Jak ZABLOKOWAĆ skuter? Keeway Focus 50
- This topic has 8 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 10 years, 5 months temu by
xuncorrectx.
- AutorWpisy
- 10 czerwca 2013 dnia 17:37 #126722
Cześć,mam takie oryginalne pytanie,mianowicie: Jak zablokować skuter?
Dostałam odblokowany,nie wiem co w nim było robione,na dniach się dowiem.
Czy w Keeway’u Focus’ie są standardowe blokady czy jakieś jeszcze inne?
Aktualnie skuter wyciąga 70km/h z górki,ale chyba wolę go spowrotem zablokować i mieć ważne OC/AC10 czerwca 2013 dnia 17:52 #126724Wymień moduł na zablokowany.
10 czerwca 2013 dnia 18:12 #126733Zablokuj na wariatorze nie stracisz mocy a jedynie prędkość będzie mniejsza
10 czerwca 2013 dnia 18:27 #126745chodzi mi o to,żeby w razie wypadku (tfutfu) nikt nie mógł się przyczepić. A jak przegląd techniczny nie jest zrobiony to tez nie uznają mi oc/ac?
22 czerwca 2013 dnia 12:04 #129129masz tu szereg (4 rodzaje)
Blokad obrotów uniwersalnych 2T oraz 4T
od ręcznych po uruchamianych pilotem22 czerwca 2013 dnia 13:01 #129154Jesli zablokujesz tylko na obrotach to pod górkę będzie pewnie bardzo zwalniał. Najlepiej jest wstawić moduł zablokowany na troche wyższych obrotach niż te przy 45 km/h i dać pierścień dystansowy na wariator. Obie rzeczy do kupienia w sklepach ze skuterami.
22 czerwca 2013 dnia 19:05 #129225hmm,okej dzięki. a jak się ma sprawa z AC/OC? Jeśli mam skuter 50ccm odblokowany to zarówno AC jak i OC jest nie ważne?
23 czerwca 2013 dnia 19:56 #129468Jest ważne póki ktoś się nie dopatrzy. Albo nie będzie wypadku z ofiarami śmiertelnymi. Bo teoretycznie jest tak, że z założenia motorower jest motorowerem i w naszym pięknym, dzikim kraju nikt tego nie sprawdza.
23 czerwca 2013 dnia 20:42 #129482jakiś plus tego naszego “dzikiego kraju” 😛 bo 70km/h i tak nie mam zamiaru jeździć wiec mam nadzieje ze będzie ok
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.