inca street 50 (problem z ssaniem paliwa)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery Inca inca street 50 (problem z ssaniem paliwa)

Ten temat zawiera 22 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 8 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #33474
    Zdjęcie profilowe morrimotto
    morrimotto
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Witam!!!
    Mam problem, a mianowicie wczoraj w czsie ok 10min jeżdzie skuter nagle mi zgasł,wiec zadzwonilem do serwisu i powiedzieli im zebym saprawdzil czy do gaznika doplywa paliwo, wiec wyciagnalem rurke z gaznika zakrecilem silnikiem i nic nie leci.Poszedlem do domu spróbowalem jeszcze raz go zapalic ale wogole przestal reagowac, wiec pomyslalem ze to wina akumulatora.Akumulator naladowalem i dzis mi odpalił.Jesli akumulator byl troche rozładowany (bo swiatla swiecily)czy ssanie moglo przestac dzialac?Proszę o odpowiedz, boje sie wyjezdzac w dalsze trasy, bo mysle ze moze mi zgasnac.

    #33476
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Po prostu żenada… Po co dajesz 2 taki sam temat na tym forum? Przecież nie bój się, twój temat jest na pierwszej stronie forum widoczny, więc ktoś jeśli będzie wiedział i będzie chciał pomóc to ci napisze…

    o
    #33479
    Zdjęcie profilowe morrimotto
    morrimotto
    Użytkownik
    • Postów: 19

    jestem nowy na tej stronie, wiec za swoje bledy przepraszam.!!

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #33482
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Nikt się nie gniewa tylko poprostu jak napiszesz nowy temat to poczekaj cierpliwie na odpowiedź i nie zakładaj drugi raz tego samego. Wszyscy użytkownicy to też ludzie a nie roboty żeby cały czas śledzili tematy i w ciągu 10 sekund odpowiadali. Każdy ma swoje sprawy i w wolnym czasie zagląda na forum dlatego wystarczy cierpliwie poczekać a napewno uzyska się odpowiedź. Co do tematu : gdyby ssanie Ci siadło to podczas jazdy by się silnik nie wyłączył ponieważ ssanie działa przez pierwsze 2-3 minuty po odpaleniu zimnego silnika (np. po dłuższym postoju ) aż do czasu gdy silnik trochę się nagrzeje. Po naładowaniu akumulatora normalnie odpala czy nie ?

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #33483
    Zdjęcie profilowe morrimotto
    morrimotto
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Po naładowaniu akumulatora odpala normalnie

    #33499
    Zdjęcie profilowe morrimotto
    morrimotto
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Przedechwilą poszedłem na dwór, aby opalić skutera i znowu to samo (nie zasysa paliwa).Już kompletnie nie wiem co robić.POMOCY!!!Czy to może być wina mechanizmu ssącego?A może żle ustawionej mieszanki paliwa?Za wszystkie odpowiedzi bede bardzo wdzieczny!!

    #33500
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    morrimoto jak masz sprzęt na gwarancji to oddaj go do serwisu bo być może ta usterka zostanie uznana za fabryczna i wymienia wadliwie pracujący element. a co do rozładowywania akumulatora to jest to dosyć możliwe.

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

    #33503
    Zdjęcie profilowe bitronxp1
    bitronxp1
    Użytkownik
    • Postów: 399

    może masz gdzies zwarcie albo luz na wtykach masz , a co do ssania to postaw skuter na centralnej tak aby koło było w górze nie dotykajac podłoza i jak jest zimny to sie ssanie włączy i koło tylne powinno sie zaczać kręcić poten samo sie zatrzyma ja tak miałem
    a jak cos to przed uruchomieniem z kopniaka pare razy daj ale nie przekrecaj stacyjki to sie cisnienie paliwa zwiększy i dopiero spróbuj odpalic

    #33506
    Zdjęcie profilowe morrimotto
    morrimotto
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Jutro spróbuje tak jak mi poradziłeś bitronxp1, jak się nie uda to w piątek dam go do serwisu.

    #33512
    Zdjęcie profilowe bitronxp1
    bitronxp1
    Użytkownik
    • Postów: 399

    jak w zime go odpalałem to ze 20 minut chodził i nic nie dało sie ruszyc bo zaraz gasł bo na ziemi miałem koło a powinno byc w górze bo jak sie kreci koło to właśnie te ssanie jest i jakos paliwo tłoczy czy coś w tym stylu ,kiedys juz o tym był mój temat jak chesz to poszukaj w dziale skutery i eksploatacja

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie