Inca Street - manetka gazu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9866 Reply
    Sebastian
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Witam,

    W moim poprzednim temacie napisałem ,że jak narazie skuter jest bezawaryjny i chyba wykrakałem.Dzisiaj po przejechaniu około 15km zacieła mi się manetka gazu.Wpadłem w panikę ,ponieważ jechałem cały czas V-max a przede mną czerwone światła i ruchliwe skrzyżowanie.Wcisnąłem hamulec ale zwolnił do 30km/h,ale w ostatnim momencie pomyślałem o wyłączeniu silnika.Zdarzało mi się wcześniej ,że manetka się blokowała ,ale po przekręceniu manetki”na dół wracało wszystko do normy,więc zlekceważyłem to trochę.Teraz gdy włączam skuter naciskam tylko hamulec i przycisk do rozrusznika i skuter zapala i leci do V-maxa.Próbowałem kręcić manetką tak jak ostatnio ale bez skutecznie.W końcu manetka się odblokowała a skuter cały czas gnie do przodu.Czytałem trochę w googlach na ten temat i dowiedziałem się ,że można kupić olej WD-40 i nasmarować i powinno być OK.Istnieje jeszcze masa innych powodów np.linka pękła lub coś z iglicą.Nie wiem czy to prawda ,ponieważ mam jak narazie małe pojęcie o mechanice ,ponieważ niedawno zacząłem swoją przygodę z motoryzacją.Dowiedziałem się również ,że można nasmarować coś wewnątrz pancerza ,ale autor postu nie opisał tego szczegółowo, i tak większość postów brzmiała „co za idiota… nie wie gdzie jest panceŻ ” wiem ,że pancerz piszę się przez „rz” ale cytuje słowa autor postu.Nie wywnioskowałem nic pożytecznego z googli ,więc proszę o poradę was,bo wiem ,że znajdę tu fachową pomoc a nie nabijanie się z nowicjuszy.Przecież każdy z nas kiedyś zaczynał swoją przygodę i pewnie też od razu nie wiedział gdzie co jest prawda?Więc chciałbym się dowiedzieć co może być nie tak, co należy wymienić o ile jest taka konieczność,oraz kosz ewentualnej naprawy,lub jeśli ma ktoś ochotę może mi wytłumaczyć w dość prosty sposób.Liczę na was i szerokości.

    #9868 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Hello Seba. Linka moim zdaniem się zaklinowała we wspomnianym pancerzu. Najlepiej ją wyjąć i przesmarować. Trochę to pracochłonne, bo trzeba sporo plastików zdjąć, ale na pewno Ci się uda.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #9872 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Nie wiem jak w 2T, ale w 4T chińskich linka gazu ma na obu końcach „wałeczki” i nie ma jak jej wyjąć.Najpewniej się przycina w pancerzu, też tak myślę, wymień linkę kompletną z pancerzem, na allegro ok 20zł kosztuje, sam to złożysz 😀

    #9875 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 304
    • Postów: 307

    Nie ma znaczenia czy to jest 2T czy 4T – linka jest taka sama.Nie ma możliwości jej wyciągnąć z pancerza i nie ma takiej potrzeby żeby ją nasmarować.Linka jest skręcana i mógł pęknąć jeden drucik i blokuje,wtedy linka do wymiany.Zdemontuj linkę i sprawdź czy nie chaczy.Wpuść kilka kropel oleju do pancerza poruszając linką.Musi luźno chodzić w pancerzu. PS.Jeśli musiał byś kupić nową to nową przed założeniem nasmaruj.

    #9878 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Dokładnie tak, w nieszczęsnej Skodzie tak miałem. Linka zaczęła pękać i pojedyncze włókna blokowały ją w pancerzu. Kupiłem nową i sam zmieniłem, a przed założeniem nowej wpuściłem do pancerza kilka kropel oleju silnikowego. I wszystko było w porządku.

    #9911 Reply
    Sebastian
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Przeglądając forum znalazłem dość kontrowersyjny temat HugoBoss’a.Wspomniał on o tym ,że jest mało ciekawych artykułów na forum.Dla mnie forum jest świetne,ponieważ napisałem temat ,w którym zwracam się o pomoc i tą pomoc otrzymuje po 4min od napisania tematu.Odpowiedź Leszka jest krótka i precyzyjna tak samo jak innych użytkowników za im dziękuje .Jutro idę do garażu i działam ,a jak nic nie zdziałam to pozostaje serwis,ale przede wszystkim liczy się chęć pomocy innym.Oby tak dalej a to forum zajdzie wysoko.Potrzeba czasu ,aby forum się rozwinęło,nie ma nic odrazu.

    #9932 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • Postów: 304
    • Postów: 307

    Poradzisz sobie sam.Z takim drobiazgiem nie jedź do serwisu.

    #9964 Reply
    Sebastian
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Tak rozkręciłem zobaczyłem ,naprawiłbym tylko trzeba gwarancję zachować 🙂

    #9965 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Sebastian napisał:

    Tak rozkręciłem zobaczyłem ,naprawiłbym tylko trzeba gwarancję zachować 🙂

    To akurat nie ma znaczenia. To tak, jakbyś przez wymianę opony stracił gwarancję.

    #11143 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    słyszałem od mojego mechanika ze w stretach lubi się wychaczyć iglica i efekt jest taki sam

    #12968 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    inca w jakim sensie wychaczyć?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #9932 in Inca Street - manetka gazu
Twoje informacje:




Back to top button