teraz w moim skuterze jest dysza o oznaczeniu 70 i nadal mam blokade na filtrze powietrza (ta taka rurka) i chciałem kupic większa tą dysze przy tym usunać blokade z filtra (rurke) po czym wyregulować. Jaka mam wstawic new dysze ? Dodam ze silnik to full seria skuter ferro 802 4k przebiegu
ale mi chodzi o to jaka dysza bedzie pasować, bo ja chce kupić 90 ale nie wiem czy nie bd za duza
Do serii dysza 90 będzie za duża.
80 ? 85 ? jaka??
70-80
70 to seria. Dodam ze to skuter 2t.
Ja mam 74 w serii. Po wyjęciu zwężki wkłada się o 10 - 12 numerów większą. Tylko - jak mówię - efektów w postaci zwiększenia osiągów może nie dać ale spalanie wzrośnie na pewno.
czyli 80 bd dobra ?
Powinna być. Kup sobie dyszę (broń Boże nie rozwiercaj starej) - koszt około 10 zł. Załóż ją, wyjmij zwężkę i przekonaj się czy rzeczywiście było warto. Stać się nic nie powinno.