Jak ściągnąć magneto? Jak je zablokować ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Router Jak ściągnąć magneto? Jak je zablokować ?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe enter1978 enter1978 7 lata temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #79703
    Zdjęcie profilowe Error96
    Error96
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Witam,
    Parę dni temu kolega nie zauważył że jest czerwone światło i uderzył mnie w wydech, który pokruszył karter. Teraz muszę go wymienić ale jak zdjąć koło magnesowe ?

    Dziś kupiłem ściągacz który wkręcam do wewnątrz magneta.
    I moje pytanie muszę odkręcić tą śrubkę która jest w środku magneta ?
    jeżeli muszę to jak skutecznie blokować magneto ?

    Dziękuję i pozdrawiam. A Silnik to 139QMB

    #79708
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    No śrubę musisz odkręcić :), Najskuteczniej zablokujesz koło magnesowe montując blokadę przeciwtalerza wariatora, ale domyślam się że nie koniecznie posiadasz coś takiego, (a przydaje się podczas zerwania paska o północy 30 km od domu :)). Możesz odkręcić kluczem pneumatycznym, albo np zablokować koło kluczem do odkręcania filtrów oleju w samochodach

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #79748
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    połówek kartera się nie wymienia
    tylko w parze, inaczej lecą łożyska na wale o ile da się go obrócić po skręceniu połówek 🙂

    Kymco B&W 170
    #79756
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Dlaczego nie można wymienic jednego karteru, skoro w fabryce każdy karter jest nawiercany osobno, nie jak w silnikach gdzie wał jest ułożyskowany na panewkach, i kartery sa łączone, później nawiercane i jest to nie rozłączna para. Nie miesza się podpór wału, stóp korbowodów itp,ale w silnikach gdzie te elemęty sa ułożyskowane na panewkach, bo tak jak piszesz pomieszane elementy uniemożliwią w ogóle obrócenie wału, ale to ze względu na technologię produkcji, kartery do tego skutera nie są tak produkowane, ale nie chce mi sie o tym pisać bo jest późno i ide spać

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie