Jak zablokowany jest Kymco Super 9 ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #73794
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    Witam, chcę odblokować swojego kymkacza S9 . Aktualny przebieg 850, więc już mogę odblokowywać . I nie wiem, czy dać koledze ojca ( Zna się trochę na skuterach ) I odblokuje za małe pieniądze, tzn za darmo tylko za częsci płaci, czy dać do serwisy i zapłacić 250 zł + 30 sierpnia dopiero ;/ ? A drugie pytanie, jak dokładnie zblokowany jest Super 9 ? Bo ten ojca kolega, pyta się mnie, żebym się dowiedział . Proszę o szybkie odpowiedzi, bez zbędnego spamu . Pozdrawiam !

    #73798
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • 19
    • 593Postów:

    lepiej daj do kolegi ojca bo 250zł za odblokowanie to dużo za to można nowe wario np Multivar kupić lub cylek 72ccm

    #73799
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    No ale jak mam dać do kolegi ojca, to muszę wiedzieć jak jest zblokowany, a nie mam pojęcia -.-

    #73802
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    przy wariatorze mamy już dobrze znaną podkładkę, druga to zbyt mała dysza w gaźnika. no i oczywiście pewnie śrubka pod dekielkiem gaźnika.

    W tłumiku (nie polecam potem tzw. pierdzi),
    Zwężona średnica króćca dolotowego ,
    Moduł zapłonowy,
    filtr powietrza (ta rurka w środku)
    i różowy kabelek.

    Wszystko zależne od każdego skutera możesz z tym ojcem kolegi posprawdzać po kolei:)

    Jak coś to pisz na gg: 6105288 jakbyś czegoś niewiedział

    #73803
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • 315Postów:

    Przy kupnie nowego Kymco raczej dają zestaw odblokowujący, tuleja wariatora i większa dysza,

    Uploaded with ImageShack.us
    dysza – 92

    #73806
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    Szukanie nie boli:) https://www.google.pl/search?q=blokady+s9&ie=utf-8&oe=utf-8

    a) zwężka w wydechu i zawirowywacz – trzeba spawać
    b) tuleja na wariatorze
    c) dysza 78 na 92 (konieczna regulacja gaźnika, wzrośnie spalanie)

    U mnie dysza seryjna, reszta usunięta, licznikowo dochodzi do literki h bo skali brakuje.

    #73951
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    A Modułu nie trzeba zmienić ?

    #74027
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    NedERq napisał:

    A Modułu nie trzeba zmienić ?

    Ja mam oryginalny, wymiana modułu chyba tylko przesuwa moment odcięcia trochę w górę. Czy na pewno chcesz śmigać katując skuter na 10 tys obrotów? U mnie zasada jest prosta – 1 tys obrotów => wzrost prędkości o 10 km/h czyli przy 8000 mam 80 km/h potem już czerwone pole, więcej jak 9,5 tys swojego nie kręciłem.

    Tu masz teorię: http://www.skuterowo.com/blokady-w-skuterach-cala-wiedza/

    #74035
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    axyt – A ty dokładnie, które blokady ściągałeś,a które zostawiłeś tak jak był ?

    #74040
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    NedERq napisał:

    axyt – A ty dokładnie, które blokady ściągałeś,a które zostawiłeś tak jak był ?

    Kilka postów wcześniej pisałem: zmiany w wydechu i tulejka, moduł i dysza nadal oryginalne. To mi przekazał poprzedni właściciel. Nawet miał poszukać dyszy na wymianę bo dostał w zestawie odblokowującym przy zakupie skutera ale nie mógł znaleźć a ja później nie dzwoniłem bo ładnie się zbiera więc nie chce mi się kombinować.

    #74112
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    Mógłbyś podać mi swoje gg ;d? Mam kilka pytań .

    #74218
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    Axyt – Masz gg ? 🙂

    #74230
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    NedERq napisał:

    Axyt – Masz gg ? 🙂

    Czołem, nie korzystam.
    Co jeszcze potrzebujesz wiedzieć? Bo na temat odblokowania S9 chyba już wszystko napisane.

    #74308
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    No dziś Slepa kiszka poszła i zwiększyłem srednice w tłumniku czy jak to tam się zwie . I teraz 65 km/h lece, a jaka moc o kurde gaz do końca i pale na ulicy 😀 Czy to dobrze ? Przedtem jechałem 55 km/h, teraz o 10 km/h więcej i moc 2 razy więkza, teraz tuleja i moduł sportowy i myle ze bedzie te 80 km/h, a wy jak sadzicie 😀 ?

    #74321
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Wystarczy tuleja bez modułu i zmień dyszę na większą.

    #74323
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    I zamkne ten licznik ? Słyszałem, że dysza gów** daje, a więcej pali .
    Co o tym myślicie ;d? Moduł też chcę zmienić, jaki polecacie ?

    #74325
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Skoro szybciej jedzie to chyba logiczne że musi dostawać więcej paliwa z olejem. Co Ty z tym modułem,on nic nie daje.

    #74327
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    Jutro biorę się za Tuleje i tą dysze, zobaczymy czy zamknę licznik 🙂

    #74343
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Na 100%

    #74469
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    Kolego, jak już skończysz to napisz jakie efekty uzyskałeś.

    #74475
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    Właśnie dziś tulejka stoczona . Potrzebuje tak 1km by dojść do 80 km/h, najwięcej jechałem około 82-83 km/h .

    #74481
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    NedERq napisał:

    Właśnie dziś tulejka stoczona . Potrzebuje tak 1km by dojść do 80 km/h, najwięcej jechałem około 82-83 km/h .

    Nie jest źle, u mnie chyba aż tyle nie muszę gonić – nigdy nie sprawdzałem ale jutro jak będę śmigał do pracy to zerknę. Przy wymianie paska mam zamiar wrzucić ciut lżejsze rolki (kupiłem pollini 7,7 gr zamiast standardowych 8,4)- kosztem v-max’a chętnie bym chciał mieć jeszcze lepsze odejście niż jest teraz.

    #74490
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    Mamy tak samo odblokowanego i twój szybciej trochę ( z tego co przeczytałem ). Ciekawe czemu ;c
    To znaczy szybciej do 80 dochodzi ;d

    #74498
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    NedERq napisał:

    Mamy tak samo odblokowanego i twój szybciej trochę ( z tego co przeczytałem ). Ciekawe czemu ;c
    To znaczy szybciej do 80 dochodzi ;d

    Wiem tylko jakie blokady były ściągane, może też regulowali gaźnik? Trudno mi teraz powiedzieć. Ja przelatałem nim ponad 4 tys. i śmiga bez zmian, aczkolwiek muszę wolne obroty wyregulować bo mi czasami minimalnie falują.

    #74499
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    W tłumniku to tylko ślepa kiszka i to zwiększenie srednicy robiłem.
    Tyle tylko chyba tam blokad, nie ?

    #74501
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    NedERq napisał:

    W tłumniku to tylko ślepa kiszka i to zwiększenie srednicy robiłem.
    Tyle tylko chyba tam blokad, nie ?

    z tego co wiem to tak.

    #74503
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • 159Postów:

    No to tak zrobiłem. Myślę też o zmianie modułu na sportowy i tyle jak na razie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button