Jak zablokowany jest Kymco Super 9 ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #73794 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    Witam, chcę odblokować swojego kymkacza S9 . Aktualny przebieg 850, więc już mogę odblokowywać . I nie wiem, czy dać koledze ojca ( Zna się trochę na skuterach ) I odblokuje za małe pieniądze, tzn za darmo tylko za częsci płaci, czy dać do serwisy i zapłacić 250 zł + 30 sierpnia dopiero ;/ ? A drugie pytanie, jak dokładnie zblokowany jest Super 9 ? Bo ten ojca kolega, pyta się mnie, żebym się dowiedział . Proszę o szybkie odpowiedzi, bez zbędnego spamu . Pozdrawiam !

    #73798 Reply
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 574
    • Postów: 593

    lepiej daj do kolegi ojca bo 250zł za odblokowanie to dużo za to można nowe wario np Multivar kupić lub cylek 72ccm

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #73799 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    No ale jak mam dać do kolegi ojca, to muszę wiedzieć jak jest zblokowany, a nie mam pojęcia -.-

    #73802 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • Postów: 376
    • Postów: 398

    przy wariatorze mamy już dobrze znaną podkładkę, druga to zbyt mała dysza w gaźnika. no i oczywiście pewnie śrubka pod dekielkiem gaźnika.

    W tłumiku (nie polecam potem tzw. pierdzi),
    Zwężona średnica króćca dolotowego ,
    Moduł zapłonowy,
    filtr powietrza (ta rurka w środku)
    i różowy kabelek.

    Wszystko zależne od każdego skutera możesz z tym ojcem kolegi posprawdzać po kolei:)

    Jak coś to pisz na gg: 6105288 jakbyś czegoś niewiedział

    #73803 Reply
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 315
    • Postów: 315

    Przy kupnie nowego Kymco raczej dają zestaw odblokowujący, tuleja wariatora i większa dysza,

    Uploaded with ImageShack.us
    dysza – 92

    #73806 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    Szukanie nie boli:) https://www.google.pl/search?q=blokady+s9&ie=utf-8&oe=utf-8

    a) zwężka w wydechu i zawirowywacz – trzeba spawać
    b) tuleja na wariatorze
    c) dysza 78 na 92 (konieczna regulacja gaźnika, wzrośnie spalanie)

    U mnie dysza seryjna, reszta usunięta, licznikowo dochodzi do literki h bo skali brakuje.

    #73951 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    A Modułu nie trzeba zmienić ?

    #74027 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    NedERq napisał:

    A Modułu nie trzeba zmienić ?

    Ja mam oryginalny, wymiana modułu chyba tylko przesuwa moment odcięcia trochę w górę. Czy na pewno chcesz śmigać katując skuter na 10 tys obrotów? U mnie zasada jest prosta – 1 tys obrotów => wzrost prędkości o 10 km/h czyli przy 8000 mam 80 km/h potem już czerwone pole, więcej jak 9,5 tys swojego nie kręciłem.

    Tu masz teorię: http://www.skuterowo.com/blokady-w-skuterach-cala-wiedza/

    #74035 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    axyt – A ty dokładnie, które blokady ściągałeś,a które zostawiłeś tak jak był ?

    #74040 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    NedERq napisał:

    axyt – A ty dokładnie, które blokady ściągałeś,a które zostawiłeś tak jak był ?

    Kilka postów wcześniej pisałem: zmiany w wydechu i tulejka, moduł i dysza nadal oryginalne. To mi przekazał poprzedni właściciel. Nawet miał poszukać dyszy na wymianę bo dostał w zestawie odblokowującym przy zakupie skutera ale nie mógł znaleźć a ja później nie dzwoniłem bo ładnie się zbiera więc nie chce mi się kombinować.

    #74112 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    Mógłbyś podać mi swoje gg ;d? Mam kilka pytań .

    #74218 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    Axyt – Masz gg ? 🙂

    #74230 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    NedERq napisał:

    Axyt – Masz gg ? 🙂

    Czołem, nie korzystam.
    Co jeszcze potrzebujesz wiedzieć? Bo na temat odblokowania S9 chyba już wszystko napisane.

    #74308 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    No dziś Slepa kiszka poszła i zwiększyłem srednice w tłumniku czy jak to tam się zwie . I teraz 65 km/h lece, a jaka moc o kurde gaz do końca i pale na ulicy 😀 Czy to dobrze ? Przedtem jechałem 55 km/h, teraz o 10 km/h więcej i moc 2 razy więkza, teraz tuleja i moduł sportowy i myle ze bedzie te 80 km/h, a wy jak sadzicie 😀 ?

    #74321 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Wystarczy tuleja bez modułu i zmień dyszę na większą.

    #74323 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    I zamkne ten licznik ? Słyszałem, że dysza gów** daje, a więcej pali .
    Co o tym myślicie ;d? Moduł też chcę zmienić, jaki polecacie ?

    #74325 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Skoro szybciej jedzie to chyba logiczne że musi dostawać więcej paliwa z olejem. Co Ty z tym modułem,on nic nie daje.

    #74327 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    Jutro biorę się za Tuleje i tą dysze, zobaczymy czy zamknę licznik 🙂

    #74343 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Na 100%

    #74469 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    Kolego, jak już skończysz to napisz jakie efekty uzyskałeś.

    #74475 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    Właśnie dziś tulejka stoczona . Potrzebuje tak 1km by dojść do 80 km/h, najwięcej jechałem około 82-83 km/h .

    #74481 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    NedERq napisał:

    Właśnie dziś tulejka stoczona . Potrzebuje tak 1km by dojść do 80 km/h, najwięcej jechałem około 82-83 km/h .

    Nie jest źle, u mnie chyba aż tyle nie muszę gonić – nigdy nie sprawdzałem ale jutro jak będę śmigał do pracy to zerknę. Przy wymianie paska mam zamiar wrzucić ciut lżejsze rolki (kupiłem pollini 7,7 gr zamiast standardowych 8,4)- kosztem v-max’a chętnie bym chciał mieć jeszcze lepsze odejście niż jest teraz.

    #74490 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    Mamy tak samo odblokowanego i twój szybciej trochę ( z tego co przeczytałem ). Ciekawe czemu ;c
    To znaczy szybciej do 80 dochodzi ;d

    #74498 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    NedERq napisał:

    Mamy tak samo odblokowanego i twój szybciej trochę ( z tego co przeczytałem ). Ciekawe czemu ;c
    To znaczy szybciej do 80 dochodzi ;d

    Wiem tylko jakie blokady były ściągane, może też regulowali gaźnik? Trudno mi teraz powiedzieć. Ja przelatałem nim ponad 4 tys. i śmiga bez zmian, aczkolwiek muszę wolne obroty wyregulować bo mi czasami minimalnie falują.

    #74499 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    W tłumniku to tylko ślepa kiszka i to zwiększenie srednicy robiłem.
    Tyle tylko chyba tam blokad, nie ?

    #74501 Reply
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 76
    • Postów: 83

    NedERq napisał:

    W tłumniku to tylko ślepa kiszka i to zwiększenie srednicy robiłem.
    Tyle tylko chyba tam blokad, nie ?

    z tego co wiem to tak.

    #74503 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    No to tak zrobiłem. Myślę też o zmianie modułu na sportowy i tyle jak na razie.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jak zablokowany jest Kymco Super 9 ?
Twoje informacje:




Back to top button