Jak podkręcić Kymco New Dink 50 4T?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Jak podkręcić Kymco New Dink 50 4T?

Ten temat zawiera 131 odpowiedzi, ma 22 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe hammerite hammerite 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 132 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #24095
    Zdjęcie profilowe zuraw
    zuraw
    Użytkownik
    • Postów: 24

    witam
    zakupiłem ostatnio dinka i jestem trochę rozczarowany ponieważ
    za chiny nie chce przekroczyć magicznej granicy 60 km/h
    sprawdziłem ma zdjętą tuleje z wariatora a w pokrywie przepustnicy nie ma tajemniczych śrubek mimo to z pionowej górki 60 i ni cholery więcej. 👿
    czytałem że może wymienić dysze w gażniku albo moduł albo zaślepić kiche w tłumiku
    Pytanie czy ktoś ma doświadczenie z Dinkiem robił podobne patenty i jaki ma to realny wpływ na ośiągi ???
    wystarczy 70 a 80 km/h to by było szaleństwo,niemniej nie chce przeinwestować

    #24104
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 360

    A CDI odblokowane? Mój od nowości leci 75.

    Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #24105
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Moje Agility 4T, po odblokowaniu i zmianie dyszy na 82, leciało 75km/h. Moduł był fabryczny.

    #24106
    Zdjęcie profilowe roomcajz
    roomcajz
    Użytkownik
    • Postów: 1 073

    A gdzie taki moduł kupić- czy mysi być do konkretnego modelu? jak poznać że jest on zablokowany?

    #24110
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Kymco 4T musi mieć oryginalny moduł, cena takowego od 100 do 180zł, do pozostałych chinoli kupisz na allegro za ok. 30zł, dobrze jest dodatkowo wymienić cewkę zapłonową, (cewka koloru czerwonego, 32000 Volt) dającą dwa razy większe napięcie na elektrody świecy.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #24111
    Zdjęcie profilowe roomcajz
    roomcajz
    Użytkownik
    • Postów: 1 073

    ale jaja, wyczytałem że aby odblokować mój moduł CDI należy go NACIĄĆ piłą do metalu…
    pewnie jakiś przewód jest zatopiony w obudowie. ciekawe czy jak to zrobie to potem będzie możliwość wsadzenia jakiegoś przewodnika żeby przeszedł przegląd.
    sorry za offtop ale tak się uśmiałem że musiałem się podzielić 😀

    #24113
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    w niektórych modelach chinoli, wystarczy odciąć różowy kabelek z modułu

    #24122
    Zdjęcie profilowe zuraw
    zuraw
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Leszek napisał:

    A CDI odblokowane? Mój od nowości leci 75.

    Czy CDI w nomenklaturze oznacza moduł zapłonowy?
    jeśli tak to mój jest seryjny.Powinienem go wymienić (jeśli tak to może coś ktoś poleci) a może ciachnąć kabelek (tylko który)?
    Może ktoś sie orientuje jaka jest seryjna dysza i na jaką powinienem wymienić?
    prosze o wyrozumiałość jestem świeży w temacie

    #24123
    Zdjęcie profilowe zuraw
    zuraw
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Pietro napisał:

    Moje Agility 4T, po odblokowaniu i zmianie dyszy na 82, leciało 75km/h. Moduł był fabryczny.

    Możesz napisać co było u Ciebie odbłokowane?

    #24124
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    W Kymco nie ma „ciachania” kabelków, musiałbyś zmienić moduł, ale tak jak mówię, ja na fabrycznym zablokowanym osiągałem szybkość 75km/h. Oryginalna dysza w moim Agility miała otwór 0,65mm. wymień na 0,80mm czyli 80-tkę, wiąże się to z regulacją gaźnika. Dink to 4T więc w tłumiku nie ma żadnej kichy.. wyjmij blokadę wariatora (tuleja), i odblokuj gaźnik (śrubka w dekielku podciśnieniowej przepustnicy i wspomniana dysza).

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 132 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie